Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Quwanti
Zumochi
Snakke
draakedan
Toumyon
RemiliaxScarlet
Scarlet
homemadecupcake
TH-chen
Rage
14 plaatsers

    Bizarre/normale/enge dromen

    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Rage wo maa 19, 2014 10:33 am

    Ergens is er al een topic over wat voor touhou related dromen mensen hebben.

    Dit topic is over de non-Touhou dromen die normaal waren, bizaar of beetje eng.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van TH-chen wo maa 19, 2014 11:16 am

    van de week gedroomd dat ik iemand neer stak met een mes. Ben er zelf nu een beetje bang voor want het wordt serieus erger en erger als ik leveloos code programmeer.

    pfff, gelukkig liep ik daarna rustig op het stand onder de lekker zon. Super gezellig. BBQ met random mensen op het strand.
    Voglens mij zat jij daar ook bij Rage. Alleen dan wle met je masker.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Rage wo maa 19, 2014 12:27 pm

    o/!!!

    Had zelf een droom dat ik op een bankje in mn straat zat en keek hoe mensen voorbij liepen en een kat in mn schoot sprong. Tijdje later liep ik naar huis met een stapel folders die ik uit de brievenbus haalde en de overbuurman Gemu was die met wat TvH mensen een klein feestje gingen houden en Olga die toevallig langs kwam om kaartjes uit te delen.
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van homemadecupcake wo maa 19, 2014 12:31 pm

    1 :ik droomde laatst dat ik met Royalpanties naar Rusland ging...maar het vliegtuig vloog achteruit...

    2: ook heb ik gedroomd dat we naar een pretpark ging waarnaartoe de treintickets 120 euro kostte en in dat pretpark had onze eigen Nekotaku een bobbaan gebouwd van hout, waar je alleen in mocht als je een cosplay aan had. Dus ik droeg een Sakuya cosplay met een blinddoek om, Toumyon had een baard en RoyalPanties droeg een hamtaro cosplay......

    welkom in de wereld van cupcakes rare dromen
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Scarlet wo maa 19, 2014 1:45 pm

    Vaak zijn mijn dromen alleen eigenaardig en pijnlijk ;_;.
    Maar als ik raar droom komt er vaak een hele anime/game cast langs ofzo.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van RemiliaxScarlet wo maa 19, 2014 2:52 pm

    Ik droom heel vaak over boekenwinkels. Why? Geen idee.
    Nee echt, gisteren droomde ik over een boekenwinkel, en eergisteren ook. Gisteren ging ik in mijn droom met Mokou en Minion naar de boekenwinkel. :') Maar niet alleen gisteren en eergisteren. Ook daarvoor al. :/ Dan had ik boeken of manga gekocht waar ik tevreden mee was. Soms bestonden die boekennamen niet eens, maar soms ook wel. Ik kocht laatst bijvoorbeeld in die droom een boek van Hyouka.
    Best bizar. xD

    Ik had ook een keer gedroomd dat ik iemand was die woonde in een stad met een insectenplaag. Op een gegeven moment kwam de opperinsect uit de ruimte en hij was zo groot als de zon. Toen moest ik tegen dat opperinsect vechten en ik had gewonnen, alleen maar omdat ik kon vliegen. :')
    Die droom was echt bizar en dat grote beest was doodeng.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Toumyon wo maa 19, 2014 6:51 pm

    Ik had ooit gedroomd dat ik een wereld vol met niks zat, alleen een zwarte vloer, met verder alleen maar wit om me heen.
    Ik werd zo gek van eenzaamheid.
    Er kwamen later random mensen in deze dementie vol leegte, en toen ik ze tegen kwam wilde ik ze vermoorden.
    En dat deed ik...

    Laatste tijd niet echt veel raars gedroomd wat ik me nog kan herinneren.

    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van draakedan ma maa 24, 2014 5:21 pm

    ik droom heel erg vaak dat ik iets koop en altijd als ik wakker word realiser ik me dat het een droom was  :( 
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Snakke do maa 27, 2014 7:56 pm

    Ik droom niet vaak, alhoewel ik wel weet dat ik gedroomd heb maar ik vergeet ze zodra ik opsta.
    Maar er zijn twee dromen die ik mij nog een lang tijd zal herinneren. Een enge droom en een knotsgekke random droom.
    Omdat in de random droom nogal veel personen in voorkomen die ik ken zal ik dan maar de enge droom vertellen.
    Dus bij deze wees gewaarschuwd, deze droom is (een beetje) grafisch en dus niet voor iemand die geen zin heeft om vandaag iets deprimerend te lezen. Ook is het een droom dus er zullen veel onlogische verspringingen en escalaties zijn.

    Een redelijk enge droom:

    Dit was dus de engste droom die ik gehad heb.
    Zumochi
    Zumochi
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Zumochi vr maa 28, 2014 4:21 pm

    /me hugs Snakke.
    Dat is best wel sick.

    Vreuger, lang lang geleden, droomde ik vrij frequent dat ik in een donker bos (vreemdgenoeg maar een paar honderd meter van de bewoonde wereld) werd achtervolgd door een wolf/wolven. Na lang angstig rennen, tot de zon onder is en het donker is, haalde de wolf mij in/vond hij mij. Dan werd ik opgegeten en werd ik wakker. En dan moest ik altijd naar het toilet.
    Ik kreeg de droom alleen zo frequent dat ik hem op een gegeven moment kende, dan stond ik in dat bos "jaja eet me maar op dan kan ik pissen" XD 

    Later heb ik ook een paar keer gehad dat ik aan het zwemmen was in de natuur met m'n ouders, en dat m'n ouders opeens weg waren. Even later kwam er een krokodil achter mij aan, die mij dan ook opat nomnomnom. Zelfde conclusie; ik werd wakker en moest naar het toilet.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Quwanti vr maa 28, 2014 4:30 pm

    Had laatst een lucide droom. Denk ik. Of dat had ik gedroomd. Het leek wel inception, een droom in een droom, want in mijn droom werd ik wakker op een podium, nadat ik gedroomd had. :V

    --

    An vannacht ook een soort van. Daarnaast kan ik me een nieuw Buta-Otome liedje herinneren op de melodie van Yamame's thema. Die bestaat alleen nog niet. k:D
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Princess Sylvysprit vr maa 28, 2014 10:08 pm

    Snakke schreef:Ik droom niet vaak, alhoewel ik wel weet dat ik gedroomd heb maar ik vergeet ze zodra ik opsta.
    Maar er zijn twee dromen die ik mij nog een lang tijd zal herinneren. Een enge droom en een knotsgekke random droom.
    Omdat in de random droom nogal veel personen in voorkomen die ik ken zal ik dan maar de enge droom vertellen.
    Dus bij deze wees gewaarschuwd, deze droom is (een beetje) grafisch en dus niet voor iemand die geen zin heeft om vandaag iets deprimerend te lezen. Ook is het een droom dus er zullen veel onlogische verspringingen en escalaties zijn.

    Een redelijk enge droom:

    Dit was dus de engste droom die ik gehad heb.
    Man...dat klinkt best eng...
    Het doet me een beetje denken aan School Days, maar gelukkig zag je geen mooie boot in je droom
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Snakke zo jul 27, 2014 1:08 am

    Ik heb een redelijk vreemde (niet echt enge) droom gehad nog geen tien minuten geleden. Ik probeer het nu al op te schrijven omdat ik bang ben hem te vergeten. Ook kloppen dingen weer niet wegens droom zijnde.

    Eventjes nog voor we beginnen: de 'fowls' die in mijn droom voorkomen zijn geen veulens. (fowls is wel namelijk het engelse woord voor veulens.) Maar eerder extreem grote, zwarte kippen/fazantachtige wezens. Waarom? Het is een droom en het houdt echt geen steek.

    Het was een rustige ochtend en niets leek abnormaal. Rustig ging ik van mijn kamer naar beneden en vroeg ik aan mijn moeder: 'Wat eten we vanavond?' Waarop zij antwoordde: 'Fowls met wat wortelen.' Ik had daar nu niet echt zin in en met tegenzin starte ik mijn auto met aanhangwagentje.
    Ik reed een lange reis naar een vreemde winkel. Eens daar aangekomen begroette de eigenaar van de winkel me en ik knikte terug.Na even rond gekeken te hebben besloot ik om zes schoppen (spades?) te kopen die ik in de aanhangwagen onder een zeil legde. Ik draaide me terug om en stapte opnieuw de winkel binnen, maar er hing een heel vreemde sfeer. De eigenaar was aan het discussiëren met twee vrienden van mij. Ze wilden 'fowls' kopen hier. De eigenaar zei dat hij juist zijn laatste 'fowls' verkocht had. Toen kwam hij opeens op mij afgelopen en begon mij uit te schelden. Tussen zijn vloekwoorden door kon ik iets onderscheiden van 'Geef ze terug!' en 'Hij had me er veel geld voor beloofdt!'
    Ik pikte dit niet meer en werd heel kwaad, maar echt extreem kwaad. Alhoewel ik doe vreemd als ik zo kwaad wordt eerst begin ik, om een of andere rede, heel hard te lachen daarna knik ik mijn hoofd naar beneden. Een van mijn vrienden herkende het patroon en kon nog juist tussen mij en de eigenaar springen om me tegen te houden. Nu begon ik te schelden.
    De eigenaar pikte dit dan weer niet en liet drie slangen los in de winkel. De giftigste wilde me juist bijten maar ik ving de slang inhet midden van zijn sprong. Daarna slingerde ik het beest terug naar de eigenaar die het uitkrijste vann de pijn. 'Zie je wel wat hij gedaan heeft!' schreeuwde hij naar de andere vriend. Waarop hij antwoordde: 'Ja inderdaad. Maar ik ga nu JOU aanklagen!' waarop hij zijn cape, die hij daarvoor niet had, om zich heen slingerde en terug wegstapte.
    Ik had genoeg van deze hele affaire en reed met mijn auto terug naar huis. Onderweg sprak een soort van indiaan mij aan en hefde plotselings mijn zeil op. Hij was verbaasd dat hij geen 'fowls' zag onder het zeil en schreeuwde heel luid terwijl hij doodging. Ik reed daarna gewoon weg maar in mijn zijspiegel zag ik een 'fowl' maar nu met een veulenshoofd landen op het lijk. Ineens veranderde deze vreemde fowl in een andere indiaan en nam het lijk mee.
    Eindelijk thuisgekomen zag ik dat mijn moeder het eten aan het klaarmaken was. Ik bemerkte dat er alleen maar groenten op het vuur stonden en vroeg: 'Ik dacht dat we fowl aten?' Ze bekeek me met een hopeloos gezicht en zei: 'Ik wilde het wel klaarmaken, maar weet je niet hoe moeilijk die beesten zijn om er nu aan te komen?'
    Darkenrha
    Darkenrha
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Voorspellen wat er in boeken, films, etc gebeurt

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Darkenrha zo jul 27, 2014 10:32 am

    Epic droom. Ik heb het ook soms van die dromen. Naar mijn bed op het nachtkastje ligt een blacko boek met een pen klaar om de dromen op te schrijven. Er staan er nu een paar in en ook een paar hele vreemde.
    SolsticeBas
    SolsticeBas
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Verzamelen van zielen

    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van SolsticeBas vr aug 08, 2014 9:24 pm

    Ik had een paar weken geleden bijna letterlijk een LSD droom.

    Ik zat in een soort first person shooter, maar dan met hele slechte graphics, het speelde zich in een heel raar eentonig gangencomplex met zo nu en dan kamers en glazen wanden enzo af. Er liepen rare undead zombies die er niet eens als zombies uitzagen maar rare LSD trip creatures die rood, groen, blauw, geel, paars en basically allerlei disco kleuren waren. Er waren ook rare fadende discolichten in al die kleuren en ik kon mezelf (zegmaar ik was de playable character) niet besturen, ik sprong steeds heen en weer en liep over de muren en alles heen en vanalles en nogwat. Ook herinner ik me dat ik ergens een meid tegenkwam die ik kende ofzo en ook de conversation was heel trippy. En er zat een sociopaat achter me aan in dat gangencomplex.

    ..Weird, I know. Heb echt geen LSD op ik zweer je. XP

    Gesponsorde inhoud


    Bizarre/normale/enge dromen Empty Re: Bizarre/normale/enge dromen

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do maa 28, 2024 8:56 pm