Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    Ghostly Field Club discussie

    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Ghostly Field Club discussie Empty Ghostly Field Club discussie

    Bericht van Meira wo jan 15, 2014 4:33 pm

    Kort samengevat we maken kennis met Maribel Hearn en Renko hun speciale vaardigheden. En gaan een veld in omdat Renko van iemand een foto heeft gekregen met een rare foto.

    Alhoewel er storen mij een aantal dingen in het verhaal van dit album:

    Er staat een tempel op de foto met een Shinto poort op de achtergrond die een andere wereld laat zien. Alhoewel ik misschien dacht dat het de Hakugyokurou is maar ik zou niet weten of daar een Shinto poort in de buurt is?
    En nog iets de foto is genomen IN de Netherworld, want ze zeggen dat ze de grafsteen zien die daar in het veld staat! Waardoor dit nog een vraag opwekt... Van wie heeft zei deze foto gekregen? De enige die iets kunnen fotograferen in Gensokyo hebben denk ik niks te zoeken op zo'n locatie (misschien dat een van de boeken een krantenkop over heeft??).

    Vervolgens floepen er ineens wat worden uit Maribels mond over waar de boundary kan zijn die ze zien en ze weet zelf niet waar het vandaan komt. Dus ja... Zou misschien Yukari iets in Maribel haar gedachten hebben geplant dat ze het zou zeggen?

    Bevat delen van het de verhaal!:

    Dit hele stuk begrijp ik niet.
    Uit dit stuk vroeg ik me ook af wie er bij het graf begraven kan liggen, uit de laatste zin denk ik meteen aan Yuyuko, en de track die erbij speelt: A Maiden's Illusionary Funeral ~ Necro-Fantasy kan dit misschien ook nog bevestigen. Ik weet het is Ran haar theme maar ik heb altijd zo'n gevoel gehad dat Border of Life en Necrofantasia en Necro-Fantasy omgedraaid hoorde te zijn, aangezien ''borders'' veel beter bij Yukari passen dan bij Yuyuko, en ''Necro'' heeft altijd wel iets met dood te maken dus zou beter passen bij Yuyuko!

    I ga hier zelf ook nog research naar doen om te zien of ik dit mysterieuze verhaal kan oplossen!

    Maar heeft iemand hier misschien al ideeën over, of andere theoriën?

      Het is nu do maa 28, 2024 10:25 am