Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    The Last Door: indie adventure-horror game!

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    The Last Door: indie adventure-horror game! Empty The Last Door: indie adventure-horror game!

    Bericht van UNOwen wo jan 01, 2014 3:54 am

    Laatst kwam ik een geweldige indie game tegen genaamd 'The Last Door'. The Last Door is een point-and-click adventure-horror spel met een geweldige setting en een verbluffende soundtrack! Los puzzels op om verder de geheimen op te lossen van je verleden.
    Dit is de officiële site: http://thelastdoor.com/index.php/home

    Maar met woorden alleen zou ik niemand kunnen overtuigen, daarom een trailer!


    The Last Door is een spel dat continu wordt bijgemaakt. Er zijn nu 3 chapters volledig af, met de 4e in ontwikkeling. De eerste twee chapters zijn volledig free-to-play, en de derde chapter zal dat binnenkort ook zijn. Als je chapters meteen wil kunnen spelen als ze uitkomen, kun je een donatie maken aan The Game Kitchen, de ontwikkelaars. (En de super geweldige game soundtrack downloaden!)

    The Game Kitchen maakt namelijk nauwelijks winst met het produceren van dit spel (hoewel het steeds beter gaat, dankzij toenemende publiciteit). Het spel heeft reeds Greenlight op Steam gekregen, dus ik heb er goede hoop op dat ze het goed gaan doen in de toekomst.
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    The Last Door: indie adventure-horror game! Empty Re: The Last Door: indie adventure-horror game!

    Bericht van draakedan wo jan 01, 2014 1:24 pm

    kan niet wachten tot chapter 3 gratis word, ik vond het echt te goed
    Spoiler:
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    The Last Door: indie adventure-horror game! Empty Re: The Last Door: indie adventure-horror game!

    Bericht van Reym di jan 07, 2014 6:58 pm

    Ik ga het proberen  e:) Het ziet er gaaf uit op die screenshots.

    edit:
    ik heb chapter 1 uitgespeeld. Spannend spel!

    edit:
    nu ook maar chapter 2 doen.

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    The Last Door: indie adventure-horror game! Empty Re: The Last Door: indie adventure-horror game!

    Bericht van UNOwen zo jan 19, 2014 10:17 pm

    Als mijn intel mij niet bedriegt, is chapter 3 nu ook free to play!

    Ik kwam net ook te weten dat chapter 4 beta binnenkort gaat uitkomen!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    The Last Door: indie adventure-horror game! Empty Re: The Last Door: indie adventure-horror game!

    Bericht van Reym ma jan 20, 2014 10:01 am

    UNOwen schreef:Als mijn intel mij niet bedriegt, is chapter 3 nu ook free to play!

    Ik kwam net ook te weten dat chapter 4 beta binnenkort gaat uitkomen!

    Toen ik net keek bij chapter 3 zei de website dat deze pas speelbaar wordt op 31 januari. Nog een tijdje wachten voor mij dus ;-;. Kan niet wachten tot ik hem kan spelen, ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat!
    WCP
    WCP
    Wiskundemaestro


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Ik krijg mijn pot nacho cheese niet open.

    The Last Door: indie adventure-horror game! Empty Re: The Last Door: indie adventure-horror game!

    Bericht van WCP do jan 30, 2014 3:13 am

    Zonder overdrijving kan ik stellen dat dit spel (dit is mijn mening over het eerste hoofdstuk) echt geniaal is! Op meesterlijke wijze weten ze je mee te slepen ondanks -of misschien zelfs dankzij!- de visuele kwaliteit van het spel. Zoals UNOwen ook al zei, is de soundtrack ronduit geweldig; zelden zo'n pakkende en passende OST ervaren!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    The Last Door: indie adventure-horror game! Empty Re: The Last Door: indie adventure-horror game!

    Bericht van Reym do jan 30, 2014 12:04 pm

    Oeeh, morgen wordt chapter 3 speelbaar. Spannuuuuund. *doet drumroll*

    Ik vraag me eigenlijk af
    chapter 2 spoilah:
    Dus ik hoop dat we daar meer aanwijzingen of antwoorden van krijgen in chapter 3.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    The Last Door: indie adventure-horror game! Empty Re: The Last Door: indie adventure-horror game!

    Bericht van UNOwen do jan 30, 2014 5:18 pm

    Reym schreef:Oeeh, morgen wordt chapter 3 speelbaar. Spannuuuuund. *doet drumroll*

    Ja, ik moet me vergist hebben. De mensen die gedoneerd hebben kunnen alle chapters al veel vroeger spelen.
    Gnyeh gnyeh gnyeh gnyeh >:D

    En ik hoop ook dat de antwoorden snel zullen komen. Aan de antwoorden van de developers op hun forum te zien hebben ze al veel plannen gemaakt voor het plot \o/

    Gesponsorde inhoud


    The Last Door: indie adventure-horror game! Empty Re: The Last Door: indie adventure-horror game!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 8:24 am