Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
Pshycho Maniac
TH-chen
Maribel Hearn
Princess Sylvysprit
Reym
annika11112
Ness Sova
11 plaatsers

    Touhou Chocolade!

    Ness Sova
    Ness Sova
    Forumyōkai


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : hoogsensitief & Tarot lezer in training

    Touhou Chocolade! Empty Touhou Chocolade!

    Bericht van Ness Sova do sep 25, 2014 9:33 pm

    Hi!
    (sorry als dit de verkeerde topic is)

    -------------------------------------------
    Ik heb jullie hulp nodig.. Voor marketing klas moeten wij een chocolade reep ontwerpen ( de package ) EN ook nog eens verkopen..
    Ik heb al wat vrienden geregeld die wat repen willen kopen. Ik ga dus niet naar een wild vreemde schreeuwen: "YO, HERE HAVE A SPELLCARD."
    mijn company heet "Nessa Chocolate" alleen ik moet nog een thema voor het verpakking..
    Ik wilde wat doen met uiltjes maar daar heb ik geen tijd meer voor. Touhou was mijn back up plan omdat ik heel simpel tekening maken wat toch pakkend is.

    Ik ga dan jullie als target audience gebruiken zodat ik een persona kan maken.

    -------------------------------------------

    HIER HEB IK JULLIE HULP NODIG.
    "Bij welke touhou character past melk en/ of pure chocolade?"

    Alvast bedankt voor het meedenken en neem ik voor jullie een touhou chocolade reep mee op Nishicon <3


    DISCLAIMER:
    Het is echt alleen voor een schoolopdracht en als ik mijn cijfer heb ga ik er ook me kappen zodat ik niemand boos maak.


    -------------------------------------------
    UPDATE: 15 OKT

    It's happening!
    Hopelijk heb ik volgende week de eerste zakje af. ik ga ook een foto maken van de allereerste TŌHŌ chocolate!
    Volgende week is namelijk vakantie dus zou het een goede moment zijn om te verkopen! Mijn deadline voor het project is 31 oktober, dus ik moet nog wat mogelijkheden vinden voor de mensen die graag een zakje willen kopen <3

    I van mijn ideeën is tijdens de Rotterdamse kermis die tussen 22okt en 2 nov is. Ik ben zelf ook berijd om te reizen naar een centrale punt.

    Ik maak zakjes van 10 chocolaatjes die 2 euro gaan kosten. Het is best prijzig maar ik moet profit maken anders heb ik een onvoldoende lol.

    De facebook pagina is online alleen nog leeg. Als je het een like geeft, krijg je 2 chocolaatjes naar keuze extra ;D
    https://www.facebook.com/Tohochocolate

    -------------------------------------------
    UPDATE: 31 OKT

    Hoi!
    We hebben uitstel gekregen en dat komt goed uit! Ik kan op nishicon de chocola aan jullie geven!~
    Ik heb er nog 6 en een aantal mensen hebben al gereseveerd.


    Rage
    RanFox
    Sophie
    Kermisfan
    Geert
    TH-chen

    Hardstikke bedankt voor de steun en hulp <3
    Maybe blijft dit een blijvend projectje dat ik het oooooit is een keer met yuyucon kan meenemen


    Laatst aangepast door Ness Sova op vr okt 31, 2014 10:34 am; in totaal 3 keer bewerkt
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van annika11112 do sep 25, 2014 10:01 pm

    *steekt langzaam hand in de lucht*

    nou, normale chocoladereep packages hebben meestal een blauwe kleur voor melk, en een rode kleur voor puur. dus ik denk aan reimu voor puur, en misschien sakuya voor melk? (en marisa voor wit, als je wit ook gaat verkopen)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van Reym vr sep 26, 2014 12:33 am

    Ik dacht aan Remilia/Flandere want in fanon drinken die vaak thee.

    Hoe duur worden de repen?
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van Princess Sylvysprit vr sep 26, 2014 12:49 am

    Touhou Chocolade! Tumblr_static_7hsgu0onthooc00skwkoc8o8o Sunny Milk, want...milk
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van Maribel Hearn vr sep 26, 2014 9:26 am

    Lily White? En ik ben het eens met Sunny Milk.


    Puur zou ik niet weten... XD
    Voor de mensen die Lily Black denken omdat puur in sommige talen zwart heet: Lily Black is geen karakter! En die zou er hetzelfde uitzien als Lily White op chocolade :P
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van TH-chen vr sep 26, 2014 10:30 am

    Hmm ik heb er niet zoveel verstand van allemaal maar een simpele basis als deze zou genoeg moeten zijn. Heel simpel en kleine dingen die makkelijk en snel te eten zijn. De character eigenschappen zitten in het haar of hoofd accesoire dat ze hebben. Mss dat in de trend van dit wel kan helpen voor ideeën?

    Touhou Chocolade! 0450d9ca14eb80a50333da6e6b6cda97_zps0f8880e1
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van Pshycho Maniac vr sep 26, 2014 11:39 am

    Marisa lijkt me puur, vanwege haar heksenpak.

    En man, je moet een product VERKOPEN?
    Ik hoef alleen maar een nepbedrijf opzetten met een ondernemingsplan.
    Jesus.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van Pyonta-kun vr sep 26, 2014 12:48 pm

    TH-chen's plaatje brengt me op het idee dat je ook de items kunt gebruiken. Power ups voor puur (want rood) en scores voor melk (want blauw). Tenzij je echt graag characters wilt hebben.

    Als je ons als target audience kiest, betekend dat dat de doelgroep ook echt mensen zijn die touhou in ieder geval kennen of moet je daadwerkelijk de straat over (of conventies)?
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van Reym vr sep 26, 2014 1:47 pm

    Pyonta-kun schreef:TH-chen's plaatje brengt me op het idee dat je ook de items kunt gebruiken. Power ups voor puur (want rood) en scores voor melk (want blauw). Tenzij je echt graag characters wilt hebben.

    Als je die power up items gebruikt, kan je op de verpakking zetten dat je weer helemaal verfrist bent met nieuwe energie :D
    Ness Sova
    Ness Sova
    Forumyōkai


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : hoogsensitief & Tarot lezer in training

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van Ness Sova vr sep 26, 2014 3:38 pm

    Hardstikke bedankt voor de reacties!!

    Pyon schreef:Als je ons als target audience kiest, betekend dat dat de doelgroep ook echt mensen zijn die touhou in ieder geval kennen of moet je daadwerkelijk de straat over (of conventies)?
    dat is een goede vraag. het gaat echt om de mensen die Touhou kennen.
    (we moeten een specifieke target audience kiezen en ik denk dat jullie een goede voorbeeld zijn :3
    Reym schreef:Hoe duur worden de repen?
    Dat weet ik nog niet.. ligt eraan hoeveel geld ik kwijt ben aan het drukwerk e.d.  Yukkuri M

    Ik ga zeker alle ideeën gebruiken om wat sketches te maken en dan komt er een uitendelijke versie!!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van Princess Sylvysprit zo sep 28, 2014 8:19 pm

    Merryberry Herp schreef: Voor de mensen die Lily Black denken omdat puur in sommige talen zwart heet: Lily Black is geen karakter!
    Ja maar wat nou als ze dat wel is? Ik wil graag je bron hiervoor horen
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van Reym zo sep 28, 2014 11:33 pm

    Princess Sylvysprit schreef:
    Merryberry Herp schreef: Voor de mensen die Lily Black denken omdat puur in sommige talen zwart heet: Lily Black is geen karakter!
    Ja maar wat nou als ze dat wel is? Ik wil graag je bron hiervoor horen

    Sommige mensen denken dat Lily Black een apart personage is, anderen denken dat ze gewoon een ander kleurenpatroon is van Lily White. Die is zwart omdat op de laatste stage van pofv de faries ook andere donkere outfits hebben enzo. Het is een doujin game met veel ruimt voor speculatie dus sommige dingen kan je nooit zeker weten.

    ---
    Even on topic: Veel succes met de opdracht en ik heb trek in de chocolade :D
    Ness Sova
    Ness Sova
    Forumyōkai


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : hoogsensitief & Tarot lezer in training

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van Ness Sova do okt 02, 2014 6:47 pm

    Hoi hoi!!

    ik wil jullie graag bedanken! Hierbij mijn concept.

    東方 Chocolate Mix!



    Ik ga zakjes maken met 10 kleine chocolaatjes.(de smaken wat erin kunnen zijn: Melk, Puur, Wit, hazelnoot en nog melk met soort van chocolade vulling ((Idonteven)) )
    De wrapper van de chocola worden Touhou Items, power ups. Denk maar aan deze  Touhou Chocolade! 2508117952 Touhou Chocolade! 134738908 Touhou Chocolade! 2078181297 Touhou Chocolade! 272210038 Touhou Chocolade! 1163710196

    Ik moet nog een mooie labeltje maken wat ik dan vast kan maken met nog een pakkende slogan en dergelijke.
    Mijn docent vond het idee super gaaf dus dat is echt fijn om te horen. Thank to jullie ofc!!

    Verder moet ik nog flyers, visite kaartjes, en een (ugh) Facebook page maken.. Als het zover is zou ik het fijn vinden als jullie het tijdelijk het kunnen liken. Na paar weekjes ga ik de pagina gewoon verwijderen want ik blijf het onzin vinden.

    Over de mensen die het graag willen kopen, de zakjes gaan tussen 1 en 2 euro kosten dus het is nog niet helemaal bekend omdat ik mijn print e.d kosten nog niet heb verrekend. Jullie zouden mij heel blij maken als jullie een zakje willen kopen :D

    Wanneer ik het product af heb laat ik het natuurlijk zien!


    Laatst aangepast door Ness Sova op do okt 02, 2014 7:52 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van annika11112 do okt 02, 2014 7:33 pm

    ooooooh 1 of 2 euro maar? ik zou dan wel een zakje kopen~! X3
    Ness Sova
    Ness Sova
    Forumyōkai


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : hoogsensitief & Tarot lezer in training

    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van Ness Sova do okt 02, 2014 8:33 pm

    Zo gaan de chocolaatjes uit zien ~ Er moet nog text komen aan de achterkant
    Touhou Chocolade! 13da13aff3

    Gesponsorde inhoud


    Touhou Chocolade! Empty Re: Touhou Chocolade!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 6:55 pm