pls nee
Laatst aangepast door T op wo apr 16, 2014 10:32 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden van aanpassing : WAAROM)
Ik denk dat wij het goed met elkaar zullen kunnen vinden.T schreef:Andere interesses van mij zijn Anime/Manga (Verrassend, niet waar?), (Web)Design, en andere levenloze zaken waarbij ik non-stop achter een beeldscherm kan zitten.
Bedankt!Urameshiya schreef:Welkom op TvH!Ik denk dat wij het goed met elkaar zullen kunnen vinden.T schreef:Andere interesses van mij zijn Anime/Manga (Verrassend, niet waar?), (Web)Design, en andere levenloze zaken waarbij ik non-stop achter een beeldscherm kan zitten.![]()
Oh en, *steekt hand op*, ik heb wel een vraag. Hoe kom je aan je username? Is het de eerste letter van je echte naam, of zit er iets diepers achter?
Da's een makkelijke naam :0T schreef:Ik ben 'T'
Yay! Eindelijk een ledenstroom via Google! Volgens mij ben jij het eerste lid met een introductietopic die niet via youtube of een vriend te horen kreeg van het forum, al kan ik het fout hebben.T schreef:Ik vond dit forum bij toeval via Google (ik was niet eens naar iets Touhou-gerelateerds aan het zoeken)
Ik protesteer! Met manga hoor je met je neus in een boekje te zitten, niet achter een scherm! r>:(T schreef:Andere interesses van mij zijn Anime/Manga (Verrassend, niet waar?), (Web)Design, en andere levenloze zaken waarbij ik non-stop achter een beeldscherm kan zitten.
Je kan Urameshiya hierboven blij maken als je je favoriete Touhou game(s) en personage(s) zou willen noemen.T schreef:Mocht ik nog iets vergeten zijn, of mocht iemand nog een vraag hebben; stel deze dan gerust. ^-^
Hakurei Ninja schreef:Hallo en welkomIk protesteer! Met manga hoor je met je neus in een boekje te zitten, niet achter een scherm! r>:(T schreef:Andere interesses van mij zijn Anime/Manga (Verrassend, niet waar?), (Web)Design, en andere levenloze zaken waarbij ik non-stop achter een beeldscherm kan zitten.
:P
hierboven blij maken als je je favoriete Touhou game(s) en personage(s) zou willen noemen.En ik ben ook wel geïnteresseerd.
[EDIT]Oh wacht, er staat Koumakyou (TH6) in je profiel. Nice. ^^
Bedankt. :3Remilia~ schreef:Wootwoot~
Welcomewelcome~ 8D
Neem wat breadfish~!
www.breadfish.co.uk
And enjoy~! 8D
-huppelt topic uit-
-Heeft al een aantal weken 'Nekopan' als avatar op MSN.- :3Remilia~ schreef:HET IS BREADCAT<3
You just made my day<3 ; -;
Bedankt! ^_^Michiresu schreef:HIHEHOHALLO :D
Heb je in de chat al gezien maar zal je hier ook maar nog eens welkom heten ;)
En het is best grappig dat miku je eigenlijk naar dit forum geleid heeft...
Maar goed enjoy your stay!
Bedankt, mijn intentie is zeker om zowiezo elke dag hier even een kijkje te nemen.Pshycho Maniac schreef:Hallo en welkom!
Het is altijd leuk om een nieuwe member welkom te heten, waarvan ook nog lijkt dat ie erg actief zal zijn.
Bedankt. ^-^FlandreScarlet schreef:Hallo daar! Leuk dat je hier bent!
Dan kunnen we mooi samen spelen~!
T schreef:Bedankt. ^-^FlandreScarlet schreef:Hallo daar! Leuk dat je hier bent!
Dan kunnen we mooi samen spelen~!
Spelen met Flan? Klinkt zeer gevaarlijk.
|
|