Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

Bayonetta 2

Chenyakumo32
    Chenyakumo32
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Leeftijd : 28

Bayonetta 2 Empty Bayonetta 2

Bericht van Chenyakumo32 do okt 02, 2014 6:51 pm

al bijna een maand of 3 zit ik al in een hypetrain om deze game. tis wel logish sinds dat ik Bayonetta het gespeeld op de Ps3 toen het uit was en boy ik was meteen aan de game gehecht. Al doet het me denken aan Devil may cry. alleen was Devil may cry meer knokken zonder target of goal, behalve survival. Bij Bayonetta was dat compleet anders. het is hetzelfde als Devil may cry maar dan met ranks van hoe je, het hebt gedaan. met dit Ranken ze je ik noem ze van slechtst tot best. Stone>Bronze>Silver>Gold>Platinum>Pure Platinum. Je score wordt weer berekend met deze dingen. Damage taken , Combopoints en last but not least Time spend. Je target is dus Obviously om 0 schade te pakken en een zeer hoge combo zonder onderbrekeningen te hebben en natuurlijk wat tempo in je combat en boy Ik ben dol op de bayonetta soundtracks want meeste tracks spreken gewoon maar 1 woord. Epicness! Trailer Time!!

Pixel art is not just any kind of odd artwork..it will always be art to me.

Bayonetta 2 Chen
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner

Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : h

Bayonetta 2 Empty Re: Bayonetta 2

Bericht van Deviljho do okt 02, 2014 8:41 pm

Oh look, it's the second reason why I bought a Wii U.

Serieus, het was voor mij Monster hunter > dit > nintendo IPs

Maar yeah, ik ben een fan van devil may cry, heb veel gameplay van de eerste game gezien, en kan niet wachten tot ik ze allebei op mijn wii u kan spelen :D
    Chenyakumo32
    Chenyakumo32
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Leeftijd : 28

Bericht van Chenyakumo32 do okt 02, 2014 8:53 pm

Ikr. Bayonetta en DMC zijn geweldig alleen prefer ik Bayonetta meer vanwege de ranking systems.

Pixel art is not just any kind of odd artwork..it will always be art to me.

Bayonetta 2 Chen

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu di aug 09, 2022 6:04 pm