Officieel gezien wil ik niet de eerste zijn die vandaag hier wat post... Maar als niet iemand begint...komt er niets van. Dus.... Laat ik mijn intro maar beginnen. Dit jaar speciaal voor jou, komt Parsee van uit de Underworld jou gezeldschap houden met deze kerstdagen. Ze wilt je niet alleen jaloers laten zijn, dus komt ze je gezeldschap houden. Speciaal voor jou heeft ze haar feestoutfit aan gedaan, so dont be jealous...this Christmas I'm Yours. Parsee~
Kely Scarlet schreef:Dit jaar speciaal voor jou, komt Parsee van uit de Underworld jou gezeldschap houden met deze kerstdagen. Ze wilt je niet alleen jaloers laten zijn, dus komt ze je gezeldschap houden. Speciaal voor jou heeft ze haar feestoutfit aan gedaan, so dont be jealous...this Christmas I'm Yours. Parsee~
Tekening~!:
Rara wie had ik....? NEKOTAKU~!
Yaaaaay! Parsee! Veel dank, Kely! Het kerstgevoel welt plots in me op.
Ik heb nog wat werk aan m'n geschenkje, dus dat van mij zal ergens bij kerst zelf worden gepost.
Ah, hier is de mijne dan, heb er gisteren tot 1 uur s'nachts aan zitten werken, ik had gewoon opeens het kerstgevoel, en dat leverde inspiratie op, geniet ervan, hier komt een gedichtje en iets leuks~! Veel te duizellig kwam ze tog aan, Hina was net iets te vroeg opgestaan Maar voor Quwanti doet ze dat graag, zelfs al kan ze voor geen meter rijmen Dus geniet van dit pixeligge kerstcadeau, Futo kijkt naar HBO
Quwanti:
Eerst maakte ik een soort combinatie van al je favo Touhou themes, maar dat lukte niet zo goed...dus hier is wat pixel art van je favo characters!
Hier is mijn dingetje :33. Ik had eigenlijk niet zoveel tijd om eraan te werken door de tentamenweken enzo. Kijk maar in de spoiler! Homemadecupcake \(^3^)/, hier is mijn cadeautje e:D
Spoiler:
Voor Homemadecupcake!! Door de lucht vloog er iets onbekends, Het was Nue en ze gaf jou deze wens: "Een fijne kerst en een happy Nue jaar!" en toen vloog ze weg, want toen was ze klaar. (euh heuh, mooie dichtkunsten)
Nue brengt jou een mooie, groene (?) cupcake! Ik weet ook niet echt waarom die groen is, hij ziet er een beetje giftig uit maar volgens mij is tie wel lekker want Nue heeft hem voor je gebakken. Ik hoop niet dat er al te veel onbekende ingrediënten in zitten.
Ik kon hem even niet inscannen ;n; sorry voor qualiteit enzo
Hopelijk ben ik niet te laat met dit, hier is ie van mij. Ik begon ook een beetje laat als in, een uurtje geleden, dus ja, het is een tikkeltje schetserig om zo te zeggen.
Misschien moet ik niet echt proberen te multitasken, dit tekenen én proberen Kill la Kill te kijken. Oh well.
Spoiler:
Het is voor Reym, ik had alleen tijd om Benben te tekenen en helaas is het ook niet thematisch met kerst.
Aww iedereen heeft van die awesome tekeningen, en dan kom ik aan met... dit...
Spoiler:
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, met deze Lego Scarlet Devil Mansion bouwdoos, zit KelyScarlet deze kerst niet in de kou.
Yeah.. het is geen awesome tekening oid, maar ik ben een van de weinige die aan het event mee doet die niet kan tekenen dus... ik hoop dat je het kan waarderen
Ho ho ho! Hier ben ik dan! En ik heb een cadeautje bij. Dat cadeautje is voor Rage! Want Rage is dit jaar een heelredelijk brave jongen geweest. En daarvoor wordt hij beloond met zijn favoriete dingen. Waar houdt Rage van? Voor zover ik weet...
Taiko no Tatsujin, waarvan hij het toernooi organiseert op Yuyucon,
Osu! zeggen als hij de chat binnenkomt en
Hong Meiling natuurlijk!
Dus heb ik voor Rage een Taiko mode beatmap gemaakt in het computerspel Osu! met een Meiling thema.
Het nummer dat ik heb gekozen is Shanghai Alice 1884 ~ Knock of the Civilization van Sonic Hybrid Orchestra (of Sonic HiSpeed Omega, zoals ze toen nog heetten). Linkjes: http://touhou.kuukunen.net/?id=292712&search=Knock%20of%20the%20Civilization
Maar naar mijn gevoel mocht er nog wat Meiling bij. Dus heb ik een MeilingDon gemaakt, de Meiling variant op WadaDon die mascotte is van de Taiko no Tatsujin serie. Deze skin zit bij in de beatmap en de sprites zien er als volgt uit:
Spoiler:
In het spel ziet dat er dan zo uit:
De beatmap vind je hier: https://dl.dropboxusercontent.com/u/980685/Osu/Shanghai%20Alice%201884%20%7E%20Knock%20of%20the%20Civilization.osz
Als je deze hebt gedownload, moet je 'm gewoon even in Osu! slepen terwijl je in de lijst songs zit. Dat gaat het gemakkelijkst als Osu! in een venster draait, maar je kan er ook gewoon even uit alt-tabben en dan de file slepen naar Osu! op je taakbalk. Een andere mogelijkheid is om gewoon de .osz file te openen, dan wordt Osu! opgestart. Let wel, deze kan je alleen in Taiko mode spelen; een gewone Osu! mode is er niet. Mocht de file extensie .zip hebben, even hernoemen met extensie .osz. Blijkbaar gaat dit soms fout als je 'm download vanaf m'n dropbox.
Dit is de eerste keer dat ik een beatmap maak, dus hij zal verre van perfect zijn In elk geval hoop ik dat je het leuk vindt, Rage! Fijne feestdagen, je hebt ze verdiend! En alle andere taiko fans zijn natuurlijk meer dan welkom om de map uit te proberen (en te tweaken).