Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Faolinn
Nekotaku
Pshycho Maniac
Reym
Deviljho
Toumyon
TH-chen
Shiro
Remilia~
13 plaatsers

De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 15 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

Bericht van Deviljho zo jul 06, 2014 11:17 pm

Ik denk dat ik ook nog wat moet zeggen over het hele gebeuren met TH-chen, aangezien dat vooral mijn schuld was. Het was ten eerste, nogal dom om hem zo snel al hard te beoordelen, terwijl dit zijn eerste ronde is.

Maarja, daar sta ik ondertussen wel bekend voor denk ik. De vorige ronde met Shiro (Al wist ik daardoor wel als eerste dat Fao een wolf was) en die ene keer met Eeveesprit. Dat is gewoon mijn domheid die alleen op zijn eigen gevoel wilt spelen, en gelijk in de eerste week een wolf eruit wilt hebben. Maar goed.

Thing is though, dat gesprekken buiten het forum wel leuk zijn, maar er kan misbruik van gemaakt worden als er geen logs bij gehaald mogen worden. Heck, wat ik met deze ronde bij Chen deed had zo een wolvenstreek van mij kunnen zijn.

Er was trouwens nog iets wat ik boven wou halen. De hint die ik in mijn eerste post had gezet. totaal niet van Sophie gestolen

Dat kan misschien nogal oneerlijk gebruikt worden. Stel dat iemand anders jouw rol claimt, en jij zelf hebt een hint in je eerste post gezet. Dan heb je eigenlijk al hard proof, en kan de fake niks meer doen.

Oh ja, en de frustratie tegen Cupcake ging wel te ver. Cupcake speelt dit voor de tweede keer for gods sake. (Al was ze wel een geniale infiltrant in de vorige ronde)
    Oh, en dat Cupcake Fao doodschoot begrijp ik wel een beetje. Als er mensen zijn die jou dood willen hebben ga je dat natuurlijk verdacht vinden, al was Lyari een beter optie omdat ze onpeilbaar was voor deze hele ronde. Misschien heeft het haar zelf ook gefrustreerd, omdat ze gewoon mee wou doen. Het kan voor mijn gevoel ook impliceren alsof jullie haar minder waard vinden als burger dan als jager.
    Ik weet niet of het daardoor komt, maar ik zou me daar beledigd door voelen.
    Verder ben ik het wel met Neko's laatste post eens.

Ik snap ook wel waar Fao's general frustratie vandaan komt though. De frustratie tegen Cupcake vond ik oneerlijk, maar verder vond ik het wel oke eigenlijk.
    Ik ga geen namen noemen, maar een paar spelers zeiden gewoon te weinig. Maar oh well.

Trouwens, over de hele discussie die werd gemaakt over waarom de wolven mij hadden vermoord ipv de ziener. Van wat ik van Toumyon heb gehoord kwam dat door de regel die verkeerd stond op de eerste pagina, waar stond dat de wolven hun actie voor de heks doen. Blijkbaar was daar ook door Remillia, toen het toch fout bleek te staan, niks over gezegd tegen het wolventeam, waardoor ze het niet hebben kunnen veranderen? Dat is wat ik me herinner. Correct me if i'm wrong, wolven.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 15 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

Bericht van Shiro zo jul 06, 2014 11:42 pm

Nekotaku schreef:Pro-tip voor je latere leven, en iets waar wolven erg nuttig voor is als oefening: de eerste die z'n geduld verliest is doorgaans de verliezer. Het maakt niet uit hoeveel gelijk je hebt, als je je geduld verliest kan de ander dat ALTIJD tegen je uitspelen, en zal je altijd de slechte lijken voor toeschouwers. Mensen die goed zijn in anderen emotioneel manipuleren zijn daar vaak meester in. Leer het herkennen en je er tegen beschermen.
    Ik merk het. :')
    Maar even serieus, dat klinkt als handige informatie. Ik zal het onthouden~!

Deviljho schreef:Trouwens, over de hele discussie die werd gemaakt over waarom de wolven mij hadden vermoord ipv de ziener. Van wat ik van Toumyon heb gehoord kwam dat door de regel die verkeerd stond op de eerste pagina, waar stond dat de wolven hun actie voor de heks doen. Blijkbaar was daar ook door Remillia, toen het toch fout bleek te staan, niks over gezegd tegen het wolventeam, waardoor ze het niet hebben kunnen veranderen? Dat is wat ik me herinner. Correct me if i'm wrong, wolven.
    Correct. Omdat je in het topic gezegd hebt dat Remi bevestigd heeft dat je je elixir niet langer kan gebruiken hebben we dat als waarheid aangenomen, het was immers niet alsof ze het ontkende, dus we hebben er voor gekozen om jou te doden. Op deze manier zou Myon overdag dood gemaakt worden, en hadden wij nog wat extra tijd om minder verdacht te worden en zo. En toen waren de spelregels ineens anders.

Deviljho schreef:Ik ga geen namen noemen, maar een paar spelers zeiden gewoon te weinig. Maar oh well.
    Vind je? Ik zou niet weten wie je bedoelt, behalve misschien Lyari op het begin, maar dat heeft ze later ingehaald. Ik ben deze ronde juist erg tevreden wat activiteit betreft.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

Bericht van Faolinn ma jul 07, 2014 12:09 am

De mensen die mijn excuses moesten horen hebben die vanochtend al gehoord. Ik ging in mijn laatste post inderdaad te ver en liet me teveel leiden door mijn frustraties, dat is kinderachtig en slecht spel. Ik zal er voortaan dus beter op letten.

Verder vind ik vooral Lyari ERG sterk spelen, want al vertelde mijn gutfeel dat ze een wolf was, ze wist meesterlijk mijn verdenkingen te sussen.

Nekoburrito schreef:al vond ik dat de facepalm factor van sommige posts daar om vroeg
    En dat sarcasme van Neko, Olga en mij... Naja als je gewoon goed analyseert wat er is gebeurt dan had je vrijwel 100% zeker geweten dat ik en Neko safe waren, telefoongesprek of niet. Het is dan voor de mensen die dat hebben gedaan inderdaad belachelijk als zo'n zekerheid in twijfel wordt getrokken en in zo'n geval is sarcasme op zijn plaats. Als ik dan ook een protip zou mogen geven is het wel dat je sarcasme nimmer persoonlijk op moet vatten. Het is niet als aanval op de man af bedoelt (wat mijn laatste post helaas wel was) en slechts een stijlfiguur om de kleur van het gesprek te bepalen.

Ere wie ere toekomt: Shiro en Lyari hebben fenomenaal spel geleverd en ik zie ze graag terug in het volgende potje!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku ma jul 07, 2014 12:19 am

Hahaha, nu ik er aan denk...
    Fao, vanwaar komt het dat je me quote als Nekotaco? Ik weet dat Pshycho me zo noemt, maar een tijdlang vroeg ik me af of je probeerde me iets te hinten door dat te doen.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist

Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

Bericht van Faolinn ma jul 07, 2014 12:32 am

Nah, mijn schoonpapa noemt je altijd nekotaco, net als Psycho. Vond het wel een leuke dus besloot ik hem erin te houden!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Bericht van Pshycho Maniac ma jul 07, 2014 12:54 am

Man, ik heb zin in taco's.

En over de volgende ronde; is er eerst een break van een paar maanden of gaan we gelijk verder?

Ik weet dat het zomervakantie is, maar ik weet niet wie er allemaal weg gaan.
    Misschien zijn er niet genoeg mensen voor zo snel.

Ik ga in ieder geval niet weg.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku ma jul 07, 2014 1:29 am

Faolinn schreef:Nah, mijn schoonpapa noemt je altijd nekotaco, net als Psycho. Vond het wel een leuke dus besloot ik hem erin te houden!
    Je schoonvader kent mij? O_o
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist

Bericht van Faolinn ma jul 07, 2014 1:32 am

Dit wordt wel erg offtopic, op naar de skype chat
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Bericht van Shiro ma jul 07, 2014 1:33 am

Faolinn schreef:Ere wie ere toekomt: Shiro en Lyari hebben fenomenaal spel geleverd en ik zie ze graag terug in het volgende potje!
    Aww, bedankt~
    Maar dat er goed gespeeld is geldt zeker ook voor de burgers! Jullie hebben het ons echt vanaf de eerste speldag moeilijk gemaakt, en ik had de hoop op winnen al bijna opgegeven tegen de tweede. Jullie wisten de wolven veel te snel en accuraat tussen de rest uit te pikken.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

Bericht van Lyari ma jul 07, 2014 9:30 pm

First of all: Ik vond dit een hele leuke ronde, heel erg bedankt iedereen!

Daarnaast wil ik mijn wel gemeende excuses aanbieden voor mijn geringe input deze ronde. Ik weet dat het erg irritand is, en ik hoop serieus dat wat ik heb gezegd toch heeft bijgedragen aan een leuke spel sfeer en hersenpijn :p

Ik ben echt verrast dat de wolven hebben gewonnen. Ik dacht dat Shiro dood was deze dag. Voor de mensen die het interresant zouden vinden: ik zou dan 's avonds Fao doden en overdag mijn pijlen op Psycho richten. Met argumenten in de trand van; je claimt ziener maar je leeft nog, je liegt.
    Ik ben bang dat we hadden verloren dan... Al heb ik soms wel manieren om overtuigend te klinken. :p

In ieder geval... Thanks voor de complimentjes en de felicitatie's . Al hebben we meer gewonnen door geluk dan door briljant spel. Mmm

*iphone bericht, srry voor spelfouten*

Ps. Heel fijn trouwens dat er in deze ronde geen size 0 is gebruikt. (Wil je mijn mening daarover moet je maar eens kijken in mijn eerste post in dit topic) er zaten wel een paar geheimen boodschappen in de posts maar die zag je tenminste. Wat ik heel fijn vind. Zoals de briljante hint van Olly on haar post ( doordat ik alles in het midden jn 1 x ging lezen viel het me op, anders had ik er sws overheen gekeken)
    Als ik ooit een ronde ga leiden weet ik dat size 0 bij mij verboden is >:)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym ma jul 07, 2014 10:05 pm

Twas leuk om te lezen deze ronde :3. Vooral het laatste stukje was spannend.

Helaas nam mijn vakantiebaantje meer tijd in beslag dan ik dacht en kon ik helaas niet het topic volspammen, maar nu weet ik hoeveel tijd ik eraan kwijt ben, dus de volgende keer hou ik daar rekening mee.

Dat van dat geen size=0 gebruik vind ik ook fijn.
    Toumyon
    Toumyon

Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon wo jul 09, 2014 5:54 pm

Ik vond dit potje, ondanks een overwinning voor ons, niet zo leuk.
    Het potje verliep zeer agressief in sommige posts.
    Weerwolven begint zoon beetje wel z'n charme te verliezen voor mij.

Dus waarschijnlijk doe ik niet meer mee aankomende ronde.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie wo jul 09, 2014 7:11 pm

Ik heb het potje grotendeels gevolgd en een hoop mooi spel gezien!
    (De rest is al besproken dus daar heb ik verder niets over te melden).

@ Remilia, ik wil nog steeds graag een potje leiden, is het goed als ik de volgende ben? c:

En wanneer willen mensen die weer willen spelen weer beginnen met wolven? (Hebben jullie er tijd voor?)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Bericht van Pshycho Maniac wo jul 09, 2014 7:54 pm

Ik voer geen ruk uit deze vakantie, dus wanneer je wilt is goed voor mij.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame

Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

Bericht van Remilia~ wo jul 09, 2014 9:03 pm

@Sophie Jup, jij bent de volgende!
    Mij maakt het niet uit wanneer we beginnen.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 23, 2023 5:28 pm