Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+36
Scarlet
Graan
Maribel Hearn
TH-chen
211nafsimreK
Bakuhatsu
draakedan
Reym
TanukiTyfoon
Slaz
RakeStriver
Fuyres
Nickolas⑨
Kip
T
BaksteenComrade
LightSpeedReisen
NekoMithos
Info
Ranfox
Pshycho Maniac
Nekotaku
Sophie
Toumyon
Quwanti
Michiresu
Koishi~
Helepolis
TheScarletDevil
kyr2005
Tanshu
wolfie559
Hakurei Ninja
Rage
Patchouli
Urameshiya
40 plaatsers

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Tanshu do sep 29, 2011 12:44 pm

    Rage schreef:Kon bij Abunai die gozer niet vinden van Animecon, wel jammer hij had wat leuke Touhou boekjes ;P
    Die met die doujins? Ik had die dag dus een Flandre cosplay aan, en hij riep me elke keer als ik de dealerroom inkwam. O_o
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Rage do sep 29, 2011 1:20 pm

    Tanshu schreef:
    Rage schreef:Kon bij Abunai die gozer niet vinden van Animecon, wel jammer hij had wat leuke Touhou boekjes ;P
    Die met die doujins? Ik had die dag dus een Flandre cosplay aan, en hij riep me elke keer als ik de dealerroom inkwam. O_o

    xD en Jezus wat ie allemaal wel niet zong.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Tanshu do sep 29, 2011 3:52 pm

    Rage schreef:
    Tanshu schreef:
    Rage schreef:Kon bij Abunai die gozer niet vinden van Animecon, wel jammer hij had wat leuke Touhou boekjes ;P
    Die met die doujins? Ik had die dag dus een Flandre cosplay aan, en hij riep me elke keer als ik de dealerroom inkwam. O_o

    xD en Jezus wat ie allemaal wel niet zong.

    Haha, inderdaad. xD


    Anyhoo. Ik heb nu foto's van mijn (vrij kleine) Touhou-verzameling.
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 HNI_0011
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 HNI_0010
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 HNI_0012



    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Tanshu zo okt 02, 2011 4:08 pm

    Urameshiya schreef:@Tanshu: Yay, foto`s! Die Gensokyo no Ou-doujinshi klinkt vaag bekend (de titel dan) - alsof ik `m wel eens gelezen heb, bedoel ik... is dat dat verhaal dat ik denk dat het is...? XD
    Ik vrees van wel. Ik schrok me te pletter toen ik hem thuis opensloeg. O_o
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van wolfie559 wo okt 05, 2011 4:02 pm

    was die dan zo eng ofzo?
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Tanshu wo okt 05, 2011 9:55 pm

    wolfie559 schreef:was die dan zo eng ofzo?
    Um. Hou het er maar op dat ik nooit meer op dezelfde manier naar Rinnosuke kan kijken.
    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Helepolis do okt 06, 2011 9:04 am

    King of Gensokyo (Gensokyo no Ou) is een 'ecchi' doujin. Rinnosuke is daar niet echt een lieverdje, om het zomaar te noemen. Volgens mij is het een R18 doujin (18+)
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 26

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Koishi~ do okt 06, 2011 9:09 pm

    Helepolis schreef:King of Gensokyo (Gensokyo no Ou) is een 'ecchi' doujin. Rinnosuke is daar niet echt een lieverdje, om het zomaar te noemen. Volgens mij is het een R18 doujin (18+)

    Oke, weer iets dat ik weet dat ik het niet moet lezen.
    bedankt voor de info. xD
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van wolfie559 vr okt 07, 2011 8:02 am

    creeeeeeepy
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya vr okt 07, 2011 9:02 am

    Ooh, nu weet ik weer waarom het me bekend voorkwam. Degene die ik wel eens gelezen had was Gensokyo no Ou vs Cirno, een soort spinoff daarvan. Maar die was niet 18+ hoor, voor zover ik me kan herinneren.

    Overigens, ik heb een catalogus (=toegangskaartje) besteld voor een groot Touhou-only evenement dat hier volgende maand in de buurt (= 200km verderop ^^;) gehouden wordt. Ik ga deze maand dus heel zuinig leven zodat ik hier naderhand weer een aardige buit kan laten zien. XD

    kyr2005 schreef:
    Urameshiya schreef:
    Nouja, zoiets van, ik stuur het met de post naar je op als je mij de prijs plus verzendkosten op paypal stort? De reden dat dat goedkoper zou kunnen zijn dan anders, is dat ik, anders dan de websites die hetzelfde voor je kunnen doen, geen winstoogmerk heb. Maar zoals ik al zei, dat kan sowieso niet echt zolang ik niet regelmatig online kan zijn. ><

    Daar wil ik misschien wel gebruik van maken ja~
    Ik heb net even de kosten van internationale postverzendingen bekeken, en bij wijze van indicatie: TH13/Ten Desires zou je op die manier ongeveer 17 euro kosten. Toch nog aardig wat goedkoper dan Palet of Jlist dus.
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Michiresu za okt 22, 2011 8:42 pm

    vandaag gekocht op FACTS:
    https://2img.net/h/i1109.photobucket.com/albums/h436/michiresu/loot.png

    wonder boven wonder was er toch 1 iemand die touhou stuff verkocht vooral doujinshi al heb ik geen gekocht omdat ik ze niet echt kan lezen >_<
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya zo okt 23, 2011 12:49 pm

    Dat er een iemand was is inderdaad al heel wat! XD Hoe zijn de albums trouwens, zijn ze goed?

    En nog veeeel belangrijker, heb je nog reacties op je reclamebord gekregen?
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Tanshu vr okt 28, 2011 11:21 pm

    *is nog steeds verdoofd door vreugde*
    Spoiler:
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya ma nov 07, 2011 4:40 pm

    Urameshiya schreef:Overigens, ik heb een catalogus (=toegangskaartje) besteld voor een groot Touhou-only evenement dat hier volgende maand in de buurt (= 200km verderop ^^;) gehouden wordt. Ik ga deze maand dus heel zuinig leven zodat ik hier naderhand weer een aardige buit kan laten zien. XD
    ↑Dat was dus afgelopen zondag, dus ik ga m'n belofte nakomen en hier een aardige buit laten zien. Ik zal alles maar tussen spoiler-tags zetten, want het wordt het een lange en plaatjes-zware post. Wie daar geen trek in heeft moet dus maar niet klikken. ^^;

    Spoiler:
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Quwanti ma nov 07, 2011 4:47 pm

    *sobsob* Je maakt me nu toch wel een beetje jaloers met die albums, en vooral die handtekening. ^^;
    Dat boek met data en analyses klinkt wel interessant. Als ik het kon lezen had ik het graag ook eens willen inzien. ・3・

    Gesponsorde inhoud


    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 2 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 9:20 pm