Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
draakedan
Urameshiya
Remilia~
TheEternalMokou
Shiro
Khelekgil
TH-chen
11 plaatsers

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van TH-chen ma dec 31, 2012 3:17 am

    Hierbij geef ik het woord aan Akyu:

    Mijn naam is Akyuu Hieda.
    TvH heeft mij gevraagd of ik jullie kon helpen met het bijhouden van al jullie RP avonturen.
    Het lijkt me een eer om dit te gaan doen en een aanwinst voor mijn Collectie.

    In deze topic gaan we jouw personage en RP registeren.
    De bedoeling hiervan is om een overzicht te hebben van alle RP's die afspelen op de RP-zone van TvH. Deze topic zal ook gebruikt worden om vragen te stellen en antwoord te geven op de vraag. Op deze manier blijven de RP-topic netjes en schoon.
    Dan gaan we nu wat dingetjes vastleggen.


    **Nieuwe RP Topic**
    Voor mensen die een RP willen aanmaken zou ik het fijn vinden als ze deze punten hieronder willen toevoegen in hun Topic.
    Indien je meer wilt toevoegen dan mag dat natuurlijk ook.


    • Deze RP wordt bijgehouden door Hiede no Akyuu. en dan de URL van je RP
    • Uitleg
    • Regels
    • Bekende Rollen invoeren.


    **Het registeren van nieuwe RP en RP-personage**
    Dit is de standaard Sheet die je invult wanneer je mee wilt doen met een RP.

    Verhaal: _______________________
    Naam: ________________________
    RP personage: _________________
    *Speciale Informatie: _____________

    * = hoeft niet perse ingevuld worden

    Indien je een nieuwe RP maakt, zet dan eerst boven aan je post "Nieuwe RP aangemaakt:" + de url.

    voorbeeld:

    Nieuwe RP aangemaakt: https://hakugyokuro.actieforum.com/t715-chen-s-story-voorbeeld-rp
    Verhaal: Chen's Story (voorbeeld RP)
    Naam: TH-chen
    RP personage: Chen
    *Speciale Informatie: Dit is het verhaal van Chen voordat ze Ran ontmoette. Chen heeft nu maar 1 staart in plaats van 2.

    Verhaal: Chen's Story (voorbeeld RP)
    Naam: RandomAccount 1234567890
    RP personage: InuKami
    *Speciale Informatie: Een Original Character die Chen dwarszit omdat hij een Hond youkai is.

    Nu zijn de RP en de rollen geregistreerd.


    **Een vraag stellen en beantwoorden**
    Een vraag of opmerking stellen doe je hier op de "Chronicles Topic".
    Vermeld hierbij:
    Verhaal:_____________________________
    Vraag/opmerking: _____________________

    De vraag wordt even gesteld door: RandomAccount1234567890
    Verhaal: Chen's Story(voorbeeld RP)
    Vraag: Hoe sterk is de aardbeving?

    Antwoord geven doe je door te Citeren op de post van die persoon.


    Verder zal ik een Overzicht bijhouden van alle verhalen die onderdeel zijn van de RP Chronicles.


    RP verhaalDeelnemers Status
    Officiele Touhou RP Topic: Schadow Cloon Arc 13 TH-chen schrijft de finale.
    Chen's Story(voorbeeld RP)2 Dood
    TheEternalMokou's World of Dominance (Chatbox RP)6 Dood
    Veranderingen in het verleden maakt de realiteit in het heden (RP) 0 Dood
    Aya's BunbunmaruStijgendDood
    Touhou Roleplay: arc 25Nieuw
    Dan rest mij nu niks meer en kunnen jullie beginnen.
    Ik hoop dat ik mooie verhalen kan toevoegen aan mijn Gensokyo boeken collectie.

    -Akyuu Hieda-


    Laatst aangepast door TH-chen op di dec 03, 2013 4:56 pm; in totaal 10 keer bewerkt
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van TH-chen vr jan 04, 2013 5:05 pm

    Er is een nieuwe RP aangemaakt.
    Deze bestaat langer dan de topic zelf dus alleen de URL wordt nu gegeven.

    https://hakugyokuro.actieforum.com/t719-theeternalmokou-world-of-dominance-rp-informatiesamenvatting#34601

    Voeg je toe bij Mokou en ga dood of ga als nog dood. muwhahahahaha
    Khelekgil
    Khelekgil
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : professionele ronin (niet tevreden geld terug)

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van Khelekgil vr jan 04, 2013 6:18 pm

    beste chen is het mogelijk om mijn slaaf titel aan te passen tot ronnin? (in het mokou world of dominance topic wel te verstaan)
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van TH-chen za jan 05, 2013 2:08 am

    Khelekgil schreef:beste chen is het mogelijk om mijn slaaf titel aan te passen tot ronnin? (in het mokou world of dominance topic wel te verstaan)

    Aanpassing is gebeurd.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van Shiro za jan 05, 2013 2:05 pm

    Verhaal:Mokou's world of dominance
    Vraag: Hoe werkt een chatbox Roleplay? Spreek je eerst een tijd af en ga je dan met de rest van de groep RP-en, of gaat het gewoon randomly verder als er genoeg mensen van die roleplay in de chatbox zijn? Of nog heel iets anders?
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van TheEternalMokou za jan 05, 2013 2:35 pm

    Shiro schreef:Verhaal:Mokou's world of dominance
    Vraag: Hoe werkt een chatbox Roleplay? Spreek je eerst een tijd af en ga je dan met de rest van de groep RP-en, of gaat het gewoon randomly verder als er genoeg mensen van die roleplay in de chatbox zijn? Of nog heel iets anders?
    Nou, het begint meestal randomly. Dan zeg ik soms tegen een random persoon: 'Is het niets iets voor jou, ons geweldige team joinen en een luxe leven lijden vol liefde, geluk en plezier?' of iets in die richting. Dan gaat de rest vanzelf. Meestal doe ik dat inderdaad als er genoeg mensen van deze rp op dat moment toevallig in de chatbox zijn. Dusja, t gaat allemaal een beetje vanzelf. Als je er een keer bij bent wordt alles verder wel duidelijk.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van Remilia~ za jan 05, 2013 3:13 pm

    Dus even : dit geldt alleen voor nieuwe RP's?
    Ik heb het Weerwolven van Hakuro spel geïntroduceerd op het forum, maar aangezien het nu al best wel oud is, hoeft het niet toch?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van Urameshiya za jan 05, 2013 3:19 pm

    Remilia~ schreef:Dus even : dit geldt alleen voor nieuwe RP's?
    Ik heb het Weerwolven van Hakuro spel geïntroduceerd op het forum, maar aangezien het nu al best wel oud is, hoeft het niet toch?
    RP-topics en personages worden alleen hier bijgehouden als de maker van het RP-topic dat graag wil. Of dat is tenminste hoe ik het begrepen had. Het is sowieso niet verplicht.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van TH-chen za jan 05, 2013 3:24 pm

    Urameshiya schreef:
    Remilia~ schreef:Dus even : dit geldt alleen voor nieuwe RP's?
    Ik heb het Weerwolven van Hakuro spel geïntroduceerd op het forum, maar aangezien het nu al best wel oud is, hoeft het niet toch?
    RP-topics en personages worden alleen hier bijgehouden als de maker van het RP-topic dat graag wil. Of dat is tenminste hoe ik het begrepen had. Het is sowieso niet verplicht.

    Nee inderdaad. Dit geld alleen voor de nieuwe RP's of eventuele RP waar het aan gevraagd wordt zoals "The Offical Touhou RP Topic" of indien de maker ervan ernaar vraagt om erbij te komen.

    Weerwolven van Hakuro is na mijn gevoel wel goed ontwikkeld na zoveel rondes van Weerwolven en is dus niet nodig in mijn ogen.
    Het zal zeker druk worden dan maar dit is meer voor de nieuwere rp's.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van TH-chen do jan 10, 2013 9:27 pm

    Er is een nieuwe RP aangemaakt.
    Veranderingen in het verleden maakt de realiteit in het heden

    Zelf heb ik nog geen rol vastgesteld omdat ik nog bezig ben met het afmaken van Official touhou RP Topic.
    En ik begin het jammer te vinden dat de RP aan het slapen is terwijl ik weet dat er hele creatieve mensen rond lopen hier.

    Ik hoop dat er weer mensen meedoen met deze RP.

    Met vriendelijke groet,

    Th-chen
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van TH-chen za apr 20, 2013 5:03 pm

    Er is een nieuwe RP aangemaakt door Rage!!!
    Aya's Bunbunmaru

    Inschrijving is niet verplicht. Dit is een vrije RP.
    Leuk bedacht Rage. Ik zal hier ook zeker een stukje op gaan zetten.

    Ik hoop dat jullie meedoen met deze RP.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van TH-chen di dec 03, 2013 1:16 am

    Er is een nieuw Roleplay topic aangemaakt
    Touhou Roleplay- Arc 2

    Graag hier inschrijven zodat de hoofdtopic schoonblijft voor rp-use.
    Dit is een vrije RP en we zullen zien waar de story ons brengt.

    Veel plezier met rp-ing
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van draakedan di dec 03, 2013 7:53 am

    Verhaal: Touhou Roleplay: Arc 2
    Naam: draakedan
    RP personage: Kanako Yasaka
    *Speciale Informatie: geen
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van Reym di dec 03, 2013 11:12 am

    Touhou Roleplay: Arc 2
    Naam: Reym
    RP personage: Tsukumo Benben
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van homemadecupcake di dec 03, 2013 2:50 pm

    Touhou Roleplay: arc 2
    Naam: Homemadecupcake
    Als Nue Houjuu

    Gesponsorde inhoud


    Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie) Empty Re: Hieda no Akyuu's RP Chronicles (Algemeen RP- en Personage Registratie)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 2:00 pm