Het lijkt mij wel een leuke spellenserie. Is er ook een bepaalde subserie of een bepaald spel wat je aanraadt om mee te beginnen (om wat voor reden dan ook)?
+6
Graan
TH-chen
wolfie559
Maribel Hearn
Princess Sylvysprit
Urameshiya
10 plaatsers
Atelier
Kazatski- Hemelbewoner
- Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben
- Bericht nummer 16
Re: Atelier
Urameshiya- Beheerder
- Leeftijd : 32
Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.
- Bericht nummer 17
Ik zou aanraden te beginnen met Atelier Ayesha. Het is een mooi startpunt omdat er geen terugkerende personages in zitten, en het heeft een boeiende wereld en een geweldige soundtrack. Wel moet ik zeggen dat de gameplay rondom het maken van items in Ayesha ietsje minder diepgang heeft dan in veel van de andere spellen, waardoor het iets dichter bij een traditionele RPG zit, maar ook dat maakt dat het eigenlijk juist wel weer een makkelijk deel om mee te beginnen als je de serie nog niet gewend bent.Kazatski schreef:Het lijkt mij wel een leuke spellenserie. Is er ook een bepaalde subserie of een bepaald spel wat je aanraadt om mee te beginnen (om wat voor reden dan ook)?
Princess Sylvysprit- Eeuwige Forumbewaker
- Leeftijd : 27
Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology
- Bericht nummer 18
Ik ben tog echt wel blij dat we nu eindelijk eens wat meer recognition krijgen op dit forum!
Atelier Ayesha ftw!
Wat is jullie favoriete Atelier game en waarom?
Atelier Ayesha ftw!
Wat is jullie favoriete Atelier game en waarom?
Urameshiya- Beheerder
- Leeftijd : 32
Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.
- Bericht nummer 19
Mijn favoriete hoofdpersoon is Escha, maar favoriete game is Ayesha. Voorlopig tenminste, want ik heb het gevoel dat Firis ook een goeie kanshebber is. Ben alleen nog niet ver genoeg in het spel om er definitief een rating aan te plakken.
Yukari- Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen
- Leeftijd : 25
Speciale vermogens : (Matcha)baksels.
- Bericht nummer 20
Mijn favoriete Ateliermeisjes zijn Ayesha en Shallistera. Firis is wat puberaal en is daardoor meer een daughter-fu of een imouto-fu.
T- Onsterfelijk
Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha
- Bericht nummer 21
Firis is echt wel een hoge tier daughteru.
- Bericht nummer 22
Goede smaak alarm! Goede smaak alarm!Yukari schreef:Mijn favoriete Ateliermeisjes zijn Ayesha en Shallistera
Al moet ik zeggen dat ik Shallotte ook heel leuk vond.
Kazatski- Hemelbewoner
- Bericht nummer 23
Atelier Sophie is sinds kort verkrijgbaar op steam. De mensen die het geport hebben staan niet heel erg bekend om goeie ports, maar misschien is het de moeite waard als je geen playstation apparaten hebt.
- Bericht nummer 24
Precies! Ik ga het kopen zodra mijn geld van de maand binnen is, morgen dus!Kazatski schreef:Atelier Sophie is sinds kort verkrijgbaar op steam. De mensen die het geport hebben staan niet heel erg bekend om goeie ports, maar misschien is het de moeite waard als je geen playstation apparaten hebt.
Heb er zin in, ik denk dat mijn PC het ook wel aankan ^^
Kazatski- Hemelbewoner
- Bericht nummer 25
Atelier Firis is nu ook verkrijgbaar.
|
|