Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
T
Nekotaku
kyr2005
Pyonta-kun
8 plaatsers

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer - Pagina 2 Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Princess Sylvysprit ma okt 21, 2013 10:59 am

    Ik ben dus net vermoord door een duif...mijn god wat heb ik gelachen, Hatoful Boyfriend is echt zo'n WTF spel maar het is geniaal
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer - Pagina 2 Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Nekotaku ma okt 21, 2013 12:12 pm

    Voor degenen die het gekocht hebben, check regelmatig de pagina opnieuw, want ze slaan je echt om de oren met bonus content. Momenteel zijn het al de OST's van de drie eXceed spellen, het eerste eXceed spel zelf, Princess' Edge en de soundtrack van Kamui.
    Die Suguri Collection erbij (wat met 150 bundles te gaan zeker gaat gebeuren) maakt dit echt wel krankzinnig veel waarde voor z'n geld.

    T, ik denk dat je de bonus content normaal gezien ook wel zou vinden via de link die je kreeg. Als die niet werkt, contacteer ze even via http://groupees.com/contact, met als subject Support. Ze kunnen het vast snel oplossen.
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer - Pagina 2 Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Decidetto ma okt 21, 2013 12:52 pm

    Dat tellertje op de site is leuk. ・3・
    Ik heb die pagina de afgelopen twee dagen de hele tijd open gehad en ik wisselde er om de zoveel tijd naartoe om even gespannen naar dat tellertje te kijken. XD
    Nog maar <zoveel> exemplaren voor de volgende bonus! Òòòòh....
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer - Pagina 2 Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Ranfox di okt 22, 2013 4:05 am

    Interesting... Morgenvroeg maar ff bekijken/kopen x3
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer - Pagina 2 Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van T di okt 22, 2013 9:22 am

    Hij doet 't nu! /gaat de eXceed-spellen proberen.
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer - Pagina 2 Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Decidetto do okt 24, 2013 2:28 pm

    Wauw, ze hebben alle doelen bereikt. En voegen nu, out of the blue, een nieuw doel toe op 10.000 verkochte exemplaren. XD
    En het lijkt best een cool spel! Een 2 vs 2 fighter? Interessant!

    Gesponsorde inhoud


    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer - Pagina 2 Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 3:55 pm