van redtails vr nov 14, 2014 8:15 pm
Princess Sylvysprit schreef:Oh my god, de nostalgie, ik keek dit een paar jaartjes geleden ofzo?
Ik weet niet, maar er is iets aan dit soort dingen die me aanspreekt
Ja je hebt gelijk, deze video's zijn al weer een aantal jaartjes geleden. Of er daarna ooit nog andere video's gemaakt zijn in dezelfde stijl of van dezelfde persoon weet ik helaas niet ^^. Het zou eigenlijk wel heel leuk zijn als deze animator nog veel meer werk heeft dat niet zo bekend is!
Snakke schreef:Wow, dat zijn... aparte video's. Het vreemde eraan vooral is de naam: 'hand-painted video's'. Betekend dit dat ze alles met de hand geschilderd hebben? Of refereert het gewoon naar het feit dat ze ZUN's stijl hebben gebruikt. Heel surrealistisch.
Wat ik ook opmerk is dat ze precies redelijk oud zijn al. Ik zou eigenlijk moeten zoeken of er nieuwere versies van bestaan.
Ja heh? :D totaal apart. Wat ik vermoed waarom deze video's de naam 'hand-painted' dragen is doordat de individuele objecten (zoals bloemen, personages, achtergronden) getekent zijn, en daarna geänimeerd zijn met Flash of iets dergelijks. Maar je hebt wel gelijk dat de stijl ontzettend veel lijkt op ZUN's tekenstijl! Dat is (in mijn mening) het bizarre en leuke eraan; ZUN heeft een totaal unieke stijl van tekenen die door best veel artiesten wordt nagemaakt. (ik meen zelfs dat er een pixiv tag was voor zun's tekenstijl.. staat me bij dat het 野生のZUN was, maar dunno, op danbooru heet het oota_jun'ya_(style)).