Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
Toumyon
Touyoumu
Sophie
Urameshiya
8 plaatsers

    Bevestigde ledengroep

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Bevestigde ledengroep Empty Bevestigde ledengroep

    Bericht van Urameshiya ma okt 22, 2012 6:13 pm

    Update (19 mei 2013): De gebruikersgroep heet nu 'bevestigde leden'.




    Het deel van het forum met de naam De Weg van Heroverweging was tot nu toe onzichtbaar voor gasten en zichtbaar voor alle leden. Omdat het heel makkelijk is om een account aan te maken op dit forum, en ik eigenlijk geen zin heb om dat moeilijker te gaan maken, heb ik dit systeem veranderd.

    De Weg van Heroverweging en het subforum over cons en meets zijn vanaf nu alleen nog maar zichtbaar voor de leden van de gebruikersgroep Toegang tot DWvH-subforum. In principe worden alle leden toegelaten tot deze groep, maar de truc is dat ik iedereen handmatig toe moet laten. Zo kunnen we gemakkelijk voorkomen dat o.a. trolls toegang krijgen tot dit gedeelte van het forum.

    Het merendeel van de huidige leden heb ik al toegevoegd aan deze groep. Het zou kunnen dat ik hier en daar iemand over het hoofd gezien heb, dus als je geen toegang meer hebt tot het DWvH-board en dat wel zou willen, PM mij dan eventjes, of vraag zelf lidmaatschap van de Toegang tot DWvH-subforum-groep aan. Je kunt toelating aanvragen via de knop 'groepen' in het menu bovenaan het forum.

    Ook nieuwe leden kunnen op deze manier toelating aanvragen. De vuistregel die ik daarbij hanteer is dat je minstens een week op het forum moet zijn en minstens 10 posts moet hebben. In de praktijk weten we van de meeste mensen natuurlijk veel sneller dat ze geen trolls of spammers zijn, dus dit is geen absolute vereiste.


    Laatst aangepast door Urameshiya op zo mei 19, 2013 4:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Bevestigde ledengroep Empty Re: Bevestigde ledengroep

    Bericht van Sophie ma okt 22, 2012 6:15 pm

    Je bent mij vergeten ;__;
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Bevestigde ledengroep Empty Re: Bevestigde ledengroep

    Bericht van Urameshiya ma okt 22, 2012 6:23 pm

    Skip schreef:Je bent mij vergeten ;__;
    Het spijt me! Je hebt nu weer toegang als het goed is! Bevestigde ledengroep 2883537450
    Touyoumu
    Touyoumu
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Onderduiken in de zee met Myon

    Bevestigde ledengroep Empty Re: Bevestigde ledengroep

    Bericht van Touyoumu ma okt 22, 2012 7:37 pm

    je bent mij ook vergeten :c
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Bevestigde ledengroep Empty Re: Bevestigde ledengroep

    Bericht van Urameshiya ma okt 22, 2012 7:51 pm

    Touyoumu schreef:je bent mij ook vergeten :c
    Nee toch? Ik zou zweren dat ik je toegevoegd heb aan de groep... Weet je zeker dat je het De Weg van Heroverweging-board niet kunt zien? Als dat zo moet er namelijk iets anders mis zijn...
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Bevestigde ledengroep Empty Re: Bevestigde ledengroep

    Bericht van Toumyon ma okt 22, 2012 7:59 pm

    Urameshiya schreef:
    Touyoumu schreef:je bent mij ook vergeten :c
    Nee toch? Ik zou zweren dat ik je toegevoegd heb aan de groep... Weet je zeker dat je het De Weg van Heroverweging-board niet kunt zien? Als dat zo moet er namelijk iets anders mis zijn...

    Ah, dat is mijn fout dan.
    ik dacht dat ze er niet bij stond, omdat ze niet zichtbaar was op de groeps lijst, maar nu kwam ik er achter dat de groeps lijst niet iedereen laat zien van A tot Z.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Bevestigde ledengroep Empty Re: Bevestigde ledengroep

    Bericht van Urameshiya ma okt 22, 2012 8:03 pm

    Het valt niet zo op omdat de paginalinks op een beetje vreemde positie staan, maar de lijst met groepsleden heeft meerdere pagina's.
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Bevestigde ledengroep Empty Re: Bevestigde ledengroep

    Bericht van Nephilith ma okt 22, 2012 9:50 pm

    Hmm ik heb in mijn tijd hier nog geen trolls gezien, ervaring hiermee gehad hier?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Bevestigde ledengroep Empty Re: Bevestigde ledengroep

    Bericht van Urameshiya ma okt 22, 2012 9:58 pm

    Nephilith schreef:Hmm ik heb in mijn tijd hier nog geen trolls gezien, ervaring hiermee gehad hier?
    Jazeker, maar het is toch voornamelijk uit voorzorg.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Bevestigde ledengroep Empty Re: Bevestigde ledengroep

    Bericht van Nekotaku di okt 23, 2012 12:14 am

    Een uitstekende beslissing, Ura. Dank aan de persoon die dit suggereerde (Rage, denk ik?)
    En het feit dat je er geen harde vereisten op plakt maar meer richtlijnen toont eens te meer aan dat dit forum wordt beheerd met gezond verstand in plaats van draconische regels of machtslust. Dat is zeldzaam, weet je.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Bevestigde ledengroep Empty Re: Bevestigde ledengroep

    Bericht van T di okt 23, 2012 9:35 am

    Ik ben het met Neko eens, dit is een slim systeem!
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Bevestigde ledengroep Empty Re: Bevestigde ledengroep

    Bericht van RemiliaxScarlet wo okt 24, 2012 5:45 pm

    Ik ben het ook met Neko en T eens. Super handig! Bevestigde ledengroep 865054836

    Gesponsorde inhoud


    Bevestigde ledengroep Empty Re: Bevestigde ledengroep

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 7:46 pm