Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
Quwanti
NekoMithos
fzeromaster
Princess Sylvysprit
Cryogenic Cereal
Deviljho
Meira
11 plaatsers

Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs!

Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs! - Pagina 2 Empty Re: Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs!

Bericht van Meira wo jul 02, 2014 5:37 pm

Yonowaaru schreef:Alhoewel ik best wel bagger ben in het spel heb ik er meestal wel plezier in, dus als er zoiets komt zou ik graag mee willen doen. Helaas geen mic vooralsnog. Daarnaast heeft Steamchat op zich gewoon een voicechatfunctie die prima werkt, dan hoef je niet apart Skype erbij te gebruiken?

Bedoel je de voice chat op TF 2 zelf? Want het lijkt mij niet al te fijn om met zijn 10-en op een server uitgebreid te praten waar andere spelers zich ook aan kunnen storen.
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs! - Pagina 2 Empty Re: Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs!

Bericht van Yonowaaru wo jul 02, 2014 6:41 pm

Nee, nee, ik bedoel gewoon iedereen toevoegen op Steam in één groepschat en dan daar voicechat openen. Dan is de chat nergens echt van afhankelijk behalve wat er toch al openstaat en hebben we echt een voicechat voor alleen onze groep.
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke wo jul 02, 2014 7:05 pm

In plaats van iedereen in een groepschat uit te nodigen, kunnen we misschien de voicechatoptie van de group van TvH op steam gebruiken.
    Je vindt deze groep als je kijkt bij friends, het tweede tabblad; Groups. Daarna op het pijltje naar beneden klikken en de optie join groupchatroom gebruiken.
    Het voordeel hiervan is dat er:
    1) Geen aparte chat nog gemaakt moet worden.
    2) Al een chat is van de steamgroep waar de meeste mensen die willen spelen waarschijnlijk inzitten en
    3) Als iemand er nog niet inzit maar wel op de friendlist van iemand staat toch nog gewoon uitgenodigd kan worden in deze groupchat.
    Meira
    Meira

Bericht van Meira wo jul 02, 2014 8:10 pm

Snakke schreef:In plaats van iedereen in een groepschat uit te nodigen, kunnen we misschien de voicechatoptie van de group van TvH op steam gebruiken.
    Je vindt deze groep als je kijkt bij friends, het tweede tabblad; Groups. Daarna op het pijltje naar beneden klikken en de optie join groupchatroom gebruiken.
    Het voordeel hiervan is dat er:
    1) Geen aparte chat nog gemaakt moet worden.
    2) Al een chat is van de steamgroep waar de meeste mensen die willen spelen waarschijnlijk inzitten en
    3) Als iemand er nog niet inzit maar wel op de friendlist van iemand staat toch nog gewoon uitgenodigd kan worden in deze groupchat.

Ohhhhhhh

Dat wist ik nog niet, dat lijkt mij dan ook het beste om te doen!

Nu nog proberen een datum af te spreken... Zou het handig zijn om zo'n doodle in te vullen?
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker

Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

Bericht van Yonowaaru wo jul 02, 2014 9:27 pm

Haha, in feite probeerde ik (tevergeefs) uit te leggen wat Snakke zojuist deed.
    Een doodle lijkt me inderdaad praktisch met zoveel mensen, al helemaal als er ook nog anderen bij kunnen komen.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit do jul 03, 2014 1:33 pm

Ik ben het eens met de Steamgroep voor voice chat
    Verder lijkt me een doodle ook wel handig
    RuRanMo
    RuRanMo
    Doodgewone heks (m/v)

Speciale vermogens : De meest nutteloze dingen onthouden

Bericht van RuRanMo do jul 03, 2014 2:41 pm

Steamgroup chat zou het handigst zijn, een doodle ook btw.
    Met nog een klein ideetje voor als we niet altijd met z'n allemaal zijn, is MvM eens in de zoveel tijd ook een optie?

(Dat en ik ken nog een servertje dat heel erg wat met Touhou te maken heeft.)
    Meira
    Meira

Bericht van Meira vr jul 04, 2014 12:45 pm

RuRanMo schreef:Steamgroup chat zou het handigst zijn, een doodle ook btw.
    Met nog een klein ideetje voor als we niet altijd met z'n allemaal zijn, is MvM eens in de zoveel tijd ook een optie?

Oh natuurlijk! We kunnen proberen ter plekke in de groep te stemmen welke game type we gaan spelen.

Oh en een algemene vraag voor iedereen zou ik de doodle niet op een datum neerzetten maar op een dag in de week en kijken welke het beste voor men uitkomt? (vergeet niet het word op een avond gespeeld na 6 uur op zijn minst!)
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

Bericht van Cryogenic Cereal vr jul 04, 2014 2:06 pm

Meira schreef:
    RuRanMo schreef:Steamgroup chat zou het handigst zijn, een doodle ook btw.

Oh natuurlijk! We kunnen proberen ter plekke in de groep te stemmen welke game type we gaan spelen.

Oh en een algemene vraag voor iedereen zou ik de doodle niet op een datum neerzetten maar op een dag in de week en kijken welke het beste voor men uitkomt? (vergeet niet het word op een avond gespeeld na 6 uur op zijn minst!)
    Weekends gaan mij niet lukken vanwege werk.
    Meira
    Meira

Bericht van Meira za jul 05, 2014 12:10 am

Doodle aangemaakt staat nu in de eerste post en hier: http://doodle.com/amcnfc8p3b83w37d#table

Kunnen jullie deze invullen?
    Meira
    Meira

Bericht van Meira za jul 05, 2014 3:06 pm

bump
    RuRanMo
    RuRanMo
    Doodgewone heks (m/v)

Speciale vermogens : De meest nutteloze dingen onthouden

Bericht van RuRanMo za jul 05, 2014 3:14 pm

Ingevuld en klaar. Heb er nu bestwel zin in. :3
    Meira
    Meira

Bericht van Meira za jul 05, 2014 5:25 pm

RuRanMo schreef:Ingevuld en klaar. Heb er nu bestwel zin in. :3

Dat is mooi om te horen!
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke ma jul 07, 2014 6:40 pm

Excuseer mensen ik heb slecht nieuws te melden,
    Door een wijziging van huiselijke plannen blijk ik deze zondag niet meer thuis te zijn.
    Ik weet dit nieuws welgeteld nog maar 10 minuten en het spijt me echt ten zeerste. De kans is dus redelijk klein geworden dat ik dit zal meemaken. Besteed daarom dus zeker geen aandacht aan mijn voorkeur (misschien kan ik best geschrapt worden) in de doodle.
    Nogmaals sorry aan iedereen die dit organiseert en bijwoont.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

Bericht van UNOwen di jul 08, 2014 8:33 pm

Guys guys, hoewel ik niet fysiek aanwezig ofzo kan zijn, speel ik wel TF2 en wil ik best mee TF2 spelen!

Demoman is my game, my life.

Als jullie spelen kunnen jullie me gewoon uitnodigen bij whatever (skype, neem ik aan)

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 30, 2023 12:47 am