Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+17
Ranfox
Scarlet
Princess Sylvysprit
Slaz
RemiliaxScarlet
Decidetto
Nekotaku
Bakuhatsu
annika11112
draakedan
Reym
Snakke
Urameshiya
Graan
Chrono
A-Duck
Maribel Hearn
21 plaatsers

    Touhou 14.3

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Touhou 14.3 - Pagina 4 Empty Re: Touhou 14.3

    Bericht van Princess Sylvysprit ma mei 12, 2014 4:18 pm

    Urameshiya schreef:Ik was er gisterenavond niet meer aan toegekomen door de terugreis van RTS en het schrijven van m'n verslag, maar vandaag heb ik het spel dan eindelijk geprobeerd! En ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Het heeft iets verslavends!

    Oh, en welkom op het forum, Yonowaaru!
    Ik ga er vanuit dat het het levelsysteem is met de items, als ik ergens verlsaafd aan ben dan zijn het wel getallen omhoog krijgen
    ...Dit is best vreemd als je mijn signature leest, het is eigenlijk een contradictie
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Touhou 14.3 - Pagina 4 Empty Re: Touhou 14.3

    Bericht van Ranfox ma mei 12, 2014 10:59 pm

    Ik heb de game als het goed is nu gedownload. Ben er erg benieuwd naar. Zodadelijk effe installeren en hopen dat alles werkt. :)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Touhou 14.3 - Pagina 4 Empty Re: Touhou 14.3

    Bericht van Reym di mei 13, 2014 3:00 pm

    Yo, het werkt eindelijk. Even rommelen aan de instellingen van th143 en dan uitvoeren als administrator.

    En nu kan ik eindelijk ragen over sekibanki.

    En na de 128e keer heb ik eindelijk de laatste spell van dag 2 gedaan, Attack of the Sekipede 2 ~ Electric Boogaloo.
    Ik wist hoe de spell ging, maar ik derpte de hele tijd, en als je in die spell maar EEN keer derpt, dan sluit je jezelf op en dan rip Seija.
    *adrenaline boost*
    yo ik tril helemaal, ik ben net zo'n junkie
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Touhou 14.3 - Pagina 4 Empty Re: Touhou 14.3

    Bericht van Ranfox di mei 13, 2014 9:25 pm

    Afgelopen nacht en vandaag een flinke tijd zitten spelen. Wat een toffe game is het geworden. Ben uiteindelijk tot dag 7 gekomen. :) Nog een card van dag 7 en dan zou ik dag 8 ook uit kunnen proberen. :D
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Touhou 14.3 - Pagina 4 Empty Re: Touhou 14.3

    Bericht van Graan zo mei 18, 2014 1:39 am

    Ik ben het vandaag een beetje gaan spelen, en het is veel beter dan ik verwacht had. Waarschijnlijk heb ik in een dag al meer tijd besteed aan dit spel dan aan TH14.

    Het kiezen van Seija's items geeft het een hoog "maar wat als ik nu eens dit doe?" gehalte, waar ik enorm van hou in games. Ik ken eigenlijk maar weinig games die dit echt goed doen, en daar valt deze onder.

    Wel vind ik de difficulty een beetje heen en weer schommelen tussen een goede challenge en Sanae's bananen, met aan het eind juist weer een flinke curve omhoog. Momenteel mis ik nog 5 spellcards, en ik ben benieuwd of ik lang genoeg enthousiast zal blijven om deze te halen, of dat ze samen met mijn onvoltooide IN spellcards op mijn externe harde schijf zullen liggen om digitaal stof te verzamelen.

    Ergens ben ik geneigd dit spel te recommenden bij mensen die Touhou niet kennen, maar het gebrek aan instelbare difficulty maakt het niet erg toegankelijk. Een hoop nieuwe spelers zullen hier waarschijnlijk snel op afhaken.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Touhou 14.3 - Pagina 4 Empty Re: Touhou 14.3

    Bericht van Reym zo mei 18, 2014 12:08 pm

    Gisteren heb ik het nog even gespeeld in mijn leerpauze, ik ben nu bij dag 7.

    Ik vond de spellcards van de Tsukumo's en Raiko makkelijker dan verwacht. Maar dag 7 is wel een beetje moeilijk IMO, ik vind het lastig om achteruit te dodgen (Youmu's spellcards), en ik was een beetje moe dus ik derpte de hele tijd bij Marisa's cards :3
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Touhou 14.3 - Pagina 4 Empty Re: Touhou 14.3

    Bericht van Graan zo mei 18, 2014 3:23 pm

    Zojuist alle cards gecleard! Hierbij mijn stats (kan spoilers bevatten!):

    TH14-3 stats:

    Ik merk in mijn stats de difficulty terug die ik heb ervaren. Dat ik zo vaak over 10-9 heb gedaan verbaasde mij wel even, want elke attempt voelt heel kort.

    Gesponsorde inhoud


    Touhou 14.3 - Pagina 4 Empty Re: Touhou 14.3

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 11:46 am