Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+43
211nafsimreK
Aldena
komodostache
Tritium
RuRanMo
Suuschuu
homemadecupcake
draakedan
Reym
Graan
rockpad
MaximilianKnowledge
TH-chen
Shiro
Nephilith
LinkshandigCactusKanon
Mitch
Remilia~
Toumyon
T
Sari.
Michiresu
Scarlet
-NightLunya-
Nekotaku
Olly
Crescent31
Ranfox
Kip
leofox
Pshycho Maniac
Gemu
Sophie
FlandreScarlet
wolfie559
Hakurei Ninja
Rage
Koishi~
Tanshu
Urameshiya
LightSpeedReisen
TheScarletDevil
kyr2005
47 plaatsers

    touhou cosplay

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van Urameshiya do maa 27, 2014 12:51 pm

    Misschien niet helemaal het juiste topic hiervoor, maar een nieuw topic maken leek me wat overdreven: heeft er misschien iemand behoefte aan een paarse pruik?

    Toen ik op zoek was naar een pruik voor m'n Akyuu-cosplay had ik in eerste instantie een pruik besteld waarvan vervolgens bleek dat die (anders dan op de site van de verkoper stond) niet meer op voorraad was. Die heb ik toen maar geannuleerd en een andere besteld, maar nu heeft de verkoper per abuis alsnog die geannuleerde eerste pruik opgestuurd. De verkoper hoeft 'm niet terug, omdat de retour-verzendkosten blijkbaar erg hoog zouden zijn, maar ik kan er ook niet echt iets mee.

    Het gaat om een violet-paarse pruik met een lengte van 55 cm. Is er misschien iemand hier nog een cosplay van plan waar hij/zij die bij zou kunnen gebruiken?

    EDIT: ^Niet meer van toepassing, Reym adopteert m'n pruik!


    Laatst aangepast door Urameshiya op do maa 27, 2014 4:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van Reym do maa 27, 2014 1:51 pm

    Urameshiya schreef:Misschien niet helemaal het juiste topic hiervoor, maar een nieuw topic maken leek me wat overdreven: heeft er misschien iemand behoefte aan een paarse pruik?

    Toen ik op zoek was naar een pruik voor m'n Akyuu-cosplay had ik in eerste instantie een pruik besteld waarvan vervolgens bleek dat die (anders dan op de site van de verkoper stond) niet meer op voorraad was. Die heb ik toen maar geannuleerd en een andere besteld, maar nu heeft de verkoper per abuis alsnog die geannuleerde eerste pruik opgestuurd. De verkoper hoeft 'm niet terug, omdat de retour-verzendkosten blijkbaar erg hoog zouden zijn, maar ik kan er ook niet echt iets mee.

    Het gaat om een violet-paarse pruik met een lengte van 55 cm. Is er misschien iemand hier nog een cosplay van plan waar hij/zij die bij zou kunnen gebruiken?

    Ooh, ik ben er wel in geïnteresseerd. Heb je er misschien een foto van? (of weet je waar de pruik ongeveer komt, tot de schouders ofzo?)
    Ik heb wel een personage in mijn hoofd die ik wil cosplayen die paars haar heeft met ongeveer Akkyun's lengte.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van 211nafsimreK ma jun 16, 2014 1:16 pm

    Zo, nieuwe ronde, nieuwe kanse-euh, cosplays.
    Afgelopen weekend heb ik voor het eerst Yuugi en Miko Miko Suika gecosplayed.
    Over beide ben ik zelf nog niet tevreden, zo vind ik de hoorn van Yuugi niet mooi, en de hoorns van Suika waren mislukt, en had ik thuis gelaten, maar toch vond ik het wel tijd voor een post hier.
    Ik kan alleen goede foto's van de Yuugi cosplay terug vinden, dank Rage, betere foto's van beide cosplays komen vanzelf ooit nog wel een keer voorbij, op Abunaicon ga ik ze zowiso allebei weer doen.
    Spoiler:
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van draakedan do jul 10, 2014 5:05 pm

    ik heb vandaag een foto gemaakt van mijn Sanae pruik!!
    Spoiler:
    happy30
    happy30
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van happy30 za jul 12, 2014 4:58 am

    reimu cosplay,
    next up is sanae denk ik :D

    Spoiler:
    Willemstyle
    Willemstyle
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 36

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van Willemstyle wo jul 16, 2014 1:24 am

    Jammer dat er geen mannelijke Touhou characters zijn.. anders had ik er graag een gecosplayd ^_^
    happy30
    happy30
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van happy30 wo jul 16, 2014 1:33 am

    Willemstyle schreef:Jammer dat er geen mannelijke Touhou characters zijn.. anders had ik er graag een gecosplayd ^_^

    wat maakt het uit welk gender je cosplayed?
    en je zit immers op het "trappen" van hakugyokuro forum ;)
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van Nekotaku wo jul 16, 2014 7:45 am

    happy30's crossplay is wel erg geslaagd. Ik vind je bijzonder geschikt als Reimu!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van Reym wo jul 16, 2014 4:34 pm

    Willemstyle schreef:Jammer dat er geen mannelijke Touhou characters zijn.. anders had ik er graag een gecosplayd ^_^

    Er zijn best wel veel mannelijke touhous.
    Rinnosuke, Unzan, de ene helft van Shingyoku.
    En dan heb je nog Youki Konpaku en Myouren Hijiri, maar hun uiterlijk is fanon.
    Er zijn ook nog wat mannelijke Seihous die erg manly zijn, Gates de militaire dude en Erich, de cyber-opa. Er is ook nog die bartender uit Uwabami Breakers.

    Of misschien kan je een mannelijke versie doen van een Touhou personage, met een broek en een stropdas ofzo. Ik kan me een manly Yuuka herinneren van Tsunacon :3
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van UltimateAction vr jul 18, 2014 12:20 am

    Reym schreef: Ik kan me een manly Yuuka herinneren van Tsunacon :3

    ( >0////0>) Memories~
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van Rage vr jul 18, 2014 1:08 pm

    Zelfs ik ga als male aya en momiji :3
    redtails
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van redtails do aug 21, 2014 3:30 pm

    Aw ik zie deze thread nu pas, na al die jaren posts :3. Ik zou graag op iedere post (met afbeeldingen) willen reageren, maar dat wordt een beetje veel voor nu.

    Gemu schreef:Ik heb, van de touhous, Mokou, Ichirin en Utsuho gecosplayed, en de volgende op mijn lijst is Mamizou. Pics komen nog wel maar die heb ik momenteel niet voor handen.

    Kip schreef:Ik heb op Abunai 2008 voor de eerste keer een cosplay gedaan; Flandre Scarlet.
    Alleen werd ik toentertijd door maar 1 iemand herkend, wat eigenlijk nog best gaaf was~
    Op Animecon 2009 heb ik een halve Okuu gecosplayed (costuum was niet af :T), en daarna eigenlijk niks meer.
    Wel wil ik (al zo een 3 jaar) graag Aya cosplayen, maar dat is er nooit van gekomen.

    Suuschuu schreef:Ik heb al redelijk wat touhou cosplays gedaan: Ran, Momiji, Medicine (Okuu, Yuyuko en Mokou geleend van Gemu ;D) En voor volgend jaar abunai ga ik Orin cosplayen hihi (met Gemu als Okuu natuurlijk hohoho)

    Tritium schreef:Yep, heb gecosplayed(zie Abunai 2013 nabesprekings topic, ik was de Ooku),

    Maar ik heb even een vraag, waar zou ik bloomers kunnen krijgen? De C&A en V&D hebben het niet en ik neem aan dat de sexy lingerie zaak het ook niet zal hebben. En heeft het een nederlandse naam?

    Wow, maar er is zoveel liefde voor Utsuho? Ik zie dat veel van deze posts al een half decenium geleden zijn geplaatst, maar ik zou het heel leuk vinden om deze Okuu's te zien op foto :D! Ik ben nog steeds bezig met mijn eigen Okuu. De petitcoat geeft een niet-zo-mooie finish aan de rok, dus die wil ik ook nog veranderen. Ondertussen heb ik wel een cape en kanon af (niet in foto).

    Okuu:
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van Scarlet di sep 16, 2014 5:10 pm

    Afgelope tijd heb ik suwako gecosplayd.
    Ben erg tevreden over de cosplay aangezien hij 100% zelf gemaakt is.
    Hier is een foto van mijn cosplay in de japanse tuinen in hasselt. Thanks TH-Chen voor de foto. Edit by me XD
    Spoiler:

    Gesponsorde inhoud


    touhou cosplay - Pagina 9 Empty Re: touhou cosplay

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 6:08 am