Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+8
Ranfox
redtails
Graan
Rage
TH-chen
Scarlet
Maribel Hearn
Urameshiya
12 plaatsers

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Urameshiya di okt 27, 2015 7:59 pm

    Bedankt allemaal voor het meedoen aan de TvH Renaissancemaand! Dankzij jullie enthousiaste bijdrages is de afgelopen september een van de actiefste maanden geweest in de recente forumgeschiedenis.

    Alle challenges zijn nu gesloten, dus het is tijd voor de definitieve uitslag! De top 5 van het leaderboard is er als volgt uit komen te zien:

    1. Maribel Hearn - 1119 punten
    2. Kazatski - 886 punten
    3. Ranfox - 705 punten
    4. Snakke - 549 punten
    5. TanukiTyfoon - 502

    Gefeliciteerd!

    Voor deze 5 winnaars zijn er 5 bescheiden prijzen beschikbaar, en het is de bedoeling dat de nummer 1 (Maribel dus) daarbij als eerste een prijs uit mag kiezen, daarna de nummer 2, enzovoorts. Een prijs kan niet twee keer gekozen.

    De prijzen waaruit gekozen kan worden zijn als volgt:
    - Gratis toegang tot de eerstvolgende Yuyucon (Datum nog niet definitief, maar we streven naar 9 januari)
    - Een Mystia/Flandre/Remilia/Yukari/Yuyuko-hoedje van Sophie 
    - Een (eenvoudige) tekening van Jochem
    - Een nieuwe custom smiley naar keuze op 't forum van Qu
    - Handtekening van Claudius de Regenboogslang

    Ik zou om te beginnen dus Maribel willen vragen om door te geven welke prijs hij zou willen!

    Daarnaast is er nog een extra prijs voor iedereen die meer dan 100 punten gehaald heeft: een forumtitel naar keuze! Wie hierop aanspraak wil maken kan zijn/haar gewenste forumtitel hier posten of per PM naar mij sturen. Weet je niet meer of je wel of geen 100 punten had? Geen punt, hier kun je de volledige scorelijst bekijken!


    Laatst aangepast door Urameshiya op di okt 27, 2015 8:20 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Maribel Hearn di okt 27, 2015 8:15 pm

    Yay! :D Ik heb absoluut genoten van de Renaissance en ben vooral blij dat ik die maand veel heb kunnen bijdragen aan de activiteit van TvH, waar ik om geef. :) Ik ben op het moment misschien niet zo levendig, maar ja ik had ook wel veel gepost in september. En het gaat veranderen! Ik heb nog wel wat topics / posts in gedachten. Ik ben op het moment gewoon vooral met m'n andere community (Pokemon Online) bezig.

    Het is wel moeilijk om te kiezen welke prijs ik nou wil... *luxeprobleem* xD Maar ik kies toch voor de custom smiley, en dan wel een vrolijk kijkende Maribel met koptelefoon als dat kan, om te representeren dat ik OST zit te beluisteren. Een leuk plaatje als vervanger voor "d^_^b". c:

    Geldt die forumtitel trouwens ook voor mij en de andere top 5-mensen, bovenop onze prijzen? Zo ja, dan wil ik die graag nog even laten wachten, totdat ik UFO Lunatic heb gehaald, waarna ik de titel Touhoucompletionist kan aannemen. :) Of wat voor titel dan ook goed het 1cc'en van alles van Windows Touhou goed representeert. (Completionist betekent immers slechts dat je gewoon iemand bent die voor 100% gaat, niet dat je dat dan ook gehaald hebt.) Ik laat het nog wel horen.


    Laatst aangepast door Maribel Hearn op di okt 27, 2015 8:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Urameshiya di okt 27, 2015 8:20 pm

    ^Gefeliciteerd, Maribel! De titel geldt uiteraard ook voor de top 5, en je mag 'm uiteraard ook later 'gebruiken'. Laat maar weten wanneer je 'm wilt aanpassen!

    Kazatski kan nu als volgende een prijs kiezen!
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Scarlet di okt 27, 2015 8:41 pm

    Gefeliciteerd iedereen~!

    Mag ik mijn custom name claimen als "The Scarlet Devil"?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Urameshiya di okt 27, 2015 8:43 pm

    ^Geregeld!
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van TH-chen di okt 27, 2015 8:44 pm

    Mag ik vragen wie in godsnaam Claudius de regenboogslang is?

    Gefeliciteerd Top 5
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Scarlet di okt 27, 2015 8:48 pm

    Urameshiya schreef:^Geregeld!
    Thx~! Tanuki vroeg zich af hoe hij op 5 is gekomen eigenlijk?
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Rage di okt 27, 2015 9:11 pm

    Ik wil de titel "Über-Senpai" :D
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Graan di okt 27, 2015 10:18 pm

    Ik zou als titel ook graag "Graan" willen.
    redtails
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van redtails di okt 27, 2015 11:02 pm

    TH-chen schreef:Mag ik vragen wie in godsnaam Claudius de regenboogslang is?

    Gefeliciteerd Top 5
    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking T49uiiR

    CLAUDIUS


    Spoiler:
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Ranfox wo okt 28, 2015 1:33 pm

    Whoei, gefeliciteerd mede-winnaars! :3 Het was een toffe maand! Nu is het nog de vraag welke prijs ik wil hebben. XD Zijn allemaal leuke opties namelijk.
    Kazatski
    Kazatski
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Kazatski wo okt 28, 2015 11:27 pm

    Ik kies voor gratis toegang tot de eerstvolgende Yuyucon. Het voelt trouwens best wel raar om in de top 5 te staan en ik voel me best wel schuldig over hoeveel posts ik in 1 maand heb gemaakt, vooral in vergelijking met hoeveel ik verder (heb ge)post TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking 3524449415
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Ranfox do okt 29, 2015 1:00 pm

    Oeh, dan ga ik voor de tekening van onze Jochem. #tekenskillz <3
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Bakuhatsu ma nov 02, 2015 8:37 pm

    Gefeliciteerd top-5!^^
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Snakke ma nov 02, 2015 9:13 pm

    Dit was een heel tof event! Ik heb persoonlijk het meest genoten van de touhouficeer topic. Ook al heb ik er niet in gepost, het was heel tof om alle absurde personages te lezen.
    Spijtig dat er weinig interesse was voor het cosplay topic. Ben wel teleurgesteld dat er geen haiku-topic was

    Nu voor de prijzen. Ik zou graag een handtekening van Claudius willen! (Wat had je verwacht van iemand met Snake in zijn naam k;P ) Als forum titel zou ik graag "Shmupping and Skiing" willen, als dat mogelijk is.

    Iedereen bedankt om mee te spelen en uiteraard de mods en Sophie om dit te organiseren!

    Gesponsorde inhoud


    TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking Empty Re: TvH Renaissance - uitslag en prijsuitreiking

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 4:32 pm