Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
draakedan
Rage
T
Princess Sylvysprit
Scarlet
Olly
Cryogenic Cereal
211nafsimreK
homemadecupcake
Reym
14 plaatsers

TVH Secret Youmu Santa event

Enquête

Wil je meedoen met de Secret Santa?

[ 11 ]
    TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 4 Voteba1069%TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 4 Voteba12 [69%] 
    [ 5 ]
    TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 4 Voteba1031%TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 4 Voteba12 [31%] 
    [ 0 ]
    TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 4 Voteba100%TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 4 Voteba12 [0%] 

Totaal aantal stemmen: 16
    T
    T
    Onsterfelijk

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 4 Empty Re: TVH Secret Youmu Santa event

Bericht van T wo dec 25, 2013 11:45 pm

Sorry dat ik zo laat ben! En ook sorry voor het feit dat ik absoluut niet kan tekenen en dat het zo'n faalheid is. Ik heb m'n best gedaan, echt! ;_;

draakedan:
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie do dec 26, 2013 1:02 am

Ah, ik ben officieel te laat, sorry! ; 3 ;

Echter liever laat dan nooit, Eveesprit, hier is jouw kado!

Overigens wil ik nog even zeggen dat de rest ook supertoffe kado's heeft, wow!

Spoiler:
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

Bericht van Scarlet zo dec 29, 2013 6:03 pm

Bump!

Ik wil even melden dat 2 van onze deelnemers nog steeds op hun secret santa wachten....
    En we zijn al bijna een week verder...
    Wat nu?
    Sophie
    Sophie

Bericht van Sophie zo dec 29, 2013 9:48 pm

Ik vroeg me laatst hetzelfde af.

We kunnen achterhalen wie tot nu toe wie heeft, dus we kunnen ook achterhalen wie er nog geen kado hebben gemaakt en wie er nog geen kado hebben gekregen.

Degene die nog niets hebben gegeven, zijn jullie nog van plan om dit te doen?

Zo niet, dan zou ik graag een kado maken voor degene die nog niets ontvangen heeft.

De andere persoon die nog niets heeft gekregen ben ik gelukkig zelf.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit ma dec 30, 2013 12:33 am

Skip schreef:Ik vroeg me laatst hetzelfde af.

We kunnen achterhalen wie tot nu toe wie heeft, dus we kunnen ook achterhalen wie er nog geen kado hebben gemaakt en wie er nog geen kado hebben gekregen.

Degene die nog niets hebben gegeven, zijn jullie nog van plan om dit te doen?

Zo niet, dan zou ik graag een kado maken voor degene die nog niets ontvangen heeft.

De andere persoon die nog niets heeft gekregen ben ik gelukkig zelf.

Hey, als jij geen kado krijgt dan maak ik er wel eentje voor je!
    Jij hebt mij tenslotte ook iets moois gegeven, en dat doe ik graag terug voor je als diegene niet komt opdagen
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

Bericht van Scarlet di dec 31, 2013 12:09 am

Uitslag mensen tot nu toe!:
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

Bericht van Quwanti di dec 31, 2013 1:12 am

Kerst was al afgelopen voor ik het door had dat mijn stuk nog niet af was (moest beide dagen de hele dag werken k=w=), ik verander het in een nieuwjaarswens, dus nog even wachten.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

Bericht van Quwanti wo jan 01, 2014 8:58 pm

Hier is die orz.
    Spoiler:
    Sophie
    Sophie

Bericht van Sophie wo jan 01, 2014 10:09 pm

Quwanti schreef:Hier is die orz.
    Spoiler:

Aww, dankjewel! Wat schattig!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym za jan 04, 2014 10:42 am

Cryogenic Cereal schreef:Hopelijk ben ik niet te laat met dit, hier is ie van mij. Ik begon ook een beetje laat als in, een uurtje geleden, dus ja, het is een tikkeltje schetserig om zo te zeggen.

Misschien moet ik niet echt proberen te multitasken, dit tekenen én proberen Kill la Kill te kijken. Oh well.
    Spoiler:

Dankjewel voor je tekening~ Benben ziet er superschattig uit!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 30, 2023 12:30 am