Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Manfred
Tritium
Kokonoe Yamaxanadu
Cryogenic Cereal
wolfie559
Faolinn
Ranfox
211nafsimreK
Princess Sylvysprit
Rage
Hakurei Ninja
15 plaatsers

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Hakurei Ninja wo okt 08, 2014 10:26 pm

    Ik wil eigenlijk meer gaan tekenen, maar het vind het momenteel een beetje moeilijk me ertoe te zetten. Twee van de obstakels zijn dat ik er op de korte termijn het nut niet echt in zie, en dat het een gedoe is te bedenken wat ik wil tekenen. Maar er is een makkelijke en leuke manier om beide problemen op te lossen:

    Zeg me wat ik moet tekenen! :D
    (Dan hoef ik het zelf niet te bedenken, en dan teken ik niet alleen voor mezelf maar ook voor iemand anders = kort termijn nut)
    Als andere tekenaars zin hebben ook mee te doen, ga gerust je gang. Maakt het alleen maar gezelliger hier! Neem verzoekjes aan die nog niet getekend zijn, of maak een leuke eigen interpretatie van een verzoek.

    Natuurlijk is het aan ons hoe we je verzoek invullen. Soms zal het een snel schetsje zijn, als je geluk hebt misschien wel een paar uur werk. Maar net waar we zin in hebben.



    Verzoekjes en art:

    Rage: Teken mij samen met Meiling die zitten te slapen? o 3o
    [Hakurei Ninja]
    Princess Sylvysprit: Teken Marisa die cool probeert te  doen maar dat eigenlijk hellemaal niet is
    [Hakurei Ninja]
    kermisfan112: Teken Suika op een kermis, altijd al willen zien ・3・
    [Hakurei Ninja]
    Faolinn: Kan iemand mij en Olly tekenen? Non-dating sim pl0x
    [Hakurei Ninja]
    Cryogenic Cereal: Teken Satori met blauw-wit gestreept ondergoed op haar hoofd met een nogal pissige Nitori in de achtergrond.
    [Hakurei Ninja]
    Tritium: Orin in een M18 Hellcat VS. Rika in haar Flower Tank.
    -
    Manfred: Alice Margatroid
    -
    Infinnacage: Teken... Rechter Margatroid die poppen veroordeelt! Doll judgment!!!!!!!!!!!!
    -
    Princess Sylvysprit: teken Reimu die voor de chatbox staat te wachten op "donaties" (mensen die er in komen)
    -
    Graan: ZUN, op bezoek bij Willem-Alexander.
    -


    Laatst aangepast door Hakurei Ninja op ma feb 16, 2015 12:45 am; in totaal 10 keer bewerkt
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Rage wo okt 08, 2014 10:40 pm

    Teken mij samen met Meiling die zitten te slapen? o 3o

    First thing that came up.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Princess Sylvysprit wo okt 08, 2014 10:59 pm

    Eey ik heb een goed idee, wat dacht je van een soort thread waarin je eist dat iemand X tekent en dan moet de volgende persoon dat tekenen en een tekeneis aan iemand anders stellen.
    Oh, en teken Marisa die cool probeert te doen maar dat eigenlijk hellemaal niet is
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van 211nafsimreK wo okt 08, 2014 11:04 pm

    Teken Suika op een kermis, altijd al willen zien ・3・
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Ranfox do okt 09, 2014 2:57 am

    kermisfan112 schreef:Teken Suika op een kermis, altijd al willen zien ・3・
    Ik geef mijn vote aan dit. Donkenlappen op de kermis zijn altijd een genot om te zien. Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) 4212518959
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Hakurei Ninja vr okt 10, 2014 4:19 am

    Eerste af! Pff, dat was een veel grotere klus dan ik dacht toen ik hieraan begon. De volgende keer de lat maar ietsje lager zetten. ・3・ Al betekent het aan de andere kant wel dat het een goede oefening is geweest. Hmm...

    Rage schreef:Teken mij samen met Meiling die zitten te slapen? o 3o
    Ik wilde nog vragen of ik IRL jou of de dating sim versie van jou moest tekenen, maar toen bedacht ik zelf al een oplossing:

    Spoiler:

    Hier en daar wat afgeraffeld, en nu ik terugkijk eigenlijk niet tevreden met Meiling's gezicht. Maar ik ben al te lang bezig geweest voor nu. ・3・
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van 211nafsimreK vr okt 10, 2014 12:43 pm

    :o O_O Wauw.... respect!
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Rage vr okt 10, 2014 12:48 pm

    Hakurei Ninja schreef:Eerste af! Pff, dat was een veel grotere klus dan ik dacht toen ik hieraan begon. De volgende keer de lat maar ietsje lager zetten. ・3・ Al betekent het aan de andere kant wel dat het een goede oefening is geweest. Hmm...

    Rage schreef:Teken mij samen met Meiling die zitten te slapen? o 3o
    Ik wilde nog vragen of ik IRL jou of de dating sim versie van jou moest tekenen, maar toen bedacht ik zelf al een oplossing:

    Spoiler:

    Hier en daar wat afgeraffeld, en nu ik terugkijk eigenlijk niet tevreden met Meiling's gezicht. Maar ik ben al te lang bezig geweest voor nu. ・3・

    I. FEEL. LIKE. A. PIMP!!!

    xD all in all ziet er awesome uit dude!!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Faolinn vr okt 10, 2014 4:32 pm

    Holy shit dat ziet er fantastisch uit!

    Nu wil ik ook een zelfportret. Kan iemand mij en Olly tekenen? Non-dating sim pl0x
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Hakurei Ninja vr okt 10, 2014 8:51 pm

    Princess Sylvysprit schreef:teken Marisa die cool probeert te  doen maar dat eigenlijk hellemaal niet is
    Klaar!

    Spoiler:
    En hier zijn de schetsjes die ik van tevoren maakte. Overigens kwam er veel poseren voor de spiegel bij te pas. :3

    Ik heb ook de eerste post geüpdate met een lijst van verzoekjes en art. Al weet ik niet in hoeverre die goed bijgehouden gaat worden. ・3・
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Rage vr okt 10, 2014 9:58 pm

    BWahahahaha xD!!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Princess Sylvysprit vr okt 10, 2014 10:32 pm

    Oh my god die poses
    Ik hou van je xD
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van 211nafsimreK vr okt 10, 2014 11:44 pm

    Hahahahaha XD
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van wolfie559 za okt 11, 2014 12:53 am

    Briljant!
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Cryogenic Cereal za okt 11, 2014 1:30 am

    Teken Satori met blauw-wit gestreept ondergoed op haar hoofd met een nogal pissige Nitori in de achtergrond.

    Gesponsorde inhoud


    Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee) Empty Re: Zeg ons wat we moeten tekenen! (en teken gezellig mee)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 1:10 pm