Van harte welkom op het forum!
+20
homemadecupcake
Meira
Nekotaku
Toumyon
Chrono
draakedan
MR.Kriesebo
TheEternalMokou
Reym
Princess Sylvysprit
Lyari
LightSpeedReisen
RemiliaxScarlet
Scarlet
Shiro
NekoMithos
Urameshiya
UNOwen
T
Neko21
24 plaatsers
Hey allemaal
Chrono- Eeuwige Forumbewaker
- Leeftijd : 25
Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation
- Bericht nummer 16
Re: Hey allemaal
Princess Sylvysprit- Eeuwige Forumbewaker
- Leeftijd : 26
Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology
- Bericht nummer 17
Ja, mijneMR.Kriesebo schreef:Hartelijk welkom neko21, en geniet van je verblijf!Wat, we hebben een cafetaria?eeveesprit schreef:Hier links hebben we Lipton Youmu icetea en rechts hebben we caffetaria 9 met bomvol frietzakken!
Your fortune: キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!
"You need the player to level up, not the character." -ZUN
Formerly known as Eeveesprit
Neko21- Vaste forumganger (Easy Mode)
- Speciale vermogens : het uitstellen van van alles en nog wat
- Bericht nummer 18
Oh wauw hartstikke bedank voor jullie warme welkom. Zo te zien zijn hier nog andere Yoshika liefhebbers :3
Toumyon- Vaste forumganger (Phantasm)
- Leeftijd : 26
Speciale vermogens : "The world you live in, is i."
- Bericht nummer 19
...Ik ben later dan dat ik van mezelf gewent ben...
Maar van harte welkom op TvH!
Maar van harte welkom op TvH!

Scarlet- The Scarlet Devil
- Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen
- Bericht nummer 20
welkom op tvh~
Nekotaku- Moderator
- Leeftijd : 37
Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10
- Bericht nummer 21
Oh my heavens, nog een Neko! Er komt geen einde aan. Ik ga je suggestie opvolgen en je N21 noemen, voor ik een identiteitscrisis krijg 
Ik zag je rondlopen op MGC maar heb je zelf niet gesproken. Erg leuk om eens een Yoshika te zien, het is de eerste keer dat ik iemand die cosplay zie doen. En ik ben blij dat je naar het forum bent gekomen! Regelmatig spreken we op cons Touhou cosplayers aan, en die kennen het forum dan wel, maar lijken niet zo geïnteresseerd in online communities. Wel, je hebt er goed aan gedaan hier te komen. Ik ken werkelijk geen betere community dan deze. We doen zeer regelmatig IRL dingen en de sfeer is dan altijd geweldig.

Ik zag je rondlopen op MGC maar heb je zelf niet gesproken. Erg leuk om eens een Yoshika te zien, het is de eerste keer dat ik iemand die cosplay zie doen. En ik ben blij dat je naar het forum bent gekomen! Regelmatig spreken we op cons Touhou cosplayers aan, en die kennen het forum dan wel, maar lijken niet zo geïnteresseerd in online communities. Wel, je hebt er goed aan gedaan hier te komen. Ik ken werkelijk geen betere community dan deze. We doen zeer regelmatig IRL dingen en de sfeer is dan altijd geweldig.

Meira- Landelijk Touhou fighter-kampioen
- Leeftijd : 28
Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku
- Bericht nummer 22
Welkom op TvH!
Je zal het zeker weten naar je zin hier hebben!
Je zal het zeker weten naar je zin hier hebben!

Credits naar Mitch
homemadecupcake- Hemelbewoner
- Leeftijd : 25
Speciale vermogens : PUDDING~<3
- Bericht nummer 23
WELKOM N21!!!!

[18:29:32]kermisfan112 : lieke+koken=kernexplosie
- Bericht nummer 24
Haha dat Neko probleem doet zich ook voor op het vocamania forum (vocaloid en stepmania forum). Ik heb eerlijk gezegd op MGC helemaal geen touhou cosplayer gezien... en ik was ook best benieuwd of er misschien mensen waren die mij/Yoshika herkenden. En nu heb ik gewoon een heel touhou forum gevonden ^w^
Nekotaku- Moderator
- Leeftijd : 37
Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10
- Bericht nummer 25
Volgens mij zag ik een Koumajou Densetsu (Touhouvania) Youmu cosplayer. Voor de rest inderdaad geen Touhou gezien buiten jouw Yoshika.
Was je trouwens heel de tijd in Yoshika cosplay, of maar voor een deel van de conventie? Ik heb eventjes bij de StepMania gestaan, maar ook niet zo heel lang, dus niet zeker of ik je daar zag (in elk geval niet als Yoshika).
Dat Vocamania project lijkt me ook best interessant. Als je een StepMania fan bent, heb je ook geluk als Touhou liefhebber. Er zijn veel goeie packs beschikbaar. Zelf speel ik voornamelijk Touhou packs en de nummers van de In The Groove en Mungyodance spellen.
Was je trouwens heel de tijd in Yoshika cosplay, of maar voor een deel van de conventie? Ik heb eventjes bij de StepMania gestaan, maar ook niet zo heel lang, dus niet zeker of ik je daar zag (in elk geval niet als Yoshika).
Dat Vocamania project lijkt me ook best interessant. Als je een StepMania fan bent, heb je ook geluk als Touhou liefhebber. Er zijn veel goeie packs beschikbaar. Zelf speel ik voornamelijk Touhou packs en de nummers van de In The Groove en Mungyodance spellen.

Bakuhatsu- Zilveren Bloemenkijker
- Leeftijd : 30
Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno
- Bericht nummer 26
Welkom op bji TvH! Leuk dat je als Yoshika ging, had ik ook nog nooit gezien, geen enkele Ten Desires eigenlijk nog.
211nafsimreK- Onsterfelijk
- Leeftijd : 27
Speciale vermogens : Crazy lego builder.
- Bericht nummer 27
Hoi, welkom.
Een kermis moet je al van veraf kunnen horen, gillende jongens en meisjes en brullende HUSS motoren.

Rage- Über-Senpai
- Leeftijd : 35
Speciale vermogens : Diplomatic Immunity
- Bericht nummer 28
Ja! Ik zag je ook op MGC je viel meteen op (misschien omdat je Yoshika zo goed na deed)
Welkom op het forum~ :3
Welkom op het forum~ :3
"Time to [Censored] some face!"
-Random Namekian
-Random Namekian
Sophie- Schepper van de Zittende Dame
- Leeftijd : 105
Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen
- Bericht nummer 29
Welkom!!
Ik was degene die het custom briefje voor je had getekend, haha.
Des te meer zielen op dit forum des te meer vreugd!
Op MGC heb ik inderdaad geen andere Touhou cosplayers gezien op de touhouvania Youmu na,
maar op andere conventies zijn we zeker aanwezig!
Zelf heb ik de volgende Touhou cosplays ooit gedaan/aangehad: Cirno, Suwako, Sakuya, Reimu, Marissa
Ik was degene die het custom briefje voor je had getekend, haha.
Des te meer zielen op dit forum des te meer vreugd!
Op MGC heb ik inderdaad geen andere Touhou cosplayers gezien op de touhouvania Youmu na,
maar op andere conventies zijn we zeker aanwezig!
Zelf heb ik de volgende Touhou cosplays ooit gedaan/aangehad: Cirno, Suwako, Sakuya, Reimu, Marissa
- Bericht nummer 30
Ik heb inderdaad een tijdje stepmania zitten te spelen. Maar ik had wel de hele dag dezelfde kleding aan dus ik was het niet. Ik speel tot nu toe best veel Gpop simfiles en andere liedjes op zijn pack. Eerlijk gezegd heb ik zelf nog nooit een touhou liedje gestept maar miss ga ik het ooit doen voor thanatophobia. Ik denk dat het costum briefje wel een van de grotere redenen zijn dat ik nu op een andere forum zit naast VM (het briefje was te schattig om te negeren). Jammer genoeg is het nu toetsweek dus zal ik me alleen beperken tot deze thread. Ik zou het ook ontzettend gaaf vinden ooit eens een Suwako tegen te komen :3
Zitten hier ook nog een paar mensen tussen die miss naar MIA (Made in Asia) gaan?
Zitten hier ook nog een paar mensen tussen die miss naar MIA (Made in Asia) gaan?
|
|