Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Vertaalde PC-98 games!

    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Vertaalde PC-98 games! Empty Vertaalde PC-98 games!

    Bericht van Decidetto za aug 09, 2014 9:53 pm

    Alle vijf de PC-98 games zijn nu vertaald!

    Hier is een link naar de Twitter-post waarin het aangekondigd is: http://thpatch.tumblr.com/post/93781498735/touhou-pc-98-english-patches-are-out

    Je moet wel een beetje rommelen met een ROM-editor om het aan de gang te krijgen, maar voor de mensen die het kunnen: alsjullieblieft!

    Er zitten ook 20 pagina''s aan trivia bij. Heel tof!
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Vertaalde PC-98 games! Empty Links voor 2-5 (lees het wel goed door!)

    Bericht van Zigzagwolf za aug 09, 2014 10:47 pm

    E-Eindelijk!

    Dit is geweldig nieuws ^__^

    Om heel eerlijk te zijn was ik nog bang dat het nog lang zou duren, dus niet :)

    Touhou 2-5: https://mega.co.nz/#!rFcVCDwJ!yYG1de3_Ikl5Z7QFRw9vy8_zEs7DbVyb0sGnW6dSeRk

    Dit zijn MIJN vertaalde games *ook Engels* wat ik hiermee probeer te zeggen is dat je niet je eigen files moet vervangen met deze *als je ze niet weet te patchen kun je mij een pm versturen, ik help je er gerust mee verder!* Deze files hebben dus ook mijn data *nee er zitten geen copyrights op of zo, behalve de prestaties :V* Maar ik zeg dit echt alleen zodat je niet de fout ingaat en je eigen files ermee vervangt, alles wat je hoeft te doen is de file met de naam van het spel met een emulator te launchen, that's all, honestly.

    PoDD heeft geen ReixMari bombart erin *PoDD werkte niet toen ik het erin had zitten en probeerde dus zonder wat toen wel werkte*

    (sorry dat ik zo laat mijn post bewerk, ik moest gisteren noodgedwongen mijn post erg snel afmaken en was dus niet 100% gedetailleerd, ik hoop dat dit helpt)

    Sorry *nog geen HRtP* maar HRtP zou in principe al te vinden moeten zijn, voor zo ver ik wist bestond er al een Engelse patch van HRtP, geen idee waar exact, houd er rekening mee dat alle games *behalve PoDD* op lunatic ge1cc'd zijn, alle EX's zijn gecleard met alle karakters en shottypes, wil je dit niet dan raad ik je aan om de games te resetten, tot dusver de patches =w= Ohja, laat me weten of er bugs zijn *echt fiksen kan ik het waarschijnlijk niet, maar kijken en proberen kan geen kwaad!*


    Laatst aangepast door Zigzagwolf op zo aug 10, 2014 12:46 pm; in totaal 8 keer bewerkt (Reden : Klaar~ *kan iemand HRtP echter nog steeds proberen? :V*)
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Vertaalde PC-98 games! Empty Re: Vertaalde PC-98 games!

    Bericht van Snakke zo aug 10, 2014 8:52 am

    Woohoo! Dit is tof nieuws.

    Eerlijk gezegd was dit één van de redenen dat ik de PC 98 games nog niet geprobeerd heb.
    Ik vind het lezen van de einddialoog gewoon... Bevredigend. Het gevoel dat je hebt na het spel uitgespeeld te hebben, danmaku links en rechts gedodged te hebben, en dan rustig het einde te lezen is geweldig. Dus eigenlijk speel ik de touhou games (ook) voor het plot... Vreemd..

    Maar nu ik zonder moeite de Engelse tekst kan lezen ga ik ze zeker spelen! Bedankt!

    Gesponsorde inhoud


    Vertaalde PC-98 games! Empty Re: Vertaalde PC-98 games!

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do maa 28, 2024 9:10 pm