Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
Kazatski
Graan
Chrono
Aldena
Maribel Hearn
9 plaatsers

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Graan zo sep 27, 2015 9:26 pm

    Ik beleef echt geen lol aan deze Touhou. Grazen is nooit mijn favoriete mechanic geweest, en nu het min of meer verplicht is voor de extra lives dwingt het me in een speelstijl die ik niet leuk vind. Overigens lijkt het er ook op dat life gain makkelijker is op hogere difficulties, omdat er meer bullets zijn maar het benodigde aantal graze punten gelijk blijft. Als dat klopt is het een beetje krom.

    Als ik een poging waag voelt het meteen zo geforceerd, dus ik begin er niet meer aan. Ik zou graag weer een Touhou zien zoals 6/7/8.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Ranfox zo sep 27, 2015 9:37 pm

    Maribel Hearn schreef:Ik blijf het jammer vinden dat dit zo weinig aandacht krijgt. Kom op mensen, probeer het nou! :(

    Proberen word wel gedaan hoor. Alleen ik kom op dit moment niet verder dan Stage 5...
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Ranfox ma sep 28, 2015 9:29 pm

    Hmm... Waar staan tegenwoordig de replays? Kan ze zo 123 niet meer vinden... Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 2608204724
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Maribel Hearn ma sep 28, 2015 10:10 pm

    Ranfox schreef:Hmm... Waar staan tegenwoordig de replays? Kan ze zo 123 niet meer vinden... Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 2608204724

    C:\Users\<jouw username>\AppData\Roaming\ShanghaiAlice\th15. :)
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Ranfox ma sep 28, 2015 10:19 pm

    Maribel Hearn schreef:
    Ranfox schreef:Hmm... Waar staan tegenwoordig de replays? Kan ze zo 123 niet meer vinden... Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 2608204724

    C:\Users\<jouw username>\AppData\Roaming\ShanghaiAlice\th15. :)

    Awesome, thanks!

    Mijn replay tot zover tot stage 5. Om aan te geven dat ik het tenminste wel probeer. XD Perhaps eventjes stage 5 en 6 oefenen. Dan zou die 1cc maybe nog lukken voor 't eind van de maand.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Maribel Hearn ma sep 28, 2015 10:25 pm

    Mocht je nog hulp nodig hebben, hierbij mijn Easy No Miss:

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/35166330/o/th15_udEasy.rpy

    Ik nam volgens mij op twee bepaalde momenten stomme risico's waardoor ik extra moest bomben, maar voor de rest zou deze run goede hulp moeten bieden. Ik heb immers 8/0 over aan het eind, hele run niet doodgegaan.

    Succes met Easy!
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Snakke di sep 29, 2015 11:37 pm

    Eindelijk heb ik een easy 1CC.
    Niet dat het zo ongelooflijk moeilijk was, maar heb gewoon niet echt de tijd gehad. Na poging 4 was het al geschied. Ik zal mijn volledige zegje van deze game wel nog op een ander topic doen.

    Link: http://threplays.appspot.com/replay_files/5738369707409408
    De site is threplays, een geweldig alternatief voor royalflare als je een engelstalige uploader wilt voor spellen 14 en ouder.
    Kazatski
    Kazatski
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Kazatski di sep 29, 2015 11:46 pm

    Yay nog iemand die LoLK gehaald heeft! :D
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Maribel Hearn wo sep 30, 2015 1:19 am

    Goed zo, Snakke! Nog net op tijd! :D Ik ben blij dat er toch nog iemand bijgekomen is!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Ranfox wo sep 30, 2015 11:22 pm

    Lijkt er niet op dat ik em vanavond nog ga halen. Teveel derp rondes en frustraties in de eerdere stages. Vooral rage richting het graze points life systeem. Bij dezelfde handelingen zijn scores toch verschillend genoeg om de ene keer wel iets te krijgen en de andere keer niets...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Urameshiya do okt 01, 2015 12:58 pm

    Leuk om te zien dat er toch op het laatste moment nog iemand bij is gekomen! Ik moet helaas wel zeggen dat de banner zo weg gaat nu de Renaissancemaand voorbij is, dus in de hall of fame kom je niet meer, maar je krijgt in elk geval de punten!

    Gesponsorde inhoud


    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  - Pagina 2 Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 3:29 pm