Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen)

    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen) Empty Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen)

    Bericht van Reym wo feb 19, 2014 8:45 pm

    Af en toe scroll je wel eens door pagina's met Touhou merchandise, en denk je: WTF IS DIT???"
    Bingo, je hebt een Abominatie uit Cirnobyl gevonden!


    Post hier jouw gevonden Abominaties. Dat kan alles inhouden: foute/lelijke bootlegs, fouten op verkoopwebsites (rare naamsverwisselingen enzo), gewoon fout. (Overprijsde dingen zijn ook fout en een abominatie, maar het gaat hier vooral om dingen die er raar uitzien.)

    Bijvoorbeeld deze arme Kaguya.
    Spoiler:
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen) Empty Re: Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen)

    Bericht van Scarlet wo feb 19, 2014 9:01 pm

    O dat zijn bootlegs van figures.
    Die zijn meestal eng.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen) Empty Re: Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen)

    Bericht van Nekotaku wo feb 19, 2014 9:26 pm

    Ik had hier onlangs toevallig ook een topic voor gemaakt: https://hakugyokuro.actieforum.com/t1109-bizarre-touhou-merchandise
    Al moet ik zeggen dat ik de naam van deze topic beter vind. Misschien mergen?
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen) Empty Re: Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen)

    Bericht van Sophie wo feb 19, 2014 9:29 pm

    Die Kaguya heb ik, duh het is bootleg, maar ik zie het probleem verder niet?
    Ik vind de figure best leuk.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen) Empty Re: Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen)

    Bericht van Scarlet wo feb 19, 2014 10:22 pm

    Skip schreef:Die Kaguya heb ik, duh het is bootleg, maar ik zie het probleem verder niet?
    Ik vind de figure best leuk.
    Klopt, ligt soms echt aan de maker.
    Sommige bootlegs zijn heel mooi.

    Maar ik kan een paar zoeken die echt mega raar zijn.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen) Empty Re: Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen)

    Bericht van Shiro wo feb 19, 2014 10:33 pm

    Het is volgens mij niet echt merchandise, ze worden immers niet verkocht of zo, maar ik vind ze wel bij de titel passen.
    Spoiler:
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen) Empty Re: Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen)

    Bericht van Reym ma feb 24, 2014 7:40 pm

    Nekotaku schreef:Ik had hier onlangs toevallig ook een topic voor gemaakt: https://hakugyokuro.actieforum.com/t1109-bizarre-touhou-merchandise
    Al moet ik zeggen dat ik de naam van deze topic beter vind. Misschien mergen?

    Yeah, mergen is wel een goed idee.


    het gezicht van deze Sakuya

    Gesponsorde inhoud


    Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen) Empty Re: Abominaties uit Cirnobyl (creepy touhou spullen)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 10:29 am