Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
Kazatski
Graan
Chrono
Aldena
Maribel Hearn
9 plaatsers

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Urameshiya vr sep 04, 2015 12:00 pm

    Veel mensen hadden het al opgemerkt, maar er is in de Renaissance-banner die deze maand het forum siert een hoekje vrijgehouden. En dat hoekje dient deze maand als hall of fame voor iedereen die het nieuwe Touhouspel, Legacy of Lunatic Kingdom, zonder continues uit weet te spelen! Gezien de moeilijkheidsgraad van het spel is dat een hele prestatie, en die prestatie zal dan ook beloond worden met Renaissance-punten!

    De spelregels zijn als volgt:
    - Om in aanmerking te komen moet je Legacy of Lunatic Kingdom uitspelen op Legacy Mode zonder een continue te gebruiken (een 1cc dus)
    - Hiervan dien je een volledige playthrough te uploaden en te plaatsen op dit topic
    - Om zeker te weten dat er geen willekeurige replays van internet geplukt worden, moet je aan het begin van stage 1 een hartje vliegen over het scherm, of in elk geval iets dat daar enigszins op lijkt. Replays zonder het hartje aan het begin tellen voor deze challenge NIET mee! Als je helemaal aan het begin van de stage geen tijd hebt om patroontjes te vliegen mag je het ook doen na de eerste golf vijanden, als de titel van de stage op het scherm verschijnt.
    - Deze challenge loopt de hele maand door: je hebt dus tot 30 september om 23:59.

    Punten en de hall of fame
    - Dit is geen race. Iedereen die het spel op een bepaalde moeilijkheidsgraad uitspeelt krijgt punten en komt in de hall of fame. Het maakt dus niet uit of je de eerste of de zesde persoon bent die het lukt.
    - Als je Easy Mode hebt uitgespeeld ontvang je (onmiddelijk na goedkeuring van je replay) 100 Renaissance-punten. Voor Normal Mode krijg je 150 punten, voor Hard Mode 175 en voor Lunatic Mode 200.
    - Alleen de hoogste moeilijkheidsgraad die je gehaald hebt telt. Als je dus eerst Easy Mode haalt en later in de maand een succesvolle Normal replay uploadt, dan worden er 50 punten bijgeteld bij de 100 die je al had. (Je krijgt dan dus niet 100 + 150 = 250 punten of iets dergelijks.)
    - Je naam komt op de banner alleen te staan onder de hoogste moeilijkheidsgraad die je behaald hebt.
    - We updaten de banner een aantal keer gedurende deze maand, maar reken erop dat dat eerder eens in de week dan eens per dag zal zijn.




    Goedgekeurde replays

    Lunatic (200 punten)
    Maribel Hearn

    Hard (175 punten)

    Normal (150 punten)

    Easy (100 punten)
    Kazatski
    Snakke


    Laatst aangepast door Urameshiya op do okt 01, 2015 12:58 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Maribel Hearn vr sep 04, 2015 12:09 pm

    Urameshiya schreef:- Om zeker te weten dat er geen willekeurige replays van internet geplukt worden, moet je aan het begin van stage 1 een hartje vliegen over het scherm, of in elk geval iets dat daar enigszins op lijkt. Replays zonder het hartje aan het begin tellen voor deze challenge NIET mee! Als je helemaal aan het begin van de stage geen tijd hebt om patroontjes te vliegen mag je het ook doen na de eerste golf vijanden, als de titel van de stage op het scherm verschijnt.

    >Heeft al een Lunatic 1cc

    ;_;

    Ik hoop dat het me snel lukt om nog een Legacy Lunatic 1cc te halen dan maar. (Oh god nu moet ik nóg een keer door de derpruns D: Ik was zo blij dat ik er vanaf was.) Ik post m'n Lunatic 1cc van 19 augustus hier toch maar even, ook al heeft dat misschien geen zin. Al zou ik aannemen dat ik vertrouwd word. https://dl.dropboxusercontent.com/u/35166330/o/th15_udL1CC.rpy Ik heb trouwens ook een Extra Clear zoals jullie waarschijnlijk al weten, maar er is geen ruimte voor Extra in de banner :P Edit: heeft inderdaad geen zin XD
    Aldena
    Aldena
    Cosplaypro met het papieren vliegdek


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Niezen tijdens lange stiltes

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Aldena vr sep 04, 2015 12:23 pm

    Jamaar Ura, niet iedereen op het forum heeft het spel al! o:
    Heeft iemand hier een download linkje oid? c:
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Urameshiya vr sep 04, 2015 12:26 pm

    Het spijt me, Maribel. Ik vertrouw je replay natuurlijk best, maar we wilden de challenge graag voor iedereen op een gelijk moment laten beginnen, en de regels moeten natuurlijk ook voor iedereen gelijk zijn.

    Aldena schreef:Jamaar Ura, niet iedereen op het forum heeft het spel al! o:
    Heeft iemand hier een download linkje oid? c:
    Ik ben bang dat downloadlinkjes op het forum niet mogen, maar het klopt inderdaad dat nog niet iedereen het spel heeft - ik zelf ook niet eigenlijk! Maar goed, daarom duurt deze challenge ook tot het eind van de maand!
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Maribel Hearn vr sep 04, 2015 12:51 pm

    Het geeft niet! M'n post was meer een impulsieve reactie. :P Ik heb me ook al gerealiseerd dat ik amper derpruns had op LoLK Lunatic. c: Lijkt me eigenlijk wel leuk om het nog eens te doen!
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Chrono vr sep 04, 2015 3:14 pm

    Aldena schreef:Jamaar Ura, niet iedereen op het forum heeft het spel al! o:
    Heeft iemand hier een download linkje oid? c:

    Ik kan wel een linkje naar je PM'en als je wil.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Graan vr sep 04, 2015 8:11 pm

    Dat moet doable zijn. Ik zat er al over te denken een legacy clear te halen, dus misschien dat ik een poging waag. Op z'n minst op normal!
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Maribel Hearn vr sep 04, 2015 10:36 pm

    Mocht Lunatic nog lange tijd slecht blijven gaan heb ik hier alvast een Hard 1cc met het hartje gemaakt aan het begin van stage 1: https://dl.dropboxusercontent.com/u/35166330/o/th15_udHard.rpy
    Ik had op bepaalde stukken hele stomme derps, een slechte run voor mijn doen, maar ik had toch nog 4/0 over zoals m'n eerste Hard 1cc. Bepaalde andere stukken gaan dan weer goed, die de derps zo compenseren, denk ik.

    Ik neem aan dat de banner niet veranderd hoeft voordat ik Lunatic een tweede keer haal, maar voor de zekerheid heb ik dit toch maar even als tijdelijke backup. :P
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Maribel Hearn za sep 05, 2015 5:52 pm

    Sorry voor doublepost, maar ik moet even updaten:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/35166330/o/th15_udLuna.rpy
    De her-Lunatic 1cc lukte me net gelijk op m'n eerste run al! Met het hartje! :) Hoe kon het gisteren nou zo slecht gaan... XD
    Voor wanneer de replay gecontroleerd wordt: het hartje zit ná de eerste enemies van stage 1, oftewel tijdens de Chapter Finish na die eerste enemies. Dan gebeurt er niks en is het veilig om zo te bewegen :P
    Kazatski
    Kazatski
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Kazatski ma sep 07, 2015 4:27 pm

    Nou... het is me dan eindelijk gelukt het hartje niet te vergeten: 1cc Easy
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Urameshiya za sep 12, 2015 10:19 pm

    De replays van Maribel en Kazatski zijn inmiddels goedgekeurd, en hun punten zijn dus aan de ranglijst toegevoegd. De banner updaten we zo snel mogelijk, maar er zit even wat vertraging in. Sorry!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Ranfox zo sep 13, 2015 11:01 pm

    Hmmm... Maakt het uit welke van de 2 modussen je doorspeelt?
    Kazatski
    Kazatski
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Kazatski zo sep 13, 2015 11:05 pm

    In de openingspost staat als vereiste dat je het in Legacy Mode moet spelen
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Maribel Hearn zo sep 27, 2015 6:53 pm

    Ik blijf het jammer vinden dat dit zo weinig aandacht krijgt. Kom op mensen, probeer het nou! :(
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Scarlet zo sep 27, 2015 7:37 pm

    Ik ga je teleur stellen maribel,als ik de overige 14 games niet kan... ga ik deze ook niet meer proberen.

    Gesponsorde inhoud


    Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom  Empty Re: Renaissance Challenge #3: Legacy of Lunatic Kingdom

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 8:04 am