Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+8
Scarlet
Pyonta-kun
Nekotaku
UltimateAction
draakedan
Reym
Chrono
Princess Sylvysprit
12 plaatsers

Het begin van de Hinalutie!

Enquête

Doe je mee aan de Hinalutie?

[ 4 ]
    Het begin van de Hinalutie! - Pagina 2 Voteba1022%Het begin van de Hinalutie! - Pagina 2 Voteba12 [22%] 
    [ 8 ]
    Het begin van de Hinalutie! - Pagina 2 Voteba1044%Het begin van de Hinalutie! - Pagina 2 Voteba12 [44%] 
    [ 6 ]
    Het begin van de Hinalutie! - Pagina 2 Voteba1033%Het begin van de Hinalutie! - Pagina 2 Voteba12 [33%] 

Totaal aantal stemmen: 18
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Het begin van de Hinalutie! - Pagina 2 Empty Re: Het begin van de Hinalutie!

Bericht van Nekotaku ma maa 10, 2014 10:03 pm

Kely Scarlet schreef:Dus met andere worden....We gaan in opstand tegen de nieuwe maatregelen/Mods/verbeteringen/beslissingen die er genomen zijn?
    Ik denk niet dat Eevee het zo bedoeld. Het staat bij de onzintopics, ik denk dat de thread niet meer is dan onze gebruikelijke chaotische hersenspinsels zoals in de chat.

Ook zijn verwijzingen naar concentratiekampen en dergelijke niet impliciet ongevoelig of aanstootgevend. Gevangenenkampen en rantsoenering van voedsel en andere levensmiddelen zijn zaken die door de tijden heen zijn voorgekomen in meerdere oorlogen en onder vele dictaturen. Het als algemene gevolgen zien van het opstellen van een totalitair regime is dan ook enigzins logisch. Hoewel het uiteraard niets is om mee te lachen, denk ik ook niet dat dat hier gedaan wordt. Hyperbool is een stijlfiguur bruikbaar voor humor. Eevee overdrijft met opzet om de spot te drijven met het beeld dat hij ophangt in z'n post. Laten we geen aanstoot zoeken waar die niet is.
    WCP
    WCP
    Wiskundemaestro

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Ik krijg mijn pot nacho cheese niet open.

Bericht van WCP di maa 11, 2014 12:52 am

bedoelt*
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku di maa 11, 2014 6:53 am

Fack you, WCP! Ik ging kijken wat er hier gepost was, zag net m'n typo en wilde 'm verbeteren!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym di maa 11, 2014 11:04 am

Yup, een hyperbool. Net zoiets als lolis met kanker. Leuke hyperbolen zijn leuk maar humor is anders.

edit: dat van die loli is iets wat Eevee eerder had gezegd, maar dat is inmiddels afgesloten enzo. Nou ja, laten we maar weer over Hinas en Kogasas praten en niet over hyperbolen en shit, anders fusileert Hina ons noggg en das oo niet leuk.

Laatst aangepast door Reym op di maa 11, 2014 12:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

Bericht van TanukiTyfoon di maa 11, 2014 11:24 am

Dat van Eevee begrijp ik dan nog wel als grappig.
    Maar ik zie niks grappigs aan
    Reym schreef: lolis met kanker.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

Bericht van Maribel Hearn di maa 11, 2014 1:42 pm

Haha, Hinalutie. Wat een onzin! Waar maken we ons zorgen over? Iedereen weet toch dat Maribel hier de baas is!? :3 *beschoten met danmaku*
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym di maa 11, 2014 2:36 pm

Ja! Maribel mogen we niet vergeten. En Renko de pimp ook niet.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit di maa 11, 2014 6:12 pm

Jongens, even voor de duidelijkheid, dit is een onzintopic ja, ik bedoelde het gewoon als grap, ik heb niks tegen de nieuwe mods, ik vind het gewoon leuk om nogal dramatisch te doen
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

Bericht van Meira di maa 11, 2014 6:46 pm

And so it begins...

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 30, 2023 1:37 am