Ik wil eigenlijk meer gaan tekenen, maar het vind het momenteel een beetje moeilijk me ertoe te zetten. Twee van de obstakels zijn dat ik er op de korte termijn het nut niet echt in zie, en dat het een gedoe is te bedenken wat ik wil tekenen. Maar er is een makkelijke en leuke manier om beide problemen op te lossen:
Zeg me wat ik moet tekenen!
(Dan hoef ik het zelf niet te bedenken, en dan teken ik niet alleen voor mezelf maar ook voor iemand anders = kort termijn nut)
Als andere tekenaars zin hebben ook mee te doen, ga gerust je gang. Maakt het alleen maar gezelliger hier! Neem verzoekjes aan die nog niet getekend zijn, of maak een leuke eigen interpretatie van een verzoek.
Natuurlijk is het aan ons hoe we je verzoek invullen. Soms zal het een snel schetsje zijn, als je geluk hebt misschien wel een paar uur werk. Maar net waar we zin in hebben.
Verzoekjes en art:
Zeg me wat ik moet tekenen!

(Dan hoef ik het zelf niet te bedenken, en dan teken ik niet alleen voor mezelf maar ook voor iemand anders = kort termijn nut)
Als andere tekenaars zin hebben ook mee te doen, ga gerust je gang. Maakt het alleen maar gezelliger hier! Neem verzoekjes aan die nog niet getekend zijn, of maak een leuke eigen interpretatie van een verzoek.
Natuurlijk is het aan ons hoe we je verzoek invullen. Soms zal het een snel schetsje zijn, als je geluk hebt misschien wel een paar uur werk. Maar net waar we zin in hebben.
Verzoekjes en art:
Rage: Teken mij samen met Meiling die zitten te slapen? o 3o | [Hakurei Ninja] |
Princess Sylvysprit: Teken Marisa die cool probeert te doen maar dat eigenlijk hellemaal niet is | [Hakurei Ninja] |
kermisfan112: Teken Suika op een kermis, altijd al willen zien ![]() | [Hakurei Ninja] |
Faolinn: Kan iemand mij en Olly tekenen? Non-dating sim pl0x | [Hakurei Ninja] |
Cryogenic Cereal: Teken Satori met blauw-wit gestreept ondergoed op haar hoofd met een nogal pissige Nitori in de achtergrond. | [Hakurei Ninja] |
Tritium: Orin in een M18 Hellcat VS. Rika in haar Flower Tank. | - |
Manfred: Alice Margatroid | - |
Infinnacage: Teken... Rechter Margatroid die poppen veroordeelt! Doll judgment!!!!!!!!!!!! | - |
Princess Sylvysprit: teken Reimu die voor de chatbox staat te wachten op "donaties" (mensen die er in komen) | - |
Graan: ZUN, op bezoek bij Willem-Alexander. | - |
Laatst aangepast door Hakurei Ninja op ma feb 16, 2015 12:45 am; in totaal 10 keer bewerkt