Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Quwanti
Zumochi
Snakke
draakedan
Toumyon
RemiliaxScarlet
Scarlet
homemadecupcake
TH-chen
Rage
14 plaatsers

    Bizarre/normale/enge dromen

    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Bizarre/normale/enge dromen - Pagina 2 Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Rage za aug 16, 2014 4:26 am

    Weekje geleden een vage droom dat mn huis spookte, waarbij ik eerst zeer transpirante figuren zag tot ik plots spoken zo helder zag alsof het gewone mensen waren. Er was een kleine jongen die stront vervelend was en een paar kleine meisjes die op een auto wachten, echter was de auto plots verdwenen toen ik ze naar beneden bracht om de auto later plots weer te zien met een bericht op de auto iets over dat ze even verdwenen om te verplaatsen.
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Bizarre/normale/enge dromen - Pagina 2 Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Tritium ma maa 23, 2015 4:05 pm

    Was vanochtend/gisteravond en ik weet de details niet meer. Maargoed, wat ik er nog van weet is wtf.

    Ik was in een school waarvan ik denk dat die ergens in Nederland was en ik ook was geweest(geen idee of die echt bestaat of waar die zou moeten zijn). Geen idee waarom ik er was maar ik ontmoete Satan of een van z'n vrienden. Sprong van het gebouw af met Flandre-achtige perzikboomvleugels en lande bij een stel oude-griek achtig volk. Die zeiden dat ik gezonden was door een van hun goden. Ik antwoorde met "I do not know your gods, for I am of Egyptia". Geen idee wat er daarna gebeurde maar ik kwam uiteindelijk langs een winkeltje in het gebouw waar ze een Lilly White Dakimakura hadden, maar die was verkocht voordat ik aan de beurt was.


    Ik heb geen idee waar dit op slaat, en normaliter droom ik eigelijk niet dus waarom nu wel is ook een vraagstuk.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Bizarre/normale/enge dromen - Pagina 2 Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Scarlet wo maa 25, 2015 1:39 pm

    Ik had eergister een droom dat ik droomde... en toen werd ik wakker in die droom maar ik kom me niet bewegen want ik droomde dus nog D:.
    Als je dan echt wakker wordt heb je echt een schok momentje. Toen kon ik ook nog eens niet echt opstaan want mijn armen en benen sliepen nog XD
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Bizarre/normale/enge dromen - Pagina 2 Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Rage di apr 21, 2015 12:38 am

    Gisteren nog een vage gehad.

    Iets met een of ander conventie waar ik en ik weet niet meer wie van TvH op een dak van een lange gebouw stonden en dingen naar beneden gooiden, mensen kwamen erachter dat we daar stonden en kwamen met de lift naar boven terwijl we met hoge snelheid de trap naar beneden namen, op een gegeven moment liep ik richting huis waarbij ik de weg wou oversteken maar hekken in de weg stonden omdat de weg opengebroken was om te werken. Daarna liep ik mn straat in en zag ik mensen verhuizen en werd ik wakker.

    Gesponsorde inhoud


    Bizarre/normale/enge dromen - Pagina 2 Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do maa 28, 2024 10:10 pm