Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+20
TH-chen
Yuki Kuro
cubedUranium
RemiliaxScarlet
UNOwen
NekoMithos
badkiara
Meira
Info
Toumyon
Jesse
Pshycho Maniac
Patchouli
Hakurei Ninja
Quwanti
TheScarletDevil
wolfie559
kyr2005
LightSpeedReisen
Urameshiya
24 plaatsers

    Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Jesse
    Jesse
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Goed meetrommelen op muziek

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van Jesse wo sep 14, 2011 6:01 pm

    Touhou Hisoutensoku
    Niveau: Goed, maar slecht met speciale combo attacks.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van Quwanti zo okt 02, 2011 11:30 pm

    Iemand nog behoefte in een potje ergens deze week; Hiermee doel ik op Touhou Hisoutensoku.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van Toumyon ma okt 31, 2011 7:38 pm

    Ik speelde Hisoutensoku erg erg vaak met een vriend van me online.
    Ik kan ook bijna Sanae's story op Lunatic bijna verslaan.
    Zet me maar op de lijst als:"Zeer goed". Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 3501620362

    Edit:ah en Touhou 9 ben ik gewoon:OK.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van Urameshiya di nov 01, 2011 2:01 am

    Okee, je staat erop!

    Iets heel anders, maar heeft er iemand zin binnenkort weer eens een poging te wagen met Sky Arena? Ik heb het gevoel dat het met mijn huidige internetopstelling beter zal lukken dan eerst... >.<
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van Toumyon za nov 05, 2011 11:37 am

    Hey,heeft er nog iemand zin in een paar matches(Hisoutensoku)? Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 3896134417
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van Info za nov 05, 2011 6:07 pm

    PoFV: normaal niveau
    hisoutensoku: redelijk goed
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van Toumyon za nov 05, 2011 11:30 pm

    Infinnacage schreef:PoFV: normaal niveau
    hisoutensoku: redelijk goed
    Mijn correctie aan zijn niveau.
    Hisoutensoku:En HEEL GOED met Suika.
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van Info zo nov 06, 2011 5:15 pm

    een beetje bescheidenheid mag toch wel <:V
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van Meira do maa 15, 2012 5:39 pm

    Hisoutensoku:Ik kan veel characters spelen... ben toch wel het beste met Yukari
    Hopeless Masquerade: Veel, alhoewel Miko #1 is


    Laatst aangepast door Meira op wo jul 03, 2013 10:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    badkiara
    badkiara
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van badkiara zo maa 18, 2012 4:09 pm

    Spelen mensen hier eigenlijk wel tegen elkaar? xD

    Lijkt me wel een keer leuk om te spelen weer dan.. Hisouten(soku) dan tenminste. Ben alleen niet zo goed. En ik moet het eerst weer downloaden
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van Urameshiya zo maa 18, 2012 4:24 pm

    badkiara schreef:Spelen mensen hier eigenlijk wel tegen elkaar? xD
    Jazeker! Maar volgens mij bijna alleen Soku. ^^;
    badkiara
    badkiara
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van badkiara zo maa 18, 2012 4:29 pm

    Urameshiya schreef:
    badkiara schreef:Spelen mensen hier eigenlijk wel tegen elkaar? xD
    Jazeker! Maar volgens mij bijna alleen Soku. ^^;

    Best begrijpelijk :p in ieder geval lijkt het mij wel is leuk om tegen iemand te spelen dan, ben alleen niet goed dus tja.. wees niet al te pro plox :3
    NekoMithos
    NekoMithos
    Veelzijdige Phantasmagorist


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Kogels berekenen.

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van NekoMithos zo maa 18, 2012 6:11 pm

    Ik zal hier ook maar eens in posten. Ik speel redelijk wat Soku en PoFV. De laatste keer dat ik soku speelde met Myon hadden we spannende matches, ik neem aan dat ik dan ook zeer goed ben? Als voor PoFV, Bovengemiddeld.

    Trouwens, die rankings voor Soku moeten waarschijnlijk gewijzigd worden, ik heb nog veel betere spelers gezien o_o;
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van Urameshiya zo maa 25, 2012 4:53 pm

    NekoMithos schreef:Ik zal hier ook maar eens in posten. Ik speel redelijk wat Soku en PoFV. De laatste keer dat ik soku speelde met Myon hadden we spannende matches, ik neem aan dat ik dan ook zeer goed ben? Als voor PoFV, Bovengemiddeld.

    Trouwens, die rankings voor Soku moeten waarschijnlijk gewijzigd worden, ik heb nog veel betere spelers gezien o_o;
    Sorry, ik was dit topic even helemaal uit het oog verloren, maar ik heb je aan de lijstjes toegevoegd.

    En maak je maar geen zorgen om de nauwkeurigheid van de Soku-lijst. Het gaat om een schatting van de leden hier ten opzichte van elkaar, die iedereen bovendien zelf gegeven heeft. Dat er betere spelers zijn maakt niet zoveel uit.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van UNOwen zo maa 25, 2012 10:16 pm

    Zet me bij Soku maar met "Erg laag", en bij PoFV ook "erg laag" lol. Vandaag m'n eerste soku matchen gespeeld, werd meestal afgemaakt maar ik had erg veel lol :D

    Gesponsorde inhoud


    Het (online) multiplayer-Touhou topic - Pagina 2 Empty Re: Het (online) multiplayer-Touhou topic

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 6:55 am