Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Cosplay hulp!

    Patchouli
    Patchouli
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Magie. Lol.

    Cosplay hulp! Empty Cosplay hulp!

    Bericht van Patchouli wo mei 20, 2015 2:39 pm

    Hey! Ho! Ha!

    Het is ik! Patchouli!

    Die ene die al jaren afwezig is van dit forum!
    Ja! die ja!


    Okay uhm, even serieus. Ik weet niet of ik dit topic in de het juiste gebied heb geplaatst, maar ik heb een vraag over (zoals je al ziet in de titel) cosplay.

    Binnenkort is het weer eens tijd voor Animecon en dit jaar dacht ik f&@# het, ik ga in cosplay. Nou heb ik een mooi kostuum besteld dat al een tijdje geleden binnen is gekomen, maar nou ontbreekt er nog een deel. Een pruik. Ik heb al 2 keer een pruik online besteld maar jammer genoeg zijn ze allebei niet aangekomen. (Heb wel mijn geld terug gekregen hoor) Ik ben bang dat als ik weer zomaar wat ga bestellen dat het of te lang duurt, of dat het product weer niet aankomt. En zonder pruik ziet mijn cosplay er nogal mager uit.

    Mijn vraag is dus, of iemand een aantal plekken/sites/iets anders weet waar ik kan zoeken voor een cosplay pruik (lang en paars, JA ik ga als Patchouli) Als complete amateur heb ik geen idee waar ik het beste kan zoeken en heb dus zomaar ergens wat besteld. Dus als iemand een aantal sites of plekken weet die aan te raden zijn dan hoor ik het heel graag. (ik weet ook niet of deze ook in europa zitten, wil het liefst mijn pruik binnen 3 weken ofzo hebben)

    Mijn excuses als dit bericht in het verkeerde topic is beland!
    (of als er al zo'n topic bestond)
    Bedankt voor het lezen nonetheless.
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Cosplay hulp! Empty Re: Cosplay hulp!

    Bericht van Yukari wo mei 20, 2015 4:44 pm

    Vooral als je liever niet teveel uitgeeft zijn sites als eBay en Taobao altijd uitkomsten. Ik heb er in ieder geval nog nooit problemen mee gehad, hoewel het afhangt van de seller bij dat soort sites. Meestal heb je je product bij eBay binnen 4 weken, maar als je een duurdere shipping kiest kun je dit geloof ik verkorten.
    Heb je overigens al gekeken naar opties om je geld terug te krijgen omdat je pruik niet is aangekomen?

    Misschien had je dit beter in dit topic kunnen plaatsen though.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Cosplay hulp! Empty Re: Cosplay hulp!

    Bericht van Scarlet wo mei 20, 2015 6:22 pm

    De wat duurdere cosplayfu kan je maybe helpen hem redelijk op tijd binnen te hebben. Ik heb er zlef maar een keer besteld.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Cosplay hulp! Empty Re: Cosplay hulp!

    Bericht van Tanshu wo mei 20, 2015 11:41 pm

    Ik heb een groot deel van mijn pruiken van een site genaamd fm-anime.com (alvast gesorteerd op paarse pruiken voor het gemak), altijd netjes binnen gekregen dus die lijkt me betrouwbaar genoeg. Maar als je op zoek bent naar goedkopere alternatieven kan je inderdaad prima op ebay terecht, ik lees van tevoren wel altijd wat feedback dat de verkoper van andere kopers heeft gekregen. Succes met je zoektocht.

    Gesponsorde inhoud


    Cosplay hulp! Empty Re: Cosplay hulp!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 3:28 am