Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
homemadecupcake
Sophie
Toumyon
MR.Kriesebo
Reym
Deviljho
Princess Sylvysprit
Gemu
Scarlet
Suuschuu
Olly
15 plaatsers

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Enquête

    Verder met Het Scharlaken Huis?

    [ 0 ]
    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Voteba100%Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Voteba12 [0%] 
    [ 2 ]
    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Voteba1025%Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Voteba12 [25%] 
    [ 6 ]
    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Voteba1075%Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Voteba12 [75%] 
    [ 0 ]
    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Voteba100%Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Voteba12 [0%] 

    Totaal aantal stemmen: 8
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Deviljho wo nov 13, 2013 10:01 pm

    Deviljho was de gebeurtenissen in de zaal aan het observeren. Het viel hem op, dat Komodo zich zwaar verdacht gedraagde. Maar hij vertrouwde dit zaakje helemaal niet, want Komodo was er wel heel openbaar ermee.

    "Misschien probeert hij wel alle aandacht op hem te trekken, zodat de echte E zijn plan uit kon voeren." dacht hij.
    "Of hij offert zichzelf op zodat E niet gepakt word, maar dat zou wel heel extreem zijn."
    Deviljho keek aandachtig door de zaal heen om te kijken of hij iets verdachts zag.  
    "In ieder geval, Komodo is zeer gevaarlijk bezig, en het is onveilig om hem in het huis te hebben, of hij nou een handlanger van E was of niet."

    "Voor de rest is er nog weinig bewijs van verdacht gedrag, en wil ik nog meer van de anderen zien om te kijken of ze te vertrouwen zijn of niet. De keuze die mij het meest voor de hand ligt is Komodo, maar ik vind een paar van die vrouwen hier toch wel verdacht."

    Hij wou eigenlijk Youmu nog vragen over die plek Gensokyo, en die andere plek, Hakugyokuro, want dat zat bij hem nog dwars. Hij durfde het alleen niet te vragen, onder andere door het feit dat zij een katana bij zich had.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van komodostache do nov 14, 2013 9:37 am

    eeveesprit schreef:*springt naar achteren*

    W-wah! Blijf van me af engurrd! ;-;

    *word nu zeer bang van Komodo maar probeert rustig te blijven*

    Komodo...ik weet dat het stom klint maar...WIL je dood ofzo? Je lijkt hier echt zeer verdacht door, het is echt niet cool om mij zommar van achteren aan te raken hmph!
    "dood willen gaan? nee zien dat er geen hoop is voor deze jongen? ja, luister ik zie dat ik ga sterven. begrijpelijk ik ben te calm en speel enge spelletjes. maar ik probeer mijn laatste uurtjes zo leuk mogelijk te maken. alleen ik zou niet denken dat meneer E.tje zoveel aandacht zou trekken. aanraken? laat maar, heeft iemand nog een fles drank hier?"

    (even tot jullie het weten komodo klinkt bij alles wat hij zegt bloed serieus)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Reym do nov 14, 2013 10:54 am

    Gertrude zucht eens diep. Wat een moeilijke kwestie. Ze weet niet of ze Komodo moet vertrouwen, aangezien hij erg verdacht gedrag heeft vertoond. Hij treedt de etiquetteregels ook met voeten...
    maar hij is een van de weinige mensen hier die verdacht gedrag vertonen. Het merendeel van de mensen komt niet verdacht over, ze zoeken actief naar oplossingen. Gertrude heeft eigenlijk een beetje medelijden met Komodo. Hij staat daar aardig aangeschoten zijn verhaal te doen...
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van komodostache do nov 14, 2013 12:12 pm

    loopt naar gertrude toe*
    grijpt naar zijn keel, snap*

    "Gertrude, wil jij mij een gunst doen? probeer deze naar mijn woonplaats te brengen als je hier weg komt, ik heb een gevoel dat jij hier overleeft, dus hier"

    duwt een plaatje in Getrude zijn handen, en loopt naar de hoek*

    er rolt nog eens een traantje langs zijn gezicht*

    (voor de genen die het niet weten een dogtag is een metaal plaatje met gegevens er op)

    Naam:
    woonplaats:
    etc
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Reym do nov 14, 2013 12:20 pm

    E-e-eh, Ko...komodo!!
    Gertrude krijgt tranen in haar ogen. Komodo... Je vertrouwt me? Zelfs als ik op je heb gestemd?
    het spijt me, Komodo... Ik zal het plaatje bewaren. Ik zal het teruggeven aan je familie. Een edele dame houdt zich altijd aan haar woord...

    Gertrude weet niet meer wat ze moet doen. Stem veranderen? Stem houden? Ze kan slecht beslissingen nemen, en in haar achterhoofd beginnen allerlei stemmetjes te knagen.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Olly do nov 14, 2013 1:12 pm

    Omdat de deadline eigenlijk op dinsdag was en ik toen nog maar een stem binnen had geloof ik, heb ik dit weer uit laten lopen. Omdat ik een druk weekend zal hebben wil ik er vanavond wel weer een einde aan breien. Alles wat na 8 uur binnen is ga ik niet meer mee tellen, het spijt me dat dit steeds op een onoverzichtelijke manier gaat.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Suuschuu do nov 14, 2013 4:40 pm

    Saoirse dacht na "Ik denk om eerlijk te zijn niet dat handlangers van E zich zo snel zouden opgeven en dat terwijl ze niet eens een tegen argument hebben. Hoewel Komodo erg.. gevaarlijke spelletjes speelt, hij verdedigt zich zelf niet en laat het gewoon toe dat de meeste voor hem stemmen?", vroeg ze hard op.

    "Maarrr.. Als we routes moeten kiezen, zit er wel een mogelijkheid in dat als je de verkeerde route kiest dat er iemand zal sterven. Het is helaas niet zo duidelijk of Komodo ons echt in de val wou lokken of dat hij inderdaad koos zonder er echt bij na te denken", ging ze verder. "Komodo, wil je het nu al echt opgeven of kom je nog met een overtuiging om je onschuld te bewijzen? Je.. zal sterven als je niet iets zegt behalve ons te bedreigen. Geef je het nu werkelijk al op?", vroeg ze direct aan Komodo. Hoewel Komodo de enige is naar wie de vingers worden gewezen, wilde ze hem toch het voordeel van de twijfel geven. Waarom geeft deze man zo snel zijn leven weg?
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van komodostache do nov 14, 2013 5:39 pm

    "Saorise ik dank je voor je meden dogen, Echt waar!"
    "en nee ik wil niet dood, maar ik denk niet dat mensen nog hun stem willen terugtrekken"
    (komdo's stem wordt opeens heel creepy)
    "als ik sterf en ik zou onschuldig zijn gaat dat hun helen leven achter zich aan"

    (stem coold weer down)

    "om eerlijk te zijn had ik gedacht dat route A de enige was......."
    "maar ik dacht dat mensen niet meer met mij zouden samen werken aangezien...Oke ik heb een drank probleem! sorry...maar in iedergeval lijkt mij een persoon als Marie meer verdacht dan mij, ik had geprobeerd de aandacht weg te halen van mij, maar dat is te laat, mensen hebben mij nu al insane gezien. ik vrees dat er geen hoop meer voor mij is"

    "kun je me wat beloven?"
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Suuschuu do nov 14, 2013 7:40 pm

    Saoirse zucht diep "Dat komt omdat je ze ook niet echt hebt overtuigd, nu nog steeds merk ik ook niet echt dat je echt zo serieus bent in het oppakken van E of zijn handlangers", zegt ze teleurgesteld. "Wat wil je dat ik je beloof?", vraagt ze.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van komodostache do nov 14, 2013 8:37 pm

    "dat je probeert iedereen hier levend vandaan te krijgen"
    "om eerlijk te zijn kan het me niet schelen of we E. oppakken zolang er maar geen mensen sterven" 
    ("komodo dat is diep.....")


    Laatst aangepast door komodostache op vr nov 15, 2013 11:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Olly do nov 14, 2013 10:24 pm

    -Dummybericht-
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Faolinn do nov 14, 2013 10:27 pm

    [noRP]Ik voel de noodzaak mij even te verklaren voor mijn afwezigheid. Zoals sommigen onder jullie misschien al wel weten heb ik sinds kort een kamer gevonden. Ik zit dus midden in een verhuizing met de nodige vertragingen en tegenslagen, om nog maar te zwijgen van de initiële stress van het op jezelf wonen. Daar komt nog eens bij dat ik volgende week twee zware tentamens heb die gemaakt dienen te worden. Deze twee lasten nemen op het moment meer breincapaciteit in beslag dan mij lief is. In iedere andere situatie zou dit nog geen probleem zijn geweest ware het niet dat het forum de afgelopen week heeft verzuimd om mij notificaties van dit topic te sturen. Zonder inpuls van buitenaf is het me helemaal door het hoofd geschoten en ben ik er totaal niet bij geweest. Ik kom er zojuist achter (dankzij een ernstig verlate notificatiemail) wat er allemaal plaats heeft  gevonden en wil bij deze dus mijn excuses aanbieden voor mijn verzuim. Dit is nog eens des te meer vervelend daar ik daadwerkelijk informatie had die gebruikt had kunnen worden.[/noRP]


    Faolinn komt wat verstrooid van het balkon de balzaal in gelopen. "Och jee och jee, het ziet er naar uit dat mijn fascinatie voor de astrologie mij het zicht op de tijd heeft doen verliezen. Geeft u mij een moment om mij op te frissen dan zal ik trachten u in te lichten over mijn bevindingen die ik heb gedaan."
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Reym vr nov 15, 2013 3:01 pm

    Erg zeker is Gertrude niet meer van zichzelf. Ze vraagt zich af wat de uitslag zal zijn van de stemming. Zoals het er nu uit ziet, zal Kodomo straks het onderspit delven. Gertrude wil eigenlijk geen bloed aan haar edele handen hebben. Maar die man, E wil dat iedereen stemt... Waarom?

    "Alles, alles is de schuld van E! Hij speelt een vuil spel met ons. Hij manipuleert ons! Wa- waarom moet dit zo gebeuren? Heeft E er baat bij dat wij lijden? Waarom toch?" Gertrude kan niks meer geloven.

    Gertrude denkt na. Als ze alles overleeft, misschien zal ze dan achter de waarheid komen. Misschien. Als iedereen samenwerkt, zou het moeten lukken om uit het huis te komen...
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van komodostache do nov 21, 2013 2:10 pm

    non RP uuuhhhh wanneer is de laatste dag voor de stemming???
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Faolinn do nov 21, 2013 3:48 pm

    [noRP]De stemming is al geweest, die heb ik dus gemist. Olga is op het moment heel druk met school en kwakkelt erg met haar gezondheid. Ik vraag jullie begrip voor het ongemak. Blijf regelmatig checken of er wat vooruitgang in het topic is. De faseverdeling is dus (tijdelijk) even niet aan de dagen van de week geliëerd.[/noRP]

    Gesponsorde inhoud


    Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel - Pagina 5 Empty Re: Het Scharlaken huis: Een moord-mysterie rollenspel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 2:30 pm