Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Kazatski
Snakke
Urameshiya
Zigzagwolf
redtails
Princess Sylvysprit
Maribel Hearn
Yukari
Ledian
Graan
Nekotaku
Tritium
T
17 plaatsers

    Political Compass - Waar sta jij?

    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Political Compass - Waar sta jij? - Pagina 3 Empty Re: Political Compass - Waar sta jij?

    Bericht van Bakuhatsu di jan 19, 2016 10:26 pm

    Het is niet zo vreemd aangezien regeringen, well, regeren, en we allemaal een kapitalistisch systeem hebben.

    Van landen als Hongarije is bekend dat de regering behoorlijk naar rechts (nationalistisch) autoritair neigt. Ze zijn decenia lang overheerst geweest door de Sovjet-Unie en zijn bezig om hun eigen identiteit terug te vinden. Dat zie je nu ook heel erg in Polen met hun nieuwe regering.
    De positie van Frankrijk is misschien te verklaren door Hollande. Laatst was er een wet aangenomen die bepaalt dat modellen een minimaal BMI moeten hebben, als voorbeeld.
    En wat Nederland betreft, ik neem aan dat we behoorlijk liberaal moeten zijn als handelsnatie? En we staan bekend als belastingparadijs. Terwijl we toch een traditie hebben van regeren met de PvdA. Aan de andere kant, ze maken wel vaak compromissen voor de VVD...

    Ik ben benieuwd waar landen als Cuba en tot voor kort Venezuela zouden staan volgens hun. (Venezuela heeft 17 jaar een solialistisch regime gehad, maar die zijn pas weggestemd, hoewel Maduro weigert om op te stappen :/ )
    NekoMithos
    NekoMithos
    Veelzijdige Phantasmagorist


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Kogels berekenen.

    Political Compass - Waar sta jij? - Pagina 3 Empty Re: Political Compass - Waar sta jij?

    Bericht van NekoMithos wo jan 20, 2016 10:21 am

    Ik was verveeld en besloot hem ook te maken~

    Political Compass - Waar sta jij? - Pagina 3 Chart?ec=-7.25&soc=-3

    Het resultaat verbaast me niet echt, Altijd al geweten dat ik daar ergens stond~
    Alcus
    Alcus
    Zilveren Soku Grootmeester


    Political Compass - Waar sta jij? - Pagina 3 Empty Re: Political Compass - Waar sta jij?

    Bericht van Alcus di feb 09, 2016 4:04 pm

    Political Compass - Waar sta jij? - Pagina 3 YvztW7v

    Zigzagwolf schreef:Wel moet ik zeggen dat ik het bij sommigen een beetje zal moeten inschatten, wat de coördinaten zijn "dus die cijfertjes boven je uitkomst. heb ik die niet dan kijk ik bij welk vakje je zit en gok ik ongeveer hoeveel 'ie verschoven is."

    Bij heel veel images kun je aan de image link de exacte positie zien (als ze niet als plaatje zijn opgeslagen en weer geüpload zijn). Afhankelijk van je browser kun je het ook zien als je er rechts op klikt. Bij mij zou er bijvoorbeeld "Open Image (chart?ec=-6.13&soc=-7.38)" staan, als ik het niet als capture op imgur had geüpload.
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Political Compass - Waar sta jij? - Pagina 3 Empty Re: Political Compass - Waar sta jij?

    Bericht van Zigzagwolf do jul 14, 2016 7:09 pm

    Political Compass - Waar sta jij? - Pagina 3 Ij2Tubr
    Hier is (eindelijk) dus de TvH chart, bedankt voor de tip Alcus, ik kwam er daardoor dus achter dat bijna iedereen in zijn of haar link ook coördinaten had (behalve een paar leden, maar ik heb ervoor gezorgd dat het zelfs dan nog zo accuraat als mogelijk is.)

    (Arme T, je bent onzichtbaar.)

    Ik ben hier heel laat mee, maar liever laat dan nooit!

    Mijn resultaat en Maribel Hearn's resultaat zijn recenter dan de posts hier op het forum.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Political Compass - Waar sta jij? - Pagina 3 Empty Re: Political Compass - Waar sta jij?

    Bericht van Graan za jul 16, 2016 12:59 am

    Het zal niet de eerste keer zijn dat ik negatief scoor op sociaal vlak.
    Kazatski
    Kazatski
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben

    Political Compass - Waar sta jij? - Pagina 3 Empty Re: Political Compass - Waar sta jij?

    Bericht van Kazatski vr sep 02, 2016 5:13 am

    Het lijkt wel bijna een Bermudadriehoek

    Gesponsorde inhoud


    Political Compass - Waar sta jij? - Pagina 3 Empty Re: Political Compass - Waar sta jij?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 3:06 am