Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Scarlet
RakeStriver
Tritium
Urameshiya
Tanshu
Hakurei Ninja
Sophie
Reym
xNewWaveBossanova
redtails
homemadecupcake
Princess Sylvysprit
Nekotaku
Rage
18 plaatsers

    Kourindo's Recycle Shop

    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van Rage za sep 27, 2014 12:18 pm

    Urameshiya schreef:@Rage: Zal ik dit topic gewoon sticky-en? Anders hebben we hier straks 3 pagina's vol bumps.

    Zou fijn zijn als je dat kon doen :3
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van Hakurei Ninja zo sep 28, 2014 11:46 am

    Rage schreef:
    Urameshiya schreef:@Rage: Zal ik dit topic gewoon sticky-en? Anders hebben we hier straks 3 pagina's vol bumps.
    Zou fijn zijn als je dat kon doen :3
    Ninpō Neba-neba Beto-beto no Jutsu!
    De topic is nu ge-sticky'd. :D
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van Rage zo sep 28, 2014 11:54 am

    Dank je Ninja!

    Even een overview voor iedereen qua wat mensen verkopen;

    Rage's Items:

    Nekotaku's Items:

    Redtails' Items:

    xNewWaveBossanova's Items:

    Reym's Items:

    Tanshu's Items:

    Tritium's Items:
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van Tanshu zo sep 28, 2014 3:11 pm

    Toegevoegd aan mijn lijst: Pokémon film boxset en Howl's Moving Castle. Kijk in het overzicht voor details.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van Nekotaku ma sep 29, 2014 9:04 am

    Tritium schreef:Als die Remilia plush nog in de aanbieding is, ik heb ook interesse.
    Ze is nog beschikbaar. Wat is de volgende con of event waar je naartoe gaat? Dan kan ik 'r meenemen naar daar.
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van Tritium ma sep 29, 2014 1:53 pm

    Nekotaku schreef:
    Tritium schreef:Als die Remilia plush nog in de aanbieding is, ik heb ook interesse.
    Ze is nog beschikbaar. Wat is de volgende con of event waar je naartoe gaat? Dan kan ik 'r meenemen naar daar.

    Yuyucon, denk ik.
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van RakeStriver ma sep 29, 2014 11:26 pm

    Om maar ff tussendoor te komen: Zo'n topic is een geweldig initiatief. Er rust alleen wel een probleem: het updaten, bijhouden, items bijdoen en verwijderen etc. worden bizar moeilijk en ontzettend chaotisch naarmate de topic langer wordt (om door bijvoorbeeld 100 berichten te skimmen om dingen te updaten etc.). Ik heb een idee om het overzichtelijk te houden en dat idee stuur ik ook ff door aan Ura en de mods om te vragen of het een goed idee is. Het gaat eigenlijk om een nieuw forumdeel te openen waar Kourindo's Recycle Shop/Marktplaats een plaats kan krijgen die alleen toegankelijk zijn voor forumleden. Daar kan men een topic openen om hun 'shop' te promoten. Daar zet je je spullen op en kan je in je OP dingen verwijderen, toevoegen, veranderen etc. Daar zullen wel regels aan verbonden zijn, bijv. dat je je shop niet voor 48 uur mag bumpen en een guideline hoe je je spullen overzichtelijk in een lijst kan presenteren (bijv. Item naam - staat van item - aanvullende informatie - prijs) (en bijv. in de titel ook vermelden of je iets [Te Koop] hebt of [Koop] of [Ruil].

    In de tussentijd kan je hier blijven posten natuurlijk, dit is maar een idee en het is in geen enkel geval iets met 100% zekerheid geïnplementeerd zal worden. Als Ura en/of de mods dit lezen, let me know (Skype, PM etc.).
    redtails
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van redtails di sep 30, 2014 11:24 pm

    Ik ben het eens met RakeStriver

    liefste wil ik eigenlijk een forumplugin die het mogelijk maakt een vraag&aanbod sectie te hebben die specifiek bedoeld is voor dit soort dingen, maar ik weet niet of dat mogelijk is

    alternatief is gewoon een subforum voor members-only met ieder topic een vraag/aanbod van een gebruiker. Erg groot zal het niet zijn, maar één thread ervoor is altijd rommelig. figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 3896134417
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van Scarlet di okt 07, 2014 9:51 pm

    Geedit in nieuwe post


    Laatst aangepast door Kely Scarlet op do sep 10, 2015 11:57 am; in totaal 3 keer bewerkt
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van RakeStriver vr okt 24, 2014 9:46 pm

    Te koop gevraagd: 3DS/3DS XL met firmware 4.5, PM me of hier of op Skype voor meer details.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van Nekotaku do nov 20, 2014 1:06 pm

    Is er hier iemand die toevallig een strijkinstrument speelt? Ik heb namelijk met één of andere veiling van een faillissement goedkoop een hele hoop Kaplan Artcraft hars en stelletje vioolsnaren gekocht. Die hars interesseerde me eigenlijk niet, het was me om de snaren te doen. Dus nu heb ik meer potjes hars dan ik ooit op kan. Het is hars van goede kwaliteit, krijgt prima reviews online. Moet wel nog effe checken of het lichte, donkere of verschillende door elkaar is.
    Als je geïnteresseerd bent, of toevallig iemand kent die viool, altviool of cello speelt, laat maar weten. Ik geef ze gratis weg.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van Scarlet wo feb 18, 2015 7:49 pm

    DSI Verkocht


    Laatst aangepast door Kely Scarlet op za mei 23, 2015 4:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    avatar
    dnstje
    Verdwaalde ⑨


    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Verkoop?

    Bericht van dnstje za maa 28, 2015 1:28 pm

    Kon namelijk geen verkoop dingetje vinden in 1 van de topics forums, heb zelf nog een lyrica en cirno cosplay liggen waar ik echter niks mee doet meer van fanplusfriend gekocht.

    had ze random gepost op fb ed, maar meeste zijn geen touhou fans. dus tja ^^.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van Urameshiya za maa 28, 2015 1:57 pm

    ^Welkom hier, en ik heb je post even verplaatst naar het juiste topic. (Had je waarschijnlijk over het hoofd gezien. Kan gebeuren!)
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van Scarlet za mei 23, 2015 4:53 pm

    Geedite in nieuwe post


    Laatst aangepast door Kely Scarlet op do sep 10, 2015 11:57 am; in totaal 1 keer bewerkt

    Gesponsorde inhoud


    figure - Kourindo's Recycle Shop - Pagina 2 Empty Re: Kourindo's Recycle Shop

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 5:30 pm