Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Rage
Tritium
Princess Sylvysprit
T
Yukari
Urameshiya
10 plaatsers

    Openstaande vacatures Trappen van Hakugyokuro

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Openstaande vacatures Trappen van Hakugyokuro - Pagina 2 Empty Re: Openstaande vacatures Trappen van Hakugyokuro

    Bericht van Urameshiya vr jan 27, 2017 9:08 pm

    Geachte heer [i]Manfræd (graaf van Manfrædia)[/i],

    Graag nodigen wij u uit voor een kennismakingsgesprek in vergaderlocatie McDonald's. Ter voorbereiding willen wij u vast vragen welk AH huismerk zoutje het best bij u past, en in welke McDonald's saus (exclusief mayonaise) u die het liefste doopt.

    Hoogachtend,
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Openstaande vacatures Trappen van Hakugyokuro - Pagina 2 Empty Re: Openstaande vacatures Trappen van Hakugyokuro

    Bericht van Manfred zo jan 29, 2017 10:47 pm

    Urameshiya schreef:Graag nodigen wij u uit voor een kennismakingsgesprek in vergaderlocatie McDonald's.
    Dank u wel voor de uitnoding. Ik stel dan voor om de McDonald's's vestiging in de buurt van de MangaKissa te kiezen, adres Lange Viestraat 3, 3511 BK  Utrecht.

    Ter voorbereiding willen wij u vast vragen welk AH huismerk zoutje het best bij u past, en in welke McDonald's saus (exclusief mayonaise) u die het liefste doopt.
    Dat zal zijn: AH Zout­jes uit de oven olijf-ore­ga­no, met zoetzure saus.

    Ik hoop nu daadwerkelijk binnenkort aan de bloei van ThV bij te mogen dragen, Manfræd (graaf van Manfrædia).
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Openstaande vacatures Trappen van Hakugyokuro - Pagina 2 Empty Re: Openstaande vacatures Trappen van Hakugyokuro

    Bericht van Princess Sylvysprit zo jan 29, 2017 11:39 pm

    [i]Manfræd (graaf van Manfrædia)[/i] schreef:
    Urameshiya schreef:Graag nodigen wij u uit voor een kennismakingsgesprek in vergaderlocatie McDonald's.
    Dank u wel voor de uitnoding. Ik stel dan voor om de McDonald's's vestiging in de buurt van de MangaKissa te kiezen, adres Lange Viestraat 3, 3511 BK  Utrecht.

    Ter voorbereiding willen wij u vast vragen welk AH huismerk zoutje het best bij u past, en in welke McDonald's saus (exclusief mayonaise) u die het liefste doopt.
    Dat zal zijn: AH Zout­jes uit de oven olijf-ore­ga­no, met zoetzure saus.

    Ik hoop nu daadwerkelijk binnenkort aan de bloei van ThV bij te mogen dragen, Manfræd (graaf van Manfrædia).
    Als dit echt gaat gebeuren wil ik er bij zijn, ik moet dit zien.

    Gesponsorde inhoud


    Openstaande vacatures Trappen van Hakugyokuro - Pagina 2 Empty Re: Openstaande vacatures Trappen van Hakugyokuro

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 8:38 am