Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+26
Slaz
Scarlet
Kokonoe Yamaxanadu
Lloyd
Snakke
BaksteenComrade
Manfred
Deviljho
Xhomas
FlatArtiq
Quwanti
LightSpeedReisen
Pyonta-kun
RemiliaxScarlet
Bakuhatsu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Princess Sylvysprit
fzeromaster
Reym
wolfie559
Graan
Nekotaku
kyr2005
Urameshiya
30 plaatsers

    Kantai Collection

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van Pshycho Maniac do mei 22, 2014 2:06 pm

    ...Dus DIT was waar je over praatte toen je KanColle zei.

    durr.

    Het lijkt me wel leuk om te spelen maar ik wacht denk ik tot er een engelse vertaling is.
    Dan weet ik misschien ook nog wat ik doe.

    En ja, als het zoals Fire Emblem leek, dan zou ik het ook gelijk spelen.
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van Bakuhatsu do mei 22, 2014 3:38 pm

    Ik weet er nog nauwelijks wat vanaf, maar het ziet er wel heel leuk uit! Ik denk dat ik dit wel wil proberen.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van RemiliaxScarlet do mei 22, 2014 5:15 pm

    Ik vind KanColle eigenijk best wel leuk. -w-b
    Mijn favoriete personages zijn overigens Tenryuu, Akagi en Haruna.


    Laatst aangepast door RemiliaxScarlet op wo jun 04, 2014 7:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van wolfie559 ma jun 02, 2014 8:47 pm

    oh boy.... ik ben aan het zien van wat ik allemaal moet doen om in kancolle binnen te geraken en ik snap er niks van... (kvolg die guide maar...)

    EDIT: ok heb nu net een MMD account gemaakt, en de VPN gate client gedownload (nu ga ik hem installeren).... maar ik heb echt schrik dat ik iets verkeerd download ofzo....
    also ik heb begrepen dat ik naar de twitter moet gaan om te kijken wanneer de lottery is.... ik snap geen snars van al die kanji....

    EDIT2: ok ik denk dat het gelukt is. ik heb MMD account en heb VPN en ik denk ook een Japanse IP address. en ik geraak op de officiele website... maar zoals eerder ik kan niet zien aan de twitter wanneer de lottery is en ik snap geen... snars van wat er op de officiele website van het spel staat (komt alletwee door het feit dat ik compleet geen kanji snap).
    dus ik weet niet echt hoe ik nu verder moet... kbedoel kzou nu de officiele website op een bepaald uur moeten binnengaan voor de lottery mee te doen (uur stel ik wel in wanneer het nodig is) maar....

    EDIT3: ok nu heb ik er hoop in dat ik het kan doen.... kmoet alleen op tijd zijn... dus later vandaag zal waarschijnlijk al niet gaan aangezien ik niet thuis ben dan.... but i will get my moment....
    khoop dat er coole submarinegirls of airplanegirls zijn... (kweet niet of die er zijn maar khoop et... en nu ben ikzelf wel beniuewd naar wat voor iets een tank-girl zou zijn... of een iron mole-girl.... zoveel mecha musume possibilities)


    Laatst aangepast door wolfie559 op di jun 03, 2014 1:13 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van Sophie ma jun 02, 2014 10:15 pm

    wolfie559 schreef:oh boy.... ik ben aan het zien van wat ik allemaal moet doen om in kancolle binnen te geraken en ik snap er niks van... (kvolg die guide maar...)

    EDIT: ok heb nu net een MMD account gemaakt, en de VPN gate client gedownload (nu ga ik hem installeren).... maar ik heb echt schrik dat ik iets verkeerd download ofzo....
    also ik heb begrepen dat ik naar de twitter moet gaan om te kijken wanneer de lottery is.... ik snap geen snars van al die kanji....

    EDIT2: ok ik denk dat het gelukt is. ik heb MMD account en heb VPN en ik denk ook een Japanse IP address. en ik geraak op de officiele website... maar zoals eerder ik kan niet zien aan de twitter wanneer de lottery is en ik snap geen... snars van wat er op de officiele website van het spel staat (komt alletwee door het feit dat ik compleet geen kanji snap).
    dus ik weet niet echt hoe ik nu verder moet... kbedoel kzou nu de officiele website op een bepaald uur moeten binnengaan voor de lottery mee te doen (uur stel ik wel in wanneer het nodig is) maar....

    http://lmgtfy.com/?q=kancolle+register




    Overigens gaat het goed met me! Eerste submarine gevonden (I-58) en ben zelf nu level 6.
    Yura mijn waifu secretary atm!
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van wolfie559 di jun 03, 2014 11:30 am

    and i'm in. en mijn eerste ship is de murakumo
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van Urameshiya di jun 03, 2014 2:05 pm

    De admiraals-club blijft maar groeien. k:D

    (Hint: dit is een mooi moment voor andere mensen die zich ook wel eens aan KanColle willen wagen om het ook eens te proberen. k;P)
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van wolfie559 di jun 03, 2014 2:10 pm

    Urameshiya schreef:De admiraals-club blijft maar groeien. k:D

    (Hint: dit is een mooi moment voor andere mensen die zich ook wel eens aan KanColle willen wagen om het ook eens te proberen. k;P)

    het klinkt veel ingewikkelder dan het is, maar ik zou liegen als je niet een klein beetje doorzettingsvermogen nodig zou hebben.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van Pyonta-kun di jun 03, 2014 2:19 pm

    Ik weet niet waarom en hoe, maar het is leuk. Wat mij betreft is het super simpel om te leren. Met de wiki ernaast heb je zo in ieder geval de belangrijkste dingen door.
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van LightSpeedReisen do jun 05, 2014 8:21 pm

    Ik ben inmiddels al een lvl 20 Teitoku(niks speciaal of zo), en ik moet zeggen ik ben echt dol op KanColle, natuurlijk is Touhou gewoon beter, maar toch, ze hebben hier echt hun best in gedaan, als je kijkt naar al die kanmusu, ja ok ze lijken misschien wel veel op elkaar, maar ze zijn wel gebaseerd op japanse schepen en dergelijke, en dat is gewoon heel  mooi gedaan vindt ik. Op het begin was ik tegen KanColle, maar nu ben ik er dol op. Ik vind het trouwens helemaal niet geforceerd of zo :/

    also, mijn favoriete schepen tot nu toe zijn Tenryuu, Tatsuta, Kiso, Yamashiro, en Kongou(vooral vanwege dat engrish)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van Urameshiya vr jun 06, 2014 11:28 am

    Het nieuwe scheepje van vandaag heeft zo'n leuk ontwerp!
    Onderzeeërmoederschip Taigei:
    Verbouwde Taigei --> Vliegdekschip Ryuuhou:


    Laatst aangepast door Urameshiya op za jun 07, 2014 7:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van LightSpeedReisen vr jun 06, 2014 9:26 pm

    Inderdaad, ze ziet er zo leuk uit, hopelijk kom ik haar nog een keer tegen in game 'w '
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van Urameshiya wo jul 09, 2014 6:39 pm

    Zo. Ik heb eindelijk gedaan wat ik al een tijdje van plan was: de openingspost van dit topic een make-over geven. Achteraf gezien had ik er destijds namelijk niet zo veel moeite in gestopt als een topic over KanColle eigenlijk verdiende.

    De eerste post is nu een stuk informatiever geworden, al zeg ik het zelf. Mensen die wel in KanColle geïnteresseerd zijn maar geen zin hebben om zelf op onderzoek uit te gaan, of mensen die gewoon wel eens willen weten waar de hele hype nou eigenlijk op slaat, raad ik aan om er eens naar te kijken! :D
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van Sophie wo jul 09, 2014 7:01 pm

    Toffe OP Ura!

    Ik heb hem helemaal gelezen, ziet er goed uit!

    Voor degene hierboven die zeggen dat het moeilijk is: met de Engelse wiki aan je zijde ben je er zo uit!
    Zeker als je het een paar keer hebt gedaan dan leer je al snel wat wat is, en heb je de wiki steeds minder nodig.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van Nekotaku za jul 12, 2014 2:51 am

    Ik heb je bijgewerkte post helemaal gelezen, Ura. Ik sta ervan versteld hoeveel werk en research je hierin stopt! Niets minder van de oprichter van de beste Touhou community.
    Wel is het nogal overweldigen hoeveel achtergrondinformatie er te lezen is, terwijl m'n gevoel is dat het juist die informatie is die het de moeite waard maakt om je in het hele fenomeen te verdiepen. Touhou groeit aan een rustiger tempo wat gemakkelijker is om het te volgen. Maar goed, ik heb m'n eerste 4 scheepjes en ga rustig spelen en ontdekken hoe het allemaal werkt.

    Gesponsorde inhoud


    Kantai Collection - Pagina 2 Empty Re: Kantai Collection

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 3:23 am