Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Rage
Princess Sylvysprit
Maribel Hearn
Kogasa54
Meira
Deviljho
Olly
annika11112
Chrono
Reym
Nekotaku
Ranfox
Sophie
17 plaatsers

[Translated interview] TH.15 sneak peek, laatste Touhou game voor ZUN

Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 105
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

[Translated interview] TH.15 sneak peek, laatste Touhou game voor ZUN - Pagina 2 Empty Re: [Translated interview] TH.15 sneak peek, laatste Touhou game voor ZUN

Bericht van Sophie wo apr 02, 2014 12:36 pm

HAHA HET WAS APRILS FOOLS JULLIE ZIJN ER ALLEMAAL INGETRAPT!

Ofzo. In ieder geval weet ik van een paar mensen dat ze er ingetrapt waren, dus het was het waard. :3c
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

[Translated interview] TH.15 sneak peek, laatste Touhou game voor ZUN - Pagina 2 Empty Re: [Translated interview] TH.15 sneak peek, laatste Touhou game voor ZUN

Bericht van Reym wo apr 02, 2014 12:39 pm

(hihi, want een .tk url met 4 in de titel seems totally legit)

(goede grap, ik was er bijna ingetuind! :3 Als het geen 1 april was was ik minder alert xD)

Laatst aangepast door Reym op wo apr 02, 2014 3:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

Bericht van Chrono wo apr 02, 2014 2:17 pm

Sophie schreef:HAHA HET WAS APRILS FOOLS JULLIE ZIJN ER ALLEMAAL INGETRAPT!

Ofzo. In ieder geval weet ik van een paar mensen dat ze er ingetrapt waren, dus het was het waard. :3c

Heh, as if I didn't know. I just tried to build the so called "hype"...
    Atrevir
    Atrevir
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Pasta koken

Bericht van Atrevir wo apr 02, 2014 4:28 pm

GEMEEN. WAAROM VERGEET IK DAT ALTIJD
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai

Leeftijd : 26

Bericht van annika11112 wo apr 02, 2014 4:58 pm

Godverdikkie ik trapte er in! XD
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

Bericht van homemadecupcake wo apr 02, 2014 5:28 pm

...ik ook... stomme 1 april
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama

Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

Bericht van Ranfox wo apr 02, 2014 9:16 pm

Whehe, ik zag het al aankomen maar natuurlijk klikte ik wel effe voor de bevestiging ervan. :D Lekker genieten van de reacties en hype opbouwen maakte het alleen maar leuker. :D
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

Bericht van RakeStriver do apr 03, 2014 1:13 am

.tk domein mensen, die vertrouw ik nooit. Wel nieuwsgierig wie er eigenlijk in getrapt zijn die zichzelf nog niet heeft openbaard.
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

Bericht van Meira do apr 03, 2014 4:04 am

RakeStriver schreef:.tk domein mensen, die vertrouw ik nooit. Wel nieuwsgierig wie er eigenlijk in getrapt zijn die zichzelf nog niet heeft openbaard.

\o

... ik las alleen th 15 en klikte er op... las daarna dat laatste game gedoe en toen had ik zoiets van ''neeeeeeeeeeeeeee, het is een grap'' en ja... Rinno-rolled. A-one good circle tho
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

Bericht van draakedan vr apr 04, 2014 8:29 am

ik trapte er in  :o 
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner

Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : h

Bericht van Deviljho vr apr 04, 2014 9:21 am

Ik zag het al op de touhou reddit xD

Daar had ik de naam van de link niet gelezen, waardoor ik erin trapte ;_; Hier op het forum was het door het verhaal wel te obvious though

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo jun 11, 2023 12:17 am