van Death the Kaido za okt 01, 2011 4:42 pm
Koishi~ schreef: Death the Kaido schreef:
Meester: -insert een of ander onbegrijpelijk Duitse vraag-
Ik: .... Oui? :D
LOL.
Dat zeiden mijn klasgenoten ook =w=;
Hakurei Ninja schreef:Heheh. Doet me denken aan een Duits lesje die ik had gehad op een middelbareschool opendag. Ik woonde tot mijn 5e in Duitsland, en sprak naast Nederlands destijds vloeiend Duits (naar mijn gevoel wist ik alles behalve het woord voor trui, herrinner ik me. ), dus ik wist nog wel dat het woord voor "ja" in het Duits hetzelfde was als in het Nederlands of Engels. Ik gokte op Engels, maar toen ik de vraag kreeg of ik toevallig niet Nederlands maar een Engelsspreker was had ik wel door dat ik verkeerd gegokt had.
OH OH OH! Toevallig is "trui" ongeveer een van de eenigste woorden die ik ken! haha. Het is "Pulli".... toch? (ik word heel boos op mezelf als ik het fout heb lol.)
Ik kan best wel goed Engels. Ik heb nou eenmaal 6 jaar in Amerika gewoont (3 jaar in Arizona en 3 jaar in Virginia). Toen ik van Amerika trug ging naar Nederland zat ik in groep 2 en kon amper Nederlands. Dus toen de juf vroeg waar ik vandaan kwam zei ik: "I'm not from here. I come from a different planet."
....Tja, ik wist het verschil niet tussen een land, continent en planeet. xD