Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Nekotaku
Graan
Reym
T
211nafsimreK
Princess Sylvysprit
Toumyon
Decidetto
Urameshiya
13 plaatsers

Het begin van de Nekocratie! (...of iets in die richting.)

Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

Het begin van de Nekocratie! (...of iets in die richting.) - Pagina 2 Empty Re: Het begin van de Nekocratie! (...of iets in die richting.)

Bericht van Hakurei Ninja di maa 11, 2014 11:15 am

Helepolis schreef:Ik zie mij zelf ook als een normale user en geen mod.
    Bij de geboorte van het forum hielp ik Ura nog veel met dingen achter de schermen dus toen zat het ietsje anders, maar al heel lang voelt het voor mij inderdaad hetzelfde. Dat onze community zo geweldig is heeft daar ook mee te maken. Ik heb maar heel zelden mijn mod krachten gebruikt, en het betrof altijd kleine weinig belangrijke dingetjes.

Dit alles heeft er ook voor gezorgd dat ik het minder erg vond soms lange tijden afwez mezelf in de schaduwen te begeven. ・3・

ʜᴀᴋᴜʀᴇɪ☯ɴɪɴᴊᴀ
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

Het begin van de Nekocratie! (...of iets in die richting.) - Pagina 2 Empty Re: Het begin van de Nekocratie! (...of iets in die richting.)

Bericht van Ranfox di maa 11, 2014 12:54 pm

Helepolis schreef:Ik denk dat de felicitaties meer zijn als een soort 'je bent het waard' gebaar.
    Precies dit. Gratz guys! :)

Nekotaku schreef:Rest me enkel nog heel erg voorzichtig te zijn met op dingen te klikken zodat ik niet ergens per ongeluk een thread weg vaag, of twee threads merge met monsterlijke mutaties tot gevolg.
    Wat dat betreft, veel succes met jullie nieuwe modrechten Het begin van de Nekocratie! (...of iets in die richting.) - Pagina 2 4212518959

"I think it sounds good but it needs more *klunk-unk*..."

Het begin van de Nekocratie! (...of iets in die richting.) - Pagina 2 Th14-100x100-2
    Seija can't stop to turn my image over~

Het is nu zo aug 14, 2022 5:44 pm