Aangezien ik erg vaak Japanse shoppingsites doorploeg op zoek naar Touhou spulletjes, zie ik ook regelmatig vreemde dingen passeren. In deze thread ga ik vreemde dingen posten die ik vind. Maak je geen zorgen, ik zal het houden bij de niet compleet traumatiserende zaken.
Uiteraard is iedereen uitgenodigd om zelf ook rare dingen te tonen, of het nou figures, doujinshi, bizarre album covers of slechte bootlegs zijn. Vermijdt daarbij wel iets dat er expliciet hentai-achtig uitziet. Als het nogal ecchi is of iets dat je niet graag zomaar op je computerscherm zou willen zien verschijnen, zet het dan in spoiler tags met een omschrijving. Onthoudt dat hotlinking op veel sites niet kan of ongewenst is, en items in shops er niet blijven staan (ja, sommigen kopen deze dingen). Dus uploadt de foto naar een image host.
Op Mandarake zag ik vandaag dit raadselachtige ding passeren.

Utsuho ziet er niet zo stabiel uit hier...

In Gensoukyou, toilet pees on you!

Uiteraard is iedereen uitgenodigd om zelf ook rare dingen te tonen, of het nou figures, doujinshi, bizarre album covers of slechte bootlegs zijn. Vermijdt daarbij wel iets dat er expliciet hentai-achtig uitziet. Als het nogal ecchi is of iets dat je niet graag zomaar op je computerscherm zou willen zien verschijnen, zet het dan in spoiler tags met een omschrijving. Onthoudt dat hotlinking op veel sites niet kan of ongewenst is, en items in shops er niet blijven staan (ja, sommigen kopen deze dingen). Dus uploadt de foto naar een image host.
Op Mandarake zag ik vandaag dit raadselachtige ding passeren.

Utsuho ziet er niet zo stabiel uit hier...

In Gensoukyou, toilet pees on you!