Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Scarlet
Lukas64
6 plaatsers

    Filosofie

    Lukas64
    Lukas64
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Good stuff

    Filosofie  Empty Filosofie

    Bericht van Lukas64 za feb 07, 2015 9:10 am

    Heb je uit diep nagedacht over het leven? Heb je ooit een diep filosofisch gesprek gevoerd met iemand? Mijn persoonlijke filosofische gedachten kunnen zeer diep gaan...Zo stel ik mij vragen over veel, wat gebeurd er na je dood? Dit is gewoon een voorbeeld en de hoofdgedachte die ik mij stel, hebben jullie ook filosofische gedachten trekjes? Laat het weten als je daar zin in hebt...
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Filosofie  Empty Re: Filosofie

    Bericht van Scarlet za feb 07, 2015 10:10 am

    Filosofie... nee dat boek zet ik liever terug in de kast. Ik heb de afgelopen jaren teveel gepiekert over dingen. Ik leef mijn leven nu en morgen zien we wel weer.
    Dus kort maar krachtig: Filosofie is iets wat ik liever in de kast terug zet, want anders slaap ik de komende 3 jaar niet meer.
    Lukas64
    Lukas64
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Good stuff

    Filosofie  Empty Re: Filosofie

    Bericht van Lukas64 za feb 07, 2015 10:41 am

    Oh, hahaha! :D Maar ik vind persoonlijk dat filosoferen heel leuk is! XD
    Als je het niet leuk vind hoef je het ook niet leuk te vinden hoor! r;)
    Het is gewoon deel van mijn intresses.......
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Filosofie  Empty Re: Filosofie

    Bericht van Princess Sylvysprit za feb 07, 2015 1:37 pm

    Ik hou me er haast elke dag mee bezig hellaas, en om eerlijk te zijn wil ik dat boek nu ook wel eens terug in de kast leggen zoals Kely.
    Het is inderdaad heel erg interessant enzo, maar uitendlijk word het soms teveel voor je, zeker omdat er niet echt een limiet is waar je kan stoppen, dit soort dingen kunnen oneindig diep gaan.
    Een antwoord dat ik vaak geef is gewoon: wie weet?
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Filosofie  Empty Re: Filosofie

    Bericht van Yonowaaru za feb 07, 2015 10:03 pm

    Nou ja, een van de weinige dingen die zeker is is dat je er waarschijnlijk toch nooit achter zal komen.
    Filosoferen is alleen vragen stellen die je niet kan beantwoorden, soms handig maar het moet je leven niet beheersen.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Filosofie  Empty Re: Filosofie

    Bericht van TH-chen zo feb 08, 2015 1:15 am

    Filosofie? Wat er gebeurd na de dood? Geen idee maar waarom zou je daar over gaan nadenken? Geniet van het leven dat je nu hebt. Niemand kan die vraag beantwoorden anders wisten we allemaal wie we vroeger waren.

    Voor je het weet kijk je naar de nieuwe generatie en zal de jouwe aan het einde komen. Niet wetende wat je te wachten staat. Neem je stappen in de toekomst samen met het heden.

    Dat is mijn antwoord op jouw voorbeeld vraag.

    Verders ben ik niet een denker maar een doener. Ik ga erop uit om de vragen te krijgen die ik wil hebben.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Filosofie  Empty Re: Filosofie

    Bericht van Shiro zo feb 08, 2015 12:09 pm

    TH-chen schreef:anders wisten we allemaal wie we vroeger waren.
    Dus... je gelooft in reïncarnatie? Had ik niet verwacht.

    Eerlijk gezegd maakt het me vrij weinig uit wat er gebeurt. Als alles gewoon eindigt is het jammer, maar ik heb er geen last van zodra ik dood ben.

    Maar in het algemeen heb ik niet echt filosofische gesprekken, nee. Dichtste bij dat ik gekomen ben was hier in de chatbox, met UNOwen. Het is opzich wel leuk voor af en toe, maar constant hoeft niet. O.a. omdat ik en de andere partij elkaar meestal nooit zullen begrijpen.

    Gesponsorde inhoud


    Filosofie  Empty Re: Filosofie

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 5:43 am