Zoals de meeste van jullie is opgevallen hebben we nieuwe mods nu, een nieuw systeem voor ons volk dus.
Ik was onze nieuwe leiders eens aan het observeren, en kwam een nogal verontrustende zin tegen:
Dit impliceert dat we minder vrijheid hebben.Nekotaku schreef:En het beplakken van muren van de Tatara-tempel met Hina posters is helaas vandalisme.
En weet je wat dat betekent?
Telkens krijgen we minder vrijheid op ons ooit rustigge en geliefde forum, maar hellaas, tijden veranderen...
Voor je het weet zal de Nekotator ons allemaal van onze vrijheid beroven, en dan moeten we met bonnen betalen, en dan worden we in kampen gezet!
Kogasa is gevallen, realiseren jullie dat niet? We kunnen eeuwen doorhuilen over het (tijdelijke) verlies, maar dat gaat ons niet helpen...
Medevolkelieden! Ik roep jullie op! Het is tijd voor de Hinalutie!
Nu Hinaposters niet meer aan de heilige Tataratempel mogen komen van de nieuwe regering, heb ik besloten om de revolutie naar Hina te noemen, ook ten ere van Kogasa, die ons altijd bijstond in tijden van nood
Pak wat hooivorken, fakkels, messen en danmaku, het is tijd om een draai te geven aan deze nieuwe manier van leven!
- hinaposter: