Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

Totaal aantal berichten op het hele forum

Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

Totaal aantal berichten op het hele forum Empty Totaal aantal berichten op het hele forum

Bericht van Meira za aug 02, 2014 3:52 am

Ik keek net naar de meest actieve berichtenplaatsers op de portal en er viel mij iets op... als je alle percentages bij elkaar optelt (13+13+13+12+12+9+8+7+7+7) kom je op 101% uit! Ik begrijp die 1 % vanwege het afronden en zo... Maar de rest is toch op zijn minst denk ik wel een overige 20-25% toch? :?

Dus ja niet super belangrijk maar volgens mij werkt het niet zoals het hoort. ^^;

Totaal aantal berichten op het hele forum Foncyq

Credits naar Mitch
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

Totaal aantal berichten op het hele forum Empty Re: Totaal aantal berichten op het hele forum

Bericht van TH-chen za aug 02, 2014 4:09 am

waw mensen zijn in de nacht ook nog echt oplettend. Meira je alertheid is hoog als je lang niet slaapt! Das echt zo'n vette skill!
    Meira
    Meira

Totaal aantal berichten op het hele forum Empty Re: Totaal aantal berichten op het hele forum

Bericht van Meira za aug 02, 2014 4:12 am

Mijn geheim is dat ik altijd alert ben! En dat ik me verveel... Ik ga maar eens slapen ^^;

Credits naar Mitch
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya za aug 02, 2014 5:36 am

Haha, je hebt gelijk, die functie zit inderdaad niet helemaal logisch in elkaar. In werkelijkheid is het percentage posts van de grootste poster (Pshycho) maar 3604 / 65719 = 5,5%. Die percentages zijn, vreemd genoeg, gebaseerd op alleen het totaal aantal posts van de mensen die in die top 10 staan.

Slaat een beetje nergens op, maar dat geldt helaas voor wel meer van de functies die deze forumsoftware heeft. Helaas kan ik er ook vanaf m'n adminpanel niets veranderen aan de manier waarop dit soort statistieken gegenereerd worden, dus het verbeteren zit er niet in.

...en ik moet me toch aansluiten bij wat Chen zegt. Het feit dat je hier midden in de nacht een topic over maakt verbaast me eigenlijk meer dan het feit dat de forumstatistieken raar zijn!

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    Graan
    Graan
    Graan

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Groeien

Bericht van Graan za aug 02, 2014 2:18 pm

Die extra 1% komt door spookposts.

Oeh, bibber.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
    7 konten.
    Meira
    Meira

Bericht van Meira za aug 02, 2014 2:44 pm

Graan schreef:Die extra 1% komt door spookposts.

Oeh, bibber.

Dus de legendes zijn waar...

Ik kan aardig mezelf door een dag zonder slaap heen slepen, echter alleen wanneer ik naar iets moet blijven staren val ik in slaap :3

Credits naar Mitch

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo aug 14, 2022 11:39 am