Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
draakedan
Rage
T
Princess Sylvysprit
Scarlet
Olly
Cryogenic Cereal
211nafsimreK
homemadecupcake
Reym
14 plaatsers

TVH Secret Youmu Santa event

Enquête

Wil je meedoen met de Secret Santa?

[ 11 ]
    TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 3 Voteba1069%TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 3 Voteba12 [69%] 
    [ 5 ]
    TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 3 Voteba1031%TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 3 Voteba12 [31%] 
    [ 0 ]
    TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 3 Voteba100%TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 3 Voteba12 [0%] 

Totaal aantal stemmen: 16
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 3 Empty Re: TVH Secret Youmu Santa event

Bericht van Scarlet vr dec 20, 2013 12:36 pm

Officieel gezien wil ik niet de eerste zijn die vandaag hier wat post...
    Maar als niet iemand begint...komt er niets van.
    Dus.... Laat ik mijn intro maar beginnen.

Dit jaar speciaal voor jou, komt Parsee van uit de Underworld jou gezeldschap houden met deze kerstdagen.
    Ze wilt je niet alleen jaloers laten zijn, dus komt ze je gezeldschap houden.
    Speciaal voor jou heeft ze haar feestoutfit aan gedaan, so dont be jealous...this Christmas I'm Yours. Parsee~

Tekening~!:
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

Bericht van draakedan vr dec 20, 2013 2:57 pm

ik ben dus de tweede die heir post (en ik was zelfs bang dat ik het niet zou halen)

omdat ze van feesten houd is het niet vreemd dat suika hier ook is met genoeg saké en wat zou een feest zijn zonder suika...

Spoiler:
    Rage
    Rage
    Über-Senpai

Leeftijd : 36
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

Bericht van Rage vr dec 20, 2013 3:02 pm

Was dit eventjes vergeten tot mn geheugen me een trap gaf. Ik wou dit ook op de 20ste doen :3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Her fangs might be sharp her hair might be red, she's no bat, but she does lust for something.
    For you to have a White Christmas with your loved ones.

Kurisumasu:
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku vr dec 20, 2013 3:08 pm

Kely Scarlet schreef:Dit jaar speciaal voor jou, komt Parsee van uit de Underworld jou gezeldschap houden met deze kerstdagen.
    Ze wilt je niet alleen jaloers laten zijn, dus komt ze je gezeldschap houden.
    Speciaal voor jou heeft ze haar feestoutfit aan gedaan, so dont be jealous...this Christmas I'm Yours. Parsee~

Tekening~!:
    Yaaaaay! Parsee!
    Veel dank, Kely! Het kerstgevoel welt plots in me op.

Ik heb nog wat werk aan m'n geschenkje, dus dat van mij zal ergens bij kerst zelf worden gepost.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame

Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

Bericht van Sophie vr dec 20, 2013 3:35 pm

Kely Scarlet schreef:Officieel gezien wil ik niet de eerste zijn die vandaag hier wat post...

Wacht wat, hoezo?
    Waarom post iedereen het nu al?

We hadden toch de 24e/25e afgesproken???
    Ik heb mijn kado nog niet af...
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Bericht van Scarlet vr dec 20, 2013 3:39 pm

Skip schreef:
    Kely Scarlet schreef:Officieel gezien wil ik niet de eerste zijn die vandaag hier wat post...

Wacht wat, hoezo?
    Waarom post iedereen het nu al?

We hadden toch de 24e/25e afgesproken???
    Ik heb mijn kado nog niet af...

Tussen 20 en 25 mocht gepost worden.
    En omdat ik aankomende dagen te druk ben...post ik het nu.
    Dont worry skip.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit za dec 21, 2013 2:00 pm

Ah, hier is de mijne dan, heb er gisteren tot 1 uur s'nachts aan zitten werken, ik had gewoon opeens het kerstgevoel, en dat leverde inspiratie op, geniet ervan, hier komt een gedichtje en iets leuks~!

Veel te duizellig kwam ze tog aan, Hina was net iets te vroeg opgestaan
    Maar voor Quwanti doet ze dat graag, zelfs al kan ze voor geen meter rijmen
    Dus geniet van dit pixeligge kerstcadeau, Futo kijkt naar HBO

Quwanti:
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym za dec 21, 2013 8:49 pm

Hier is mijn dingetje :33. Ik had eigenlijk niet zoveel tijd om eraan te werken door de tentamenweken enzo. Kijk maar in de spoiler!
    Homemadecupcake \(^3^)/, hier is mijn cadeautje  e:D 

Spoiler:

homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

Bericht van homemadecupcake zo dec 22, 2013 12:26 am

it's so cute reym <3!!!!!!!

okay hier komt mijn dingetje iets tekening!!!!!

_____________________________________________________________________________

Roses are red
    Violets are blue
    satori~
    satorisatorisatorisatori
    Fijne kerst en een nieuw jaar met veel satori~

Kopje T~:
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon zo dec 22, 2013 1:04 am

homemadecupcake schreef:
    Kopje T~:
    *Komt binnen.*
    DAT IS MIJN BENAMING!
    *Vanishes*
    Wel mooie tekeningen. :3
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

Bericht van Cryogenic Cereal di dec 24, 2013 2:44 pm

Hopelijk ben ik niet te laat met dit, hier is ie van mij. Ik begon ook een beetje laat als in, een uurtje geleden, dus ja, het is een tikkeltje schetserig om zo te zeggen.

Misschien moet ik niet echt proberen te multitasken, dit tekenen én proberen Kill la Kill te kijken. Oh well.
    Spoiler:
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

Bericht van 211nafsimreK di dec 24, 2013 9:38 pm

Aww iedereen heeft van die awesome tekeningen, en dan kom ik aan met... dit...
    Spoiler:
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Bericht van Scarlet wo dec 25, 2013 2:53 pm

Nogmaals bedankt Dennis~!
    Je weet dat ik nu wacht op de doos lego he.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku wo dec 25, 2013 9:57 pm

Ho ho ho! Hier ben ik dan! En ik heb een cadeautje bij.
    Dat cadeautje is voor Rage! Want Rage is dit jaar een heelredelijk brave jongen geweest. En daarvoor wordt hij beloond met zijn favoriete dingen.
    Waar houdt Rage van? Voor zover ik weet...

• Taiko no Tatsujin, waarvan hij het toernooi organiseert op Yuyucon,
    • Osu! zeggen als hij de chat binnenkomt en
    • Hong Meiling natuurlijk!

Dus heb ik voor Rage een Taiko mode beatmap gemaakt in het computerspel Osu! met een Meiling thema.

Het nummer dat ik heb gekozen is Shanghai Alice 1884 ~ Knock of the Civilization van Sonic Hybrid Orchestra (of Sonic HiSpeed Omega, zoals ze toen nog heetten). Linkjes:
    http://touhou.kuukunen.net/?id=292712&search=Knock%20of%20the%20Civilization

Maar naar mijn gevoel mocht er nog wat Meiling bij. Dus heb ik een MeilingDon gemaakt, de Meiling variant op WadaDon die mascotte is van de Taiko no Tatsujin serie. Deze skin zit bij in de beatmap en de sprites zien er als volgt uit:
    Spoiler:

In het spel ziet dat er dan zo uit:
    TVH Secret Youmu Santa event - Pagina 3 8xxmMkR

De beatmap vind je hier:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/980685/Osu/Shanghai%20Alice%201884%20%7E%20Knock%20of%20the%20Civilization.osz

Als je deze hebt gedownload, moet je 'm gewoon even in Osu! slepen terwijl je in de lijst songs zit. Dat gaat het gemakkelijkst als Osu! in een venster draait, maar je kan er ook gewoon even uit alt-tabben en dan de file slepen naar Osu! op je taakbalk. Een andere mogelijkheid is om gewoon de .osz file te openen, dan wordt Osu! opgestart. Let wel, deze kan je alleen in Taiko mode spelen; een gewone Osu! mode is er niet.
    Mocht de file extensie .zip hebben, even hernoemen met extensie .osz. Blijkbaar gaat dit soms fout als je 'm download vanaf m'n dropbox.

Dit is de eerste keer dat ik een beatmap maak, dus hij zal verre van perfect zijn ^^;
    In elk geval hoop ik dat je het leuk vindt, Rage! Fijne feestdagen, je hebt ze verdiend!
    En alle andere taiko fans zijn natuurlijk meer dan welkom om de map uit te proberen (en te tweaken).
    Rage
    Rage
    Über-Senpai

Leeftijd : 36
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

Bericht van Rage wo dec 25, 2013 10:58 pm

; _; Geert het is geweldig, maar de beatmap keeps beating me up. Ik verlies steeds.

Maar toch nog leuk om te gamen en hopelijk zal ik het halen!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 30, 2023 1:41 am