Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Chrono
Rage
Bakuhatsu
Nekotaku
Urameshiya
Ranfox
redtails
Maribel Hearn
211nafsimreK
NekoMithos
Graan
Princess Sylvysprit
draakedan
Baron Sengir
18 plaatsers

    Nieuw vanaf Tsunacon

    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van Chrono ma feb 16, 2015 1:50 pm

    Van harte welkom!
    Baron Sengir
    Baron Sengir
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 40

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van Baron Sengir ma feb 16, 2015 2:38 pm

    Urameshiya schreef:Er zijn hier op het forum trouwens ook aardig wat Pokémonliefhebbers! (Als ik het goed begrijp kende je Maribel dus al?)
    Hij herkende op de con mijn Hisoutensoku profielnaam als een tegenstander op Pokemon Online jaren geleden.

    De enige die ik waarschijnlijk al ken van de namen die ik heb gezien hier is LightSpeedReisen. Ben er vrij zeker van dat ook hij op het Engelse forum gezeten heeft.
    NekoMithos schreef:Aah, dat was jij!
    Ik was daardoor best wel verrast, ik had niet verwacht dat ik nog een sterke tegenstander kreeg naast de spelers die ik ken op het forum.
    het was een zeer mooi potje en ik zou zeker nog een paar potjes met je willen spelen ^^
    Jaren geleden speelde ik het heel veel en ik heb ook tenminste 4 toernooien gedraaid. Maar de laatste keer dat ik het serieus speelde (tot gisteren) was alweer 4 jaar geleden. Ik was gewoon benieuwd om wat andere Nederlandse Touhou-fans te zien.

    Rage schreef:Welkom! Was niet toevallig een Remilia of Meiling reclame kaartjes?
    Meiling inderdaad.
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van annika11112 ma feb 16, 2015 3:12 pm

    welkom op het forum!!

    wat is je favoriete touhou character? en je favoriete pokemon? :3
    Baron Sengir
    Baron Sengir
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 40

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van Baron Sengir ma feb 16, 2015 7:35 pm

    Bedankt.

    En om de vragen te beantwoorden:
    Ran Yakumo en Glaceon.

    redtails
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van redtails ma feb 16, 2015 9:48 pm

    Wat vind je van Utsuho? :D Ze is de bom, of niet??

    Nah, dat was geen serieuze vraag, maar je mag altijd antwoord geven. Ik was Utsuho zonder masker, op tsuna
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van Reym di feb 17, 2015 12:05 am

    Welkom op het forum! Op tsunacon had ik een rood shirt, glitterbroek en een zwarte pruik op (geen touhou dus)
    Hehe ik heb een paar jaar geleden wiskundeles van je gehad, wss in de 2e of 3e klas van BP, maar ik wist niet dat je van Touhou hield toen. Ik zie je wel eens op de fiets rijden hier in de wijk xD
    Ik denk niet dat je me nog herkent want het is al zoveel jaar geleden, en ondertussen ben ik ook erg veranderd.

    Wat vind je van Raiko?
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van Scarlet di feb 17, 2015 1:20 pm

    Welkom~! Ik was wel op tsunacon, maar helaas niet op het tournooi/meet.
    Have fun~! En ik doop je nu om tot cinro-sensei ofzo XD omdat je wiskunde docent bent :D
    Baron Sengir
    Baron Sengir
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 40

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van Baron Sengir wo feb 18, 2015 8:45 pm

    redtails schreef:Wat vind je van Utsuho? :D Ze is de bom, of niet??
    Ik heb lang lopen twijfelen of ik Utsuho of Suika zou spelen op het Soku toernooi, aangezien ik beide gemaind heb.

    Maar ja, ik ben wel een fan van haar theme.
    Reym schreef:Welkom op het forum! Op tsunacon had ik een rood shirt, glitterbroek en een zwarte pruik op (geen touhou dus)
    Hehe ik heb een paar jaar geleden wiskundeles van je gehad, wss in de 2e of 3e klas van BP, maar ik wist niet dat je van Touhou hield toen. Ik zie je wel eens op de fiets rijden hier in de wijk xD
    Ik denk niet dat je me nog herkent want het is al zoveel jaar geleden, en ondertussen ben ik ook erg veranderd.

    Wat vind je van Raiko?
    Paar jaar? BP is alweer 6 jaar geleden (08/09 was mijn laatste jaar daar. Tevens mijn eerste zelfstandige lessen overigens).
    Toen hield ik werk en privé heel erg gescheiden en zocht ik nog naar een mooi evenwicht, maar tegenwoordig weten mijn leerlingen wel van een aantal van mijn hobbies en gebruik ik ze ook in de lessen.

    Raiko had het favoriete DDC theme toen ik het net speelde, maar tegenwoordig komt Shinmyoumaru toch iets hoger.
    Nog steeds een wel prima extra stage fight though.
    avatar
    Xhomas
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Dingen uitstellen!

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van Xhomas do feb 19, 2015 5:26 pm

    Welkom!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van Urameshiya vr feb 20, 2015 9:28 am

    Baron Sengir schreef:Toen hield ik werk en privé heel erg gescheiden en zocht ik nog naar een mooi evenwicht, maar tegenwoordig weten mijn leerlingen wel van een aantal van mijn hobbies en gebruik ik ze ook in de lessen.
    Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe je dat doet!
    redtails
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van redtails vr feb 20, 2015 10:57 pm

    Urameshiya schreef:
    Baron Sengir schreef:Toen hield ik werk en privé heel erg gescheiden en zocht ik nog naar een mooi evenwicht, maar tegenwoordig weten mijn leerlingen wel van een aantal van mijn hobbies en gebruik ik ze ook in de lessen.
    Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe je dat doet!

    Zelf vind ik dat ik sommige collega's op het werk best kan vertellen dat ik van anime/manga/otakudingentjes hou. Dat heb ik dan ook gedaan. Vaak hoor ik dan ook gelijk terug dat ze in het verleden ook wel eens een animeserie gekeken hebben (als je zelf niet dat initiatief neemt dan zullen ze het je ook niet vertellen, want getekende en geanimeerde dingetjes zijn nogal een taboe in NL). Als ze mij vertellen dat ze wel eens een animeserie gekeken hebben of een manga gelezen hebben, dan ben ik vaak ook wel geneigd om ze te vragen of ze eens naar een con zijn geweest. (volgende stap is dan te vragen naar cosplay, of fototje van mezelf in kostuum laten zien). Op deze manier een paar laagjes om je innerlijke zelf zetten vind ikzelf prettiger dan meteen vol naakt gaan tegen mensen die je nog jaren moet zien. Het gaat mij niet zo zeer om schaamte, maar om het feit dat ik nog jaren met die mensen moet werken op professioneel niveau en nog steeds plezier moet hebben :D
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van Graan vr feb 20, 2015 11:00 pm

    Dat doe ik ook met foute grappen.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van Rage za feb 21, 2015 2:54 pm

    Rage schreef:Welkom! Was niet toevallig een Remilia of Meiling reclame kaartjes?
    Meiling inderdaad.[/quote]

    Yay, that there be me card!

    Gesponsorde inhoud


    Nieuw vanaf Tsunacon - Pagina 2 Empty Re: Nieuw vanaf Tsunacon

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 1:46 pm