Zo gezegd, zo gedaan.kyr2005 schreef:Misschien wel handig ja xDUrameshiya schreef:
Zou het misschien beter zijn als ik er maar een apart topic van maak?
Nouja, zoiets van, ik stuur het met de post naar je op als je mij de prijs plus verzendkosten op paypal stort? De reden dat dat goedkoper zou kunnen zijn dan anders, is dat ik, anders dan de websites die hetzelfde voor je kunnen doen, geen winstoogmerk heb. Maar zoals ik al zei, dat kan sowieso niet echt zolang ik niet regelmatig online kan zijn. ><kyr2005 schreef:Urameshiya schreef:
Ik weet dat het gemeen is om de luxe van een Animate-winkel in de buurt helemaal voor mezelf te houden, dus als een van jullie hier tijdens het komende jaar een Touhou-game wil kopen, of iets anders dat ze toevallig hier hebben, dan ben ik wel bereid te kijken of ik dat goedkoper zou kunnen regelen dan als je het normaal online bestelt. Dan krijg ik namelijk weer punten op m'n klantenkaart, mwahaha. In hoeverre dat haalbaar is weet ik alleen niet, want de yen blijft maar stijgen. Zoek ik wel uit tegen de tijd dat ik een behoorlijke internetverbinding heb.
En hoe zou dat dan in z'n werking gaan~?
Laatst aangepast door Urameshiya op di okt 25, 2011 5:37 am; in totaal 3 keer bewerkt