Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Hakurei Ninja di nov 15, 2011 1:08 pm

    Ik volg momenteel Gundam AGE (lol, Gundam for kids! xD) en heb twee veelbelovende afleveringen gezien van Guily Crown. Ik heb ook nog afleveringen van UN-GO op mij wachten, wat ik vast erg leuk ga vinden. (I ♥️ noitaminA) Dat is momenteel alles van het huidige seizoen dat ik kijk.

    Verder heb ik laatst wat Scrapped Princess gezien. Ik had er wat meer van verwacht, maar het is niet slecht en heeft zeker de potentie om beter te worden. En lol, de character design is echt wat aan de oude kant. Tot nu toe had ik alles vanaf 2000 gezien als modern en alles daarvoor als anime van minstens een generatie terug, maar blijkbaar begin ik 2003 ook al oud te vinden.

    Ohja, en ik heb het tweede seizoen van BakaTest afgekeken laatst. Net zo hilarisch als seizoen 1. :)

    Oh, en ik heb zo ongeveer een week terug op aanbevelen van mijn broertje weer Bleach gekeken voor het eerst in meer dan een jaar. Achteraf wat jammer dat ik net was gestopt vlak voordat het weer interessant begon te worden, maar ik kon wel alle fillers makkelijk overslaan zonder maandenlang wachten, yay~
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RakeStriver di nov 15, 2011 6:15 pm

    Op dit moment volg ik Boku wa Tomodachi ga Sukunai (I Don't Have Many Friends) en Shinryaku!? Ika Musume. De art van BokuTomo is goed, maar de gezichtsuitdrukkingen van de manga laten meer zien hoe elk personage in elkaar steekt, dus wat voor karakter zij hebben. Yozora bijvoorbeeld heeft een sadistisch karakter en dat zie je aan haar gezichtsuitdrukkingen (een duivels hoofd), terwijl dat in de anime niet te zien is. Het is een leuk tussendoortje.

    Ika Musume is nog altijd vermakelijk. De impact en timing van de grappen zijn altijd goed en dat heb ik nog niet vaak gezien bij comedy anime (andere is Azumanga Daioh *wink*). Voor degenen die het nog niet hebben gezien, begin eens een keer aan, het is echt vermakelijk!

    Hakurei Ninja schreef:Ik volg momenteel Gundam AGE (lol, Gundam for kids! xD) en heb twee veelbelovende afleveringen gezien van Guily Crown.

    Ik... ben er niet eens begonnen met Gundam AGE... ik weet niet wat ik er van moet denken. Willen de makers nou een groter publiek aanspreken? Of willen zij laten zien dat ook kinderen van jonge leeftijd ook kunnen vechten? Of willen de makers juist vechten met robots voor kleine kinderen promoten? ...

    En Guilty Crown ga ik nog volgen. Ik heb de website gezien van Guilty Crown voordat de anime kwam en de trailers van de anime zelf en het is gewoon supergoed!! Ff op de wachtlijst zetten..

    EDIT: oh ja, nog eentje met een goede humor: Nagasarete Airantou. Dat ik die ben vergeten! :P
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Nekotaku zo dec 04, 2011 10:29 pm

    Ben net naar de OVA van Pani Poni Dash aan het kijken. Het was een uitstekende serie. Aan te raden voor fans van Sayonara Zetsubou Sensei, en vice-versa.

    Was wel blij met deze stukjes:

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Paniponi1r.th

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Paniponi2.th
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Hakurei Ninja ma dec 05, 2011 3:02 pm

    Laatst vroeg kyr in de chatbox met welke Gundam-serie hij moest beginnen als goede introductie voor de franchise, en toen bedacht ik me dat ik eigenlijk nog echt eens Gundam Wing moest zien. Dus daar ben ik nu mee bezig. Het is uiteraard een stapje terug van SEED en 00 qua animatie en tekenstijl, en er zijn andere elementen die ik leuk vond aan SEED en 00 die ik een beetje mis, maar ondanks dat is het erg vermakelijk, en heeft het zeker zijn eigen charme.

    Gundam yay.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Tanshu ma dec 05, 2011 9:18 pm

    Nekotaku schreef:Ben net naar de OVA van Pani Poni Dash aan het kijken. Het was een uitstekende serie. Aan te raden voor fans van Sayonara Zetsubou Sensei, en vice-versa.
    Dan zal ik er zeker eens een kijkje naar nemen! :3
    Fuyres
    Fuyres
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 33

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Fuyres wo dec 07, 2011 1:03 pm

    Momenteel ben ik bezig met:
    - Queens Blade
    - Sora no Otoshimono
    - Asu no Yoichi!

    Gekeken en de rest: http://www.anime-planet.com/users/MWich/anime
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RakeStriver do dec 08, 2011 3:38 pm

    Wow Razgriz, je hebt wel een éénduidende smaak, want hoe zou ik het zeggen? Alle meiden in deze series hebben grote mammen? Niet dat het heel erg is, maar in Queen's Blade is het net een beetje tè (overigens NSFW)...

    Was laatst weer stukken Clannad aan het kijken, blijft goed.
    Fuyres
    Fuyres
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 33

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Fuyres do dec 08, 2011 4:01 pm

    RakeStriver schreef:Wow Razgriz, je hebt wel een éénduidende smaak, want hoe zou ik het zeggen? Alle meiden in deze series hebben grote mammen? Niet dat het heel erg is, maar in Queen's Blade is het net een beetje tè (overigens NSFW)...
    Gewoon toeval; ik selecteer mijn anime op verhaal, dan kwaliteit, dan verkrijgbaarheid en helemaal op het eind pas een beetje fanservice ^_^.

    Volgende op mijn lijstje: The Idolm@ster.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya do dec 08, 2011 4:10 pm

    Razgriz schreef:
    Gewoon toeval; ik selecteer mijn anime op verhaal , dan kwaliteit, dan verkrijgbaarheid en helemaal op het eind pas een beetje fanservice ^_^.

    Volgende op mijn lijstje: The Idolm@ster.
    ...Weet je dat heel zeker?

    Omdat ik de game gespeeld heb en stiekem best leuk vond heb ik de anime ook een kans gegeven, maar er gebeurde zo oogverblindend weinig dat ik het niet vol heb kunnen houden. Aan de andere kant, in sommige afleveringen was het plot/gebrek daaraan zo erg dat het waarschijnlijk juist weer leuk is als je er in een beetje melige bui naar kijkt. Veel succes in elk geval.
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RakeStriver do dec 08, 2011 4:12 pm

    Razgriz schreef:
    RakeStriver schreef:Wow Razgriz, je hebt wel een éénduidende smaak, want hoe zou ik het zeggen? Alle meiden in deze series hebben grote mammen? Niet dat het heel erg is, maar in Queen's Blade is het net een beetje tè (overigens NSFW)...
    Gewoon toeval; ik selecteer mijn anime op verhaal, dan kwaliteit, dan verkrijgbaarheid en helemaal op het eind pas een beetje fanservice ^_^.

    Volgende op mijn lijstje: The Idolm@ster.

    Idolm@ster: ik kijk het voor de plot hoor XD (ik ben na 2 minuten van de eerste aflevering gestopt. Reden: genoeg doelloze anime gezien zonder enig kwaliteit in het verhaal)

    niet om je te gaan bashen, ik kijk zelf ook wel eens fanservice, maar Queen's Blade's plot is niet zo heel diepgaand en is één en al fanservice, alleen niet meer op een gezond niveau meer, vind ik persoonlijk. Als je verhaal, kwaliteit en toch nog wat fanservice wilt die niet te storend is (of waar de makers er speciaal op gaan focusen), dan raad ik je Kiddy Grade aan. Sterk verhaal, en niet zoals de spin-off Kiddy Girl And (of zoiets), want die is echt om te janken. Dacht je een waar vervolg te krijgen met een sterk verhaal met mooie visuals, wat goed naar voren komt bij de eerste 2 minuten van de eerste aflevering, maar nee...

    EDIT: argh, Ura is mij voor geweest :P maar ik sluit me bij Ura aan, wat betreft Idolm@ster de anime.
    Fuyres
    Fuyres
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 33

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Fuyres do dec 08, 2011 4:18 pm

    Urameshiya schreef:
    Razgriz schreef:
    Gewoon toeval; ik selecteer mijn anime op verhaal , dan kwaliteit, dan verkrijgbaarheid en helemaal op het eind pas een beetje fanservice ^_^.

    Volgende op mijn lijstje: The Idolm@ster.
    ...Weet je dat heel zeker?

    Omdat ik de game gespeeld heb en stiekem best leuk vond heb ik de anime ook een kans gegeven, maar er gebeurde zo oogverblindend weinig dat ik het niet vol heb kunnen houden. Aan de andere kant, in sommige afleveringen was het plot/gebrek daaraan zo erg dat het waarschijnlijk juist weer leuk is als je er in een beetje melige bui naar kijkt. Veel succes in elk geval.

    Volgende op mijn lijstje: The Idolm@ster, dus ik heb hem nog niet gezien. Ik heb wel de vorige anime en ova gezien. De anime (Idolm@ster Xenoglossia) was erg goed vooral, omdat het van het origineel afwijkt. De ova (Idolm@ster Live for You!) was best aardig, tenminste dat vond ik ^_^.

    RakeStriver schreef:
    Razgriz schreef:
    RakeStriver schreef:Wow Razgriz, je hebt wel een éénduidende smaak, want hoe zou ik het zeggen? Alle meiden in deze series hebben grote mammen? Niet dat het heel erg is, maar in Queen's Blade is het net een beetje tè (overigens NSFW)...
    Gewoon toeval; ik selecteer mijn anime op verhaal, dan kwaliteit, dan verkrijgbaarheid en helemaal op het eind pas een beetje fanservice ^_^.

    Volgende op mijn lijstje: The Idolm@ster.

    Idolm@ster: ik kijk het voor de plot hoor XD (ik ben na 2 minuten van de eerste aflevering gestopt. Reden: genoeg doelloze anime gezien zonder enig kwaliteit in het verhaal)

    niet om je te gaan bashen, ik kijk zelf ook wel eens fanservice, maar Queen's Blade's plot is niet zo heel diepgaand en is één en al fanservice, alleen niet meer op een gezond niveau meer, vind ik persoonlijk. Als je verhaal, kwaliteit en toch nog wat fanservice wilt die niet te storend is (of waar de makers er speciaal op gaan focusen), dan raad ik je Kiddy Grade aan. Sterk verhaal, en niet zoals de spin-off Kiddy Girl And (of zoiets), want die is echt om te janken. Dacht je een waar vervolg te krijgen met een sterk verhaal met mooie visuals, wat goed naar voren komt bij de eerste 2 minuten van de eerste aflevering, maar nee...

    EDIT: argh, Ura is mij voor geweest :P maar ik sluit me bij Ura aan, wat betreft Idolm@ster de anime.

    Oke daar gaan we:
    1. Queens Blade is over de top qua fanserivce (daar ga ik bij beide mee akkoord). Deze werd me door iemand aangeraden.
    2. Kiddy Grade heb ik helemaal gezien, deze was erg goed. vooral in vergelijking met de door RakeStriver benoemde spin-off Kiddy Girl.

    (Ura: Double-post gemerged.)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya do dec 08, 2011 4:27 pm

    Razgriz schreef:
    Urameshiya schreef:
    Razgriz schreef:
    Gewoon toeval; ik selecteer mijn anime op verhaal , dan kwaliteit, dan verkrijgbaarheid en helemaal op het eind pas een beetje fanservice ^_^.

    Volgende op mijn lijstje: The Idolm@ster.
    ...Weet je dat heel zeker?

    Omdat ik de game gespeeld heb en stiekem best leuk vond heb ik de anime ook een kans gegeven, maar er gebeurde zo oogverblindend weinig dat ik het niet vol heb kunnen houden. Aan de andere kant, in sommige afleveringen was het plot/gebrek daaraan zo erg dat het waarschijnlijk juist weer leuk is als je er in een beetje melige bui naar kijkt. Veel succes in elk geval.

    Volgende op mijn lijstje: The Idolm@ster, dus ik heb hem nog niet gezien. Ik heb wel de vorige anime en ova gezien. De anime (Idolm@ster Xenoglossia) was erg goed vooral, omdat het van het origineel afwijkt. De ova (Idolm@ster Live for You!) was best aardig, tenminste dat vond ik ^_^.
    Okee, sorry, maar omdat je het had over 'selecteren op', dacht ik dat je bedoelde dat je ze er ook echt op uitzocht (voordat ze op je lijstje terechtkomen). Qua gevoel zit deze nieuwe anime dichter bij de L4Y ova, maar het is toch ook weer heel anders. Het bestaan van Xenoglossia wordt door zowel fans als makers van deze nieuwe anime over het algemeen grondig genegeerd/ontkend, dus echt garanties biedt het niet als je die leuk vond, ben ik bang. Maar geef het gerust een kans! Smaken verschillen tenslotte, dus misschien vind jij 'm wel leuk.

    En net als Rake was het niet m'n bedoeling je te bashen om een anime die je nog niet eens gezien hebt. Sorry als het zo overkwam.
    Fuyres
    Fuyres
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 33

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Fuyres do dec 08, 2011 4:37 pm

    Urameshiya schreef:En net als Rake was het niet m'n bedoeling je te bashen om een anime die je nog niet eens gezien hebt. Sorry als het zo overkwam.
    Even ter vermelding: Jullie berichten kwamen bij mij niet over om met te bashen ^_^. Gelukkig heb ik ook goede animes gezien (denk/hoop ik).
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie do jan 26, 2012 1:35 pm

    Net episode 1 gekeken van Kill Me Baby,
    ik moest echt huilen van de opening, wat een slecht nummer! X:
    Gelukkig is de ending wel tof.

    De anime zelf vond ik een beetje tegenvallen, denk niet dat ik hem ga volgen.
    Ik wacht wel tot Fate Zero weer begint!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya do jan 26, 2012 1:43 pm

    Skip schreef:Ik wacht wel tot Fate Zero weer begint!
    Daar zit ik ook op te wachten! En het is jouw schuld. T_T

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 2 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 9:51 am