Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+8
Pshycho Maniac
Deviljho
fzeromaster
Reym
wolfie559
annika11112
TH-chen
Princess Sylvysprit
12 plaatsers

De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] - Pagina 2 Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

Bericht van Pshycho Maniac vr mei 09, 2014 7:08 pm

annika11112 schreef:YO!!! eevee en ik willen morgen of overmorgen beginnen, en we hebben nog 3 mensen nodig! je kan nu nog meedoen~
    Waarom ook niet?

Foto:
    Spoiler:

Eigenschappen:

Afwezig - Afwezige Sims raken de draad kwijt en vergeten vaak wat ze aan het doen zijn of waar ze naar op weg zijn.

- Het kan gebeuren dat je Sim zich ergens bevindt en geen idee heeft hoe hij of zij daar gekomen is.
    - Ga er maar vanuit dat je Sim af en toe wat vergeetachtig zal zijn...

Pechvogel - Het zit pechvogels zelden mee. Ze hebben pech bij alles wat ze doen. Gelukkig zijn er ook Sims die met hun meevoelen...

- Er zullen je Sim vaker vervelende dingen overkomen. Brand, inbraken, verliezen, voorwerpen "repareren".
    - Als alles verloren is, dan is er niets meer te verliezen. Je Sim heeft niets te verliezen.

Vals - Valse Sims zijn dol op het donker, scheppen behagen in het ongeluk van anderen en leiden een leven waar zo weinig mogelijk goedheid in voorkomt.

- Je Sim zal in de gemoedstoestand "Leedvermaak" raken als andere Sims iets vervelends overkomt!
    - Je Sim vindt het helemaal niet erg als het donker is en begeeft zich het liefst in duistere omgevingen!
    - Je Sim zal uitblinken in de criminele carrière.
    - Je Sim zal het er in de meeste gevechten goed vanaf brengen.

Kwaadaardig - Kwaadaardige Sims vechten graag, vooral omdat ze nooit een knokpartij verliezen. Ze scheppen genoegen in elke nieuwe vijand en dromen van nieuwe manieren om gemeen te zijn tegen anderen.

- Hoe meer vijanden, des te beter zal het humeur van je Sim zijn!
    - Je Sim kan andere Sims in elkaar slaan, ongeacht de band die ze hebben.
    - Je Sim maakt meer kans om gevechten te winnen.

Goed - Goede Sims hebben een puur hart en doen geen vlieg kwaad. Je hoort ze nooit iets naars zeggen. Dat zit er gewoon niet in!

- Je Sim kan donaties aan liefdadigheidsinstellingen doen door op de brievenbus te klikken!
    - Het zal niet eens in je Sim opkomen om gemene interacties met andere Sims uit te voeren.
    - Je Sim zorgt ervoor dat andere Sims in de gemoedstoestand "Op gemak gesteld" raken als je Sim een sociale interactie met hen uitvoert.

Als je niet Goed EN Kwaadaardig kan doen, dan kan je Goed vervangen met:

Kleptomaan - Andermans spullen komen heel vaak 'toevallig' bij kleptomanen terecht. Vaak 'lenen' ze spullen van werk, school of hun buren, zonder het ooit terug te geven!

- Je Sim zal zijn of haar hele leven lang de drang hebben om dingen te stelen. Het zit in de genen!

Leeftijd: 23 jaar oud.

Is het goed zo?
    En kunnen we van de sims die je gaat gebruiken ook hun karaktereigenschappen zien?
    Also, ik nam aan dat je de basisgame van Sims 3 gebruikt dus ik heb alleen van de maingame eigenschappen gebruikt. Sorry, ik ben blind.

Laatst aangepast door Pshycho Maniac op vr mei 09, 2014 11:36 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden van aanpassing : BLIND en spelfout. En leeftijd veranderd. (De 2 voor de 3 vergeten.))

⑨⑨⑨ De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] - Pagina 2 Output_9Qqroy_zpsf06f47a0 ⑨⑨⑨
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] - Pagina 2 Empty Re: De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION]

Bericht van Princess Sylvysprit vr mei 09, 2014 10:03 pm

held schreef:Waarom ook niet?
    Bedankt! Dit hadden we nou net nodig, nu nog hopen op wat laatste mensjes...

Your fortune: キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!

"You need the player to level up, not the character." -ZUN

Formerly known as Eeveesprit
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac

Bericht van Pshycho Maniac vr mei 09, 2014 10:07 pm

eeveesprit schreef:
    held schreef:Waarom ook niet?
    Bedankt! Dit hadden we nou net nodig, nu nog hopen op wat laatste mensjes...
    Geen probleem.
    Dit lijst interresant.

En ja, ik BEN een held.

⑨⑨⑨ De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] - Pagina 2 Output_9Qqroy_zpsf06f47a0 ⑨⑨⑨
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp

Speciale vermogens : Queen of clumsiness

Bericht van Olly vr mei 09, 2014 10:36 pm

Nou afijn.

Ik heb grijsblauw ogen, rood haar (best fel) tot over mijn schouders met een rechte pony. Qua kleding gaat mijn voorkeur uit naar een gebloemd jurkje (liefelijk) of een geheel zwarte jurk (gothic/metal-achtig).

De vijf eigenschappen die mij het best beschrijven zijn:
    -artistiek
    -charismatisch
    -klunzig
    -lichte slaper
    -hopeloze romanticus

En zet me maar op jongvolwassen!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit vr mei 09, 2014 10:38 pm

heldin schreef:Nou afijn.
    Woohoo! Nog maar 1!

Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

Bericht van Ranfox vr mei 09, 2014 11:26 pm

Zal ik mezelf dan ook maar opofferen?

Ranfox~!

pix:

Kwaliteiten:
    - Charismatisch
    - Goed
    - Waaghals
    - Pizzaliefhebber
    - Nachtbraker

Leeftijd: Doe maar ergens tussen 20 en 25 jaar. x3

Laatst aangepast door Ranfox op vr mei 09, 2014 11:33 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden van aanpassing : Eventjes wat exacter namen gepakt ^w^)

"I think it sounds good but it needs more *klunk-unk*..."

De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] - Pagina 2 Th14-100x100-2
    Seija can't stop to turn my image over~
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner

Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : h

Bericht van Deviljho za mei 10, 2014 3:45 pm

Well, aangezien ik mijn dingen er nog niet in heb gezet, doe ik dat nu:

(Ik weet niet of het kan, ken de sims 3 niet zo goed. Anders weet Eevee wel hoe hij mij moet doen)

- Dapper
    - Computernerd
    - Kwaadaardig
    - Perfectionist
    - Einzelgänger

uiterlijk: Je weet heus wel hoe ik eruit zie, toch? ;_;

leeftijd: doe maar iets van 16 of 17 ofzo.
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai

Leeftijd : 25

Bericht van annika11112 za mei 10, 2014 5:54 pm

OKAY!! we hebben 8 mensen, dus de inschrijving stopt nu! <3
    Eevee zegt: "LAAT HET LIJDEN BEGINNEN! >;D"
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac

Bericht van Pshycho Maniac za mei 10, 2014 7:39 pm

Ik kan niet wachten om het lijden te zien.

Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit za mei 10, 2014 10:43 pm

De Sims 3: TvH Battle Royale [PREPARE TO DIE EDITION] - Pagina 2 262qe10
    IT BEGINS
    Verwacht de video morgen!

Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner

Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : h

Bericht van Deviljho za mei 10, 2014 11:30 pm

eeveesprit schreef:
    IT BEGINS
    Verwacht de video morgen!

...What the hell is wrong with my face? ;_;
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac

Bericht van Pshycho Maniac zo mei 11, 2014 1:20 am

Oh. Mijn. God.

Ik zie er FANTASTISCH uit.

Wie is wie, trouwens?

Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp

Speciale vermogens : Queen of clumsiness

Bericht van Olly ma mei 12, 2014 12:37 am

Van boven naar beneden volgens mij: Ik, Annika, Eevee, Miloe, Fzero, Devil, Ran, Pshycho
    fzeromaster
    fzeromaster
    Doodgewone heks (m/v)

Speciale vermogens : H.A.N.A.: Hyper-Accelerated Neuron Activity

Bericht van fzeromaster ma mei 12, 2014 9:34 am

Oh nice. Very nice. (Heb ik n rode fietshelm op met n zonnebril? LOL)

Let the war begin~
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac

Bericht van Pshycho Maniac ma mei 12, 2014 2:11 pm

Olly schreef:Van boven naar beneden volgens mij: Ik, Annika, Eevee, Miloe, Fzero, Devil, Ran, Pshycho
    Bedankt!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu ma aug 08, 2022 1:21 pm