Leuk om meer fans van de danmaku games hier te zien. Welkom! 

Higan schreef:Bakuhatsu schreef:Ik mag jou wel, met je Shibayanrecords! ;DDD
Welkom hier~ Awesome medeNoordhollanderes :3
Yaaaay, een medefan. :D Wat een cute avatar btw~
Dankjewel, en zelfde woonplaats zelfs, zie ik!
Matcha T schreef:Ik mag je speciale vermogen wel.![]()
Snakke schreef:Welkom op het forum!Wat iemand moet de clichézinnetjes toch gebruiken?
Vijf jaar is wel behoorlijk lang. Wauw.
Slaz schreef:Leuk om meer fans van de danmaku games hier te zien. Welkom!
Urameshiya schreef:Van harte welkom hier! Ik had niet gedacht dat er nog zulke long time Touhoufans rondliepen die ons forum nog niet gevonden hadden, eerlijk gezegd. Het zou je misschien nog verbazen hoe actief de Nederlandse Touhou-community is! Je bent alleen nét te laat bij het forum gekomen om onze glorieuze halfjaarlijkse Touhoumeet mee te maken.
P.S: We hebben geen regels tegen necroposts op dit forum, dus maak gerust wat slapende oude topics wakker als je ergens een discussie tegenkomt die je interesseert!
Nekotaku schreef:Welkom, Higan! Verbazend hoe er toch nog geregeld Touhou fans opduiken die nooit van dit forum hadden gehoord. Onze missie lijkt nog lang niet voltooid.
Het forum is misschien wat stiller dan vroeger, maar vergis je niet... Je hebt hier niet enkel een online community gevonden, maar een levendige groep waarvan velen elkaar vaak irl ontmoeten. Mocht je ooit naar conventies gaan, kom ons zeker gedag zeggen! En maak het je ondertussen naar de zin in de chat en, zoals Ura reeds zij, schudt gerust topics wakker die je interesseren.
kermisfan112 schreef:Hallo, aangenaam kermis te maken
Deviljho schreef:Welkom bij TvH!
Het is hier idd niet zo druk de laatste tijd zoals al eerder word gezegt, maar dat maakt eigenlijk niet heel veel uit. Veel gebeurt in de skype groepen van tvh enzo. (En IRL =w= )
Maarja, have fun.
Btw, Speel je buiten touhou nog meer games? Wat voor anime/manga vind je leuk enzo?
homemadecupcake schreef:Welkom~<3alle vragen die ik wilde stellen zijn al een soort van gesteld
Ik hoop dat je het hier naar je zin zal hebben!!!
wolfie559 schreef:Welkom welkom op dit forum moge je het naar je zin hebben hier halleluja
Toumyon schreef:Hallo, welkom op de Trappen, probeer er voor te zorgen dat je niet naar onder kukelt. xD
NekoMithos schreef:Welkom! :3
Enig merchandise dat je na verloop van tijd al bij elkaar gesprokkeld hebt?
Olly schreef:Higan schreef:Bakuhatsu schreef:Ik mag jou wel, met je Shibayanrecords! ;DDD
Welkom hier~ Awesome medeNoordhollanderes :3
Yaaaay, een medefan. :D Wat een cute avatar btw~
Dankjewel, en zelfde woonplaats zelfs, zie ik!
Ook Haarlem represent hier! Leuk dat je ons gevonden hebt zeg, wees welkom
|
|