Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+19
Nephilith
Olly
TheEternalMokou
T
Scarlet
Sophie
Hina Kagiyama
Jaimers
Info
Toumyon
Koishi~
Pshycho Maniac
Patchouli
Hakurei Ninja
Urameshiya
Michiresu
Tanshu
Rage
kyr2005
23 plaatsers

    welke browser gebruiken jullie het meest?

    Enquête

    welke browser gebruik je het meest?

    [ 3 ]
    welke browser gebruiken jullie het meest?  Voteba109%welke browser gebruiken jullie het meest?  Voteba12 [9%] 
    [ 13 ]
    welke browser gebruiken jullie het meest?  Voteba1037%welke browser gebruiken jullie het meest?  Voteba12 [37%] 
    [ 18 ]
    welke browser gebruiken jullie het meest?  Voteba1051%welke browser gebruiken jullie het meest?  Voteba12 [51%] 
    [ 1 ]
    welke browser gebruiken jullie het meest?  Voteba103%welke browser gebruiken jullie het meest?  Voteba12 [3%] 
    [ 0 ]
    welke browser gebruiken jullie het meest?  Voteba100%welke browser gebruiken jullie het meest?  Voteba12 [0%] 
    [ 0 ]
    welke browser gebruiken jullie het meest?  Voteba100%welke browser gebruiken jullie het meest?  Voteba12 [0%] 

    Totaal aantal stemmen: 35
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van kyr2005 zo sep 18, 2011 8:26 pm

    Ik vroeg me af welke browser hier het meeste word gebruikt~ Persoonlijk gebruik ik Fire Fox het meeste.. ook al doet die tegenwoordig extreem moeilijk.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Rage zo sep 18, 2011 8:34 pm

    Fffffffffffff Ik had voor Chrome gekozen maar ging naar Fire Fox D:!
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van kyr2005 zo sep 18, 2011 8:39 pm

    ura heeft veranderen mogelijk gemaakt~


    Laatst aangepast door kyr2005 op zo sep 18, 2011 8:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Rage zo sep 18, 2011 8:54 pm

    ok werkt nu wel =3
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Tanshu zo sep 18, 2011 8:55 pm

    Internet Explorer, ik ben eigenlijk ook niet anders gewend. ^^;
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Michiresu zo sep 18, 2011 8:56 pm

    ik ben sinds kort google chrome gaan gebruiken anders was het ook gewoon internet explorer
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Urameshiya zo sep 18, 2011 9:37 pm

    Ik heb zowel Internet Exporer als Firefox op mijn computer staan, maar in de praktijk gebruik ik meestal IE. Op het moment zit ik alleen toevallig net op Firefox.

    Over het algemeen werken ze voor mij allebei prima, dus het maakt met niet zo vreselijk veel uit.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Hakurei Ninja ma sep 19, 2011 12:43 am

    Ik vind Firefox het prettigste werken. Onder andere omdat ik het gewend ben, het heeft een hoop handige kleine functies die ik soms mis of moeilijk kan vinden in andere browsers, en ik heb een klein aantal handige add-ons geïnstalleerd. En het idee van een open-source non-profit community browser spreekt mij wel aan, evenals het hele idee waar Mozilla voor staat.

    Ik gebruik ook regelmatig Chrome. De laatste tijd eigenlijk iets meer dan Firefox, ondanks dat dat mijn favoriet is. Een tijd terug toen ik even geen computer had, gebruikte ik altijd Chrome in plaats van Firefox op de computer van iemand anders om niet te hoeven rommelen in andermans internet zaken en instellingen, en sindsdien voel ik me aardig thuis in Chrome.

    In tegenstelling tot toen ik Firefox begon te gebruiken jaren geleden is mijn mening over de kwaliteit van de latere versies van Internet Explorer een stuk beter geworden (browser wars van de afgelopen jaren hebben IE echt goed gedaan), al is de enorme simpliciteit en gebruikersgemak in de layout van de laatste versie niet iets wat ik zoek. IE is nu net Chrome voor beginners. XD Maar de casual gebruikers en computern00bs zijn wel een goed deel van hun doelgroep, dus opzich helemaal geen slechte zet van Windows.

    Vanwege de publiciteit die browserkeuze een tijdje terug had heb ik ook Safari en Opera op mijn PC staan, om alle vijf de grote populaire browsers tot mijn beschikking te hebben, maar die gebruik ik zo goed als niet. Alleen af en toe voor wat testjes, of uit nieuwsgierigheid.

    Dat is mijn verhaal en enkele van mijn meningen wat betreft browserkeuze.
    Patchouli
    Patchouli
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Magie. Lol.

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Patchouli ma sep 19, 2011 11:58 am

    Ik gebruik Google Chrome, ik vind hem wel fijn. ik heb zelfs een Miku Hatsune layout :3.

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Hakurei Ninja ma sep 19, 2011 12:42 pm

    Patchouli schreef:ik heb zelfs een Miku Hatsune layout :3.
    Ik heb een Alice persona als skin op mijn Firefox. Niet omdat het Alice is, maar het is wel een van de mooiste Touhou persona's vind ik, qua design en functionaliteit. Je hebt ook meer van dezelfde maker, maar veel ervan vind ik de kleuren te fel.

    [edit]
    ah, deze zijn ook niet slecht: three witch, Suwako modern, Cirno camo

    Misschien ga ik binnenkort wel een nieuw uitkiezen voor de verandering.


    Laatst aangepast door Hakurei Ninja op ma sep 19, 2011 2:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 19, 2011 12:52 pm

    CHROME.

    Want Google zal de wereld binnenkort toch wel overnemen.
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 26

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Koishi~ ma sep 19, 2011 5:48 pm

    Tanshu schreef:Internet Explorer, ik ben eigenlijk ook niet anders gewend. ^^;

    Ja, ik ook.
    Ik klik daar gewoon automatisch op, terwijl mijn broer telkens FireFox gebruikt. xD
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Toumyon za nov 12, 2011 12:20 pm

    Mozilla Firefox,van wegen mijn stief vader,hij had het me aangeraden omdat het veiliger is dan IE zegt die,en het laatste wat ik wil hebben is een dikke virus op me computer. ^^;

    Mijn Firefox persona
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Info za nov 12, 2011 5:55 pm

    firefox = best~

    dit is mijn persona
    http://www.getpersonas.com/en-US/persona/122226
    Jaimers
    Jaimers
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32

    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Jaimers za nov 12, 2011 8:52 pm

    Ik heb een paar jaar Firefox gebruikt maar ik ben laatst eens overgestapt naar Chrome.

    Ik moet zeggen dat Chrome sneller is en een beetje een betere interface heeft dus ik ga er bij blijven. :>

    Gesponsorde inhoud


    welke browser gebruiken jullie het meest?  Empty Re: welke browser gebruiken jullie het meest?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 2:33 pm