Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+8
Maribel Hearn
Claudius
Graan
Gemu
Yonowaaru
Pyonta-kun
Urameshiya
Sophie
12 plaatsers

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! - Pagina 2 Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Ranfox zo sep 06, 2015 1:29 pm

    Snakke schreef:Het spijtigeaan de site is dat één speler meerdere keren in de topscorelijst kan staan. En zo kan je dus niet echt zien wie allemaal mee heeft gespeeld. Zo kan Maribel, als hij het wil, alle mensen van de lijst afspelen.

    Dat was ook een beetje mijn de-motivatie om het niet nog 20x te proberen. Ik kon gewoon niet zien hoe hoog ik überhaupt in de lijst stond. Was imo leuker geweest als de highscores alleen bestonden uit de beste score van iedere speler ipv iedere poging.

    Al was het wel een leuke puzzel om te proberen. :)
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! - Pagina 2 Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Gemu zo sep 06, 2015 3:08 pm

    Gemu schreef:
    Ranfox schreef:Dat was ook een beetje mijn de-motivatie om het niet nog 20x te proberen. Ik kon gewoon niet zien hoe hoog ik überhaupt in de lijst stond. Was imo leuker geweest als de highscores alleen bestonden uit de beste score van iedere speler ipv iedere poging.

    Al was het wel een leuke puzzel om te proberen. :)

    Gemu schreef:
    Geen zorgen, je komt maar een keer in de top 3. De eerst volgende persoon in de lijst komt dan op de 2e plaats.

    Goed lezen is ook een ding he :B
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! - Pagina 2 Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Quwanti zo sep 06, 2015 5:43 pm

    Gemu schreef:
    Gemu schreef:
    Ranfox schreef:Dat was ook een beetje mijn de-motivatie om het niet nog 20x te proberen. Ik kon gewoon niet zien hoe hoog ik überhaupt in de lijst stond. Was imo leuker geweest als de highscores alleen bestonden uit de beste score van iedere speler ipv iedere poging.

    Al was het wel een leuke puzzel om te proberen. :)

    Gemu schreef:
    Geen zorgen, je komt maar een keer in de top 3. De eerst volgende persoon in de lijst komt dan op de 2e plaats.

    Goed lezen is ook een ding he :B
    Het gaat erom dat iemand dat ding 30 keer heel goed kan maken waardoor je niet kan zien wie er dan tweede en derde zou zijn.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! - Pagina 2 Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Ranfox ma sep 07, 2015 1:35 am

    Gemu schreef:
    Ranfox schreef:Dat was ook een beetje mijn de-motivatie om het niet nog 20x te proberen. Ik kon gewoon niet zien hoe hoog ik überhaupt in de lijst stond. Was imo leuker geweest als de highscores alleen bestonden uit de beste score van iedere speler ipv iedere poging.

    Al was het wel een leuke puzzel om te proberen. :)

    Gemu schreef:
    Geen zorgen, je komt maar een keer in de top 3. De eerst volgende persoon in de lijst komt dan op de 2e plaats.

    Goed lezen is ook een ding he :B

    Het ging mij meer om de overall lijst en niet alleen de top 3-4-5 mensen die maar zichtbaar waren in een lijst voor 30 scores. Het is namelijk veel leuker om te zien dat je bijvoorbeeld 15de bent beland van de 25 verschillende spelers, ipv. ergens buiten de top 30 beste pogingen en waar weten wij niet. :V
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! - Pagina 2 Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Gemu ma sep 07, 2015 1:22 pm

    Ooh, op die fiets. My bad.

    Gesponsorde inhoud


    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! - Pagina 2 Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 9:04 am