Topic van het jaar.
+9
draakedan
Reym
Chrono
Scarlet
Urameshiya
T
211nafsimreK
Princess Sylvysprit
Ranfox
13 plaatsers
De overeenkomsten tussen Suika en een frietzak
T- Onsterfelijk
- Leeftijd : 27
Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha
- Bericht nummer 16
Re: De overeenkomsten tussen Suika en een frietzak
Reym- Kind aan huis in huize Tsukumo
Speciale vermogens : Fabuleus poseren
- Bericht nummer 17
Suika's hoorns zijn puntig. Een frietzak is ook puntig.
Als het winter is, doet Suika dan twee frietzakmutsen op?
Als het winter is, doet Suika dan twee frietzakmutsen op?
draakedan- Vaste forumganger (Hard Mode)
- Leeftijd : 23
Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...
- Bericht nummer 18
ik denk dat ik hem snap: je gebruikt het woord frietzak omdat het heel vet is, maar vet heeft 2 betekenissen namelijk (1) vet als in vetcool of awesome en (2) vet voedings stof dat je dik maakt als eeveesprit er teveel van eet. en eeveeesprit gebruikt het woord frietzak om vet (betekenis 1) maar hij kon ook een ander woord neer zetted zoals: bacon of kroket, maar dat klinkt niet zo goed als frietzakeeveesprit schreef:zeker omdat Suika gewoon zo awesome is als een frietzak
kolpt dat?
TheEternalMokou- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 24
Speciale vermogens : Professioneel lurker
- Bericht nummer 19
Ik denk dat het gewoon een stopwoordje is waar geen betekenis achter zit.draakedan schreef:ik denk dat ik hem snap: je gebruikt het woord frietzak omdat het heel vet is, maar vet heeft 2 betekenissen namelijk (1) vet als in vetcool of awesome en (2) vet voedings stof dat je dik maakt als eeveesprit er teveel van eet. en eeveeesprit gebruikt het woord frietzak om vet (betekenis 1) maar hij kon ook een ander woord neer zetted zoals: bacon of kroket, maar dat klinkt niet zo goed als frietzakeeveesprit schreef:zeker omdat Suika gewoon zo awesome is als een frietzak
kolpt dat?
Urameshiya- Beheerder
- Leeftijd : 32
Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.
- Bericht nummer 20
^Zelfs als dat zo is, vind ik de uitleg van Draakedan wel mayonaise!
Mocht iemand zich trouwens afvragen waar dit topic vandaan gekomen is: de eerste zoveel posts komen uit een ander topic waar deze discussie geheel off-topic ontstond. Het leek me zonde ze te verwijderen, dus hebben ze hier een plaatsje gekregen, waar ze niemand in de weg staan. Of zo.
Mocht iemand zich trouwens afvragen waar dit topic vandaan gekomen is: de eerste zoveel posts komen uit een ander topic waar deze discussie geheel off-topic ontstond. Het leek me zonde ze te verwijderen, dus hebben ze hier een plaatsje gekregen, waar ze niemand in de weg staan. Of zo.
Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...
- Bericht nummer 21
dat kan ook de reden van het woord zijn (daar had ik niet aan gedacht)TheEternalMokou schreef:Ik denk dat het gewoon een stopwoordje is waar geen betekenis achter zit.draakedan schreef:ik denk dat ik hem snap: je gebruikt het woord frietzak omdat het heel vet is, maar vet heeft 2 betekenissen namelijk (1) vet als in vetcool of awesome en (2) vet voedings stof dat je dik maakt als eeveesprit er teveel van eet. en eeveeeprit gebruikt het woord frietzak om vet (betekenis 1) maar hij kon ook een ander woord neer zetted zoals: bacon of kroket, maar dat klinkt niet zo goed als frietzakeeveesprit schreef:zeker omdat Suika gewoon zo awesome is als een frietzak
kolpt dat?
- Bericht nummer 22
ik heb tijdens het typen de verkeerde "je" in "eeverspirt" veranderd dus niet aleen eeveespirt kan te dik worden als hij teveel vetten binnen krijgtdraakedan schreef:ik denk dat ik hem snap: je gebruikt het woord frietzak omdat het heel vet is, maar vet heeft 2 betekenissen namelijk (1) vet als in vetcool of awesome en (2) vet voedings stof dat je dik maakt als eeveesprit er teveel van eet. en eeveeesprit gebruikt het woord frietzak om vet (betekenis 1) maar hij kon ook een ander woord neer zetted zoals: bacon of kroket, maar dat klinkt niet zo goed als frietzakeeveesprit schreef:zeker omdat Suika gewoon zo awesome is als een frietzak
kolpt dat?
Princess Sylvysprit- Eeuwige Forumbewaker
Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology
- Bericht nummer 23
Jullie denken er allemaal veel te veel over na, je moet het gewoon zo zien, als een frietzak! En wat is een frietzak? Alles en niets tegelijk (dus ja, het is gewoon een random woordje)TheEternalMokou schreef:Ik denk dat het gewoon een stopwoordje is waar geen betekenis achter zit.draakedan schreef:ik denk dat ik hem snap: je gebruikt het woord frietzak omdat het heel vet is, maar vet heeft 2 betekenissen namelijk (1) vet als in vetcool of awesome en (2) vet voedings stof dat je dik maakt als eeveesprit er teveel van eet. en eeveeesprit gebruikt het woord frietzak om vet (betekenis 1) maar hij kon ook een ander woord neer zetted zoals: bacon of kroket, maar dat klinkt niet zo goed als frietzakeeveesprit schreef:zeker omdat Suika gewoon zo awesome is als een frietzak
kolpt dat?
Ik kom dus tot de conclusie dat een frietzak (met inhoud) hetzelfde niveau van awesomeheid heeft als Suika, en dat is objectief een zeer hoog iets in deze situatie, maar het kon ook een andere situatie zijn
Let op, als ik bijvoorbeeld zeg "gefelicifrietzak!" bedoel ik dat als een felicitatie, maar OOK als een compliment, het heeft zoveel betekenissen en is daarom erg handig voor verschillende situaties
Toumyon- Vaste forumganger (Phantasm)
Speciale vermogens : "The world you live in, is i."
- Bericht nummer 24
Heb je nog meer voedsel beschrijvingen?
...Want dit klinkt een beetje...tja, raar.
Ik ga toch niet zeggen dat ik Youmu een bord lasagne vind, omdat dat toch gewoon zo lekker is?
Ik ga toch niet zeggen dat ik Youmu een bord lasagne vind, omdat dat toch gewoon zo lekker is?

- Bericht nummer 25
Lassanga telt nietToumyon schreef:Heb je nog meer voedsel beschrijvingen?
Ik ga toch niet zeggen dat ik Youmu een bord lasagne vind, omdat dat toch gewoon zo lekker is? r^^;
Toumyon- Vaste forumganger (Phantasm)
Speciale vermogens : "The world you live in, is i."
- Bericht nummer 26
Wat telt dan wel buiten frietzak?
- Bericht nummer 27
De frietzak is alles en niets tegelijk, een lassagna is simpelweg een imperfectie, maar het kan ermee door als het goe dgberuikt wordToumyon schreef:Wat telt dan wel buiten frietzak?
- Bericht nummer 28
En chocolate chip cookies dan?
flandres vleugels zijn trouwens zuurtjes met fruitsmaak.
- Bericht nummer 29
Luister...je hebt gelijk over Flandre's vleugels, maar Chocola heeft een speciaal effect waardoor je aanvalskracht en beetje omlaag gaatReym schreef:En chocolate chip cookies dan?
- Bericht nummer 30
Dan vind ik Letty meer een chocoladetypje. Die verdwijnt in de zomer.
En flandre heeft heel veel smaken aan haar vleugels.
En flandre heeft heel veel smaken aan haar vleugels.
|
|