Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
Xhomas
annika11112
Ranfox
Scarlet
Bakuhatsu
211nafsimreK
Lukas64
11 plaatsers

    Je favoriete disney film

    Lukas64
    Lukas64
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Good stuff

    Je favoriete disney film Empty Je favoriete disney film

    Bericht van Lukas64 zo feb 01, 2015 10:28 am

    Ok, ik heb dit hier gemaakt voor het beoordelen en discussieren van bepaalde disney films?
    Wat is jou lievelings disney film en welke was het meest emotioneel? Welke vond je eng? Dit zijn gewoon enkele voorbeelden.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van 211nafsimreK zo feb 01, 2015 12:46 pm

    First of all, ik HOU van Disney :D

    Helemaal bovenaan staat voor mij natuurlijk Kingdom Hearts, mijn favoriete spelletjes, ookal is dat geen film zet ik die toch op 1.
    Mijn persoonlijke top 5 films, Aladdin, The Lion King, Beauty and the Beast, Mulan, Hercules, The nightmare before christmas, The little mermaid... wacht dat zijn er al meer dan 5.. fuck it, ik kan niet kiezen, ik hou van ze allemaal.
    Er is maar zelden een film van Disney waar ik niet zo'n fan van ben, zoals bijvoorbeeld Atlantis, daar heb ik niet zoveel mee.
    Lukas64
    Lukas64
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Good stuff

    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van Lukas64 zo feb 01, 2015 1:02 pm

    He, je bent niet de enige! Ik hou ook niet van hercules!
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van 211nafsimreK zo feb 01, 2015 1:49 pm

    Goed lezen knul, die vind ik juist wél leuk.
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van Bakuhatsu zo feb 01, 2015 1:56 pm

    Lion King! :3 M'n all time Disney favoriet! Verder Frozen, Bambi en Hercules was ook cool :)
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van Scarlet zo feb 01, 2015 2:54 pm

    ik vind genoeg disney films mooi maar ik denk dat de klokkeluider van de notterdam en bellen en het eest mijn favo's zijn
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van Ranfox di feb 03, 2015 6:01 pm

    Disney is voor mij vooral jeugdsentiment. De enige recente film die ik daarnaast gezien heb was Frozen. Leuk met hedendaagse humor maar helaas is de muziek veels te viral gegaan over het internet.
    Qua classics die me nog altijd raken bij bezoeken aan Disneyland in California: Lion King, Kleine Zeemeermin, Aladdin, etc.

    :D

    kermisfan112 schreef:Er is maar zelden een film van Disney waar ik niet zo'n fan van ben, zoals bijvoorbeeld Atlantis, daar heb ik niet zoveel mee.

    "Let it go... Let it gooooo~" Je favoriete disney film 4212518959
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van annika11112 di feb 10, 2015 3:36 pm

    hercules, tarzan, lilo en stitch! <3 (en ik moet atlantis weer eens kijken, holy shit.)
    avatar
    Xhomas
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Dingen uitstellen!

    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van Xhomas wo feb 11, 2015 5:40 pm

    The Lion King is mijn favoriet denk ik. Ik heb al een tijd geen Disney films bekeken helaas. Vroeger als kind heb ik The Lion King wel 50 keer gezien ofzo... ik was dan ook wel erg jong en vond het niet erg om een film herhaald te zien. :3
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van kyr2005 wo feb 11, 2015 6:45 pm

    Nooit echt van disney films gehouden.. Ik heb overlaatst The emperor's new groove (keizer kuzco) gezien en die was leuk. Lilo&Stitch vond ik ook leuk vroeger.
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van draakedan wo feb 11, 2015 7:47 pm

    Ik hou ook niet zo veel van Disney, alleen wel van The Nightmare Before Chrismas en ik heb Frozen gezien.
    (Ik heb liever de Japanse versie van Let it go XD)
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van Hakurei Ninja za feb 14, 2015 10:39 pm

    Ik had vorig jaar samen met mijn (bijna volwassen) broertje in korte tijd bijna alle Disney films van Sneeuwwitje (1937) tot begin deze eeuw in chronologische volgorde gekeken en ondertussen samen een ranglijst bijgehouden. Die ging als volgt:
    Spoiler:
    Dus ja. Ik had het niet verwacht, maar Tarzan is voor mij zonder twijfel nummer een. En natuurlijk blijft De Leeuwenkoning een ouwe gouwe. Belle en het Beest en De Klokkenluider van Notre Dame vond ik ook erg verrassend goed. (De Klokkenluider is overigens verreweg de meest volwassen Dinseyfilm, en waarschijnlijk een van de saaiere voor kinderen. :3)
    Wat wel opvallend was is dat Pinocchio (de tweede Disney film ooit) op onze lijst op (gedeeld) nummer 1 bleef staan tot de Kleine Zeemeermin (ookwel bekend als de eerst film van de "Disney Renaissance"), en dat alle films na Kleine Zeemeermin hoger scoorden dan Pinocchio.
    Overigens zou Frozen denk ik ergens in de top 5 scoren, maar ik weet niet precies waar. Ik zou alle 5 nog een keer binnen een week achter elkaar moeten kijken om dat zeker te weten.

    Trouwens kan ik het echt aanraden om Sneeuwwitje en Pinocchio (de eerste twee Disneyfilms) achter elkaar te zien. Echt leuk om te zien hoe Disney in zo'n korte tijd de omslag maakte van een halve Mickey Mouse cartoon naar een volwaardige Disneyfilm.
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van TanukiTyfoon wo sep 23, 2015 9:13 pm

    Mijn favorieten disney© film is Alladin omdat ik die het vaakste heb gezien als kind.
    ook vind ik disney phantasia heel leuk maar het is niet echt een film meer shorts met muziek.
    Ik ben eigenlijk niet zo fan van de nieuwe films die ze maken ik vind de getekende film eigenlijk leuker.

    En wouw ik wist niet dat sneeuwwitje al zo oud was daar stond ik wel even van te kijken.

    Sins dit topic over disney films gaat leuk weetje een van de leraren(ralph palmer) die sins vorg jaar bij mij op school werkt heeft aan meerderen film meegewerkt waar onder animator van Quasimodo in The Hunchback of the Notre Dame en Pocahontas in Pocahontas.

    Gesponsorde inhoud


    Je favoriete disney film Empty Re: Je favoriete disney film

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di maa 19, 2024 10:31 am